Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å hellandussen så legendarisk med tungesplitt! Kreds!

 

Er på ca 6-8 mm på ørene mine nå, blir mer når jeg får penger nok til å bestille utstyr på nett. Er nesten alltid slik at lysten vokser omvendt proporsjonalt med pengehaugen :|

Lenke til kommentar

Gratulerer Detectable! :D

Hvordan er tungen i dag?

 

MGGMMLLGMHM

 

Den er forferdelig. Jeg har drukket et glass vann og spist én skje yoghurt, tror ikke jeg greier mer. Den er også så hoven at jeg har store problemer med å snakke, noe som ikke akkurat er en fordel da jeg er nødt til å tilbringe 2 timer ved et sentralbord etterpå, får trekke ut kontakten.

 

Den ser i allefall ikke ut som en kjøttkake lenger, men enden på stingene stikker meg konstant overalt i munnen. Alt i alt så er jeg fornøyd. Prøvde å tvinge meg selv til å bevege på delene litt, fikk det til såvidt, men det gjorde bare alt for vondt til å fortsette.

 

 

Så. Hvordan var det å splitte tunga? sånn jaja dette var jo greit... eller.. Fyttifaen du dreper meg....?

 

Det var ikke så ille egentlig. Var gjort på noen få sekunder. Selve stingene etterpå som tok tid, men det kan vel sammenlignes med å ta et par piercinger.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Etter å ha fulgt med på denne tråden nå og da, har jeg skjønt en ting. Det er ikke noen vits i å be Glimti å legge ut bilder, uvisst akkurat hvorfor. Men er det ikke like greit å bare respektere det, kanskje han ikke er så keen på å få bilde av seg selv lagt ut på nett men sier det bare ikke? Uansett, ser ikke poenget i å mase på ham.

 

 

Back to topic:

 

Extractum: Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal stoppe. Får bare følge lysten ;)

Lenke til kommentar

Tror det er mest stingene som gjør at tungen har hovnet opp så voldsomt. Selv hadde jeg minimal hevelse (uten sting), og det jeg har lest av erfaringer på BME er mye det samme.

 

Kan hende godt hende. Den høyre delen er faktisk mer hoven en den venstre, kan godt være stingene.

Men husker også den var minst like hoven når jeg tok tungepiercing. Riktignok satt det i et smykke som helst sikkert ikke hjalp. Jeg er uansett glad for stingene. Går bare på hva jeg har hørt, men så lenge jeg har hørt og sitter inne med følelsen av at tungen ser penere ut når den har grodd pga stingene så holder jeg meg til det :)

Lenke til kommentar

Nei jeg for min del ser ikke helt poenger med å poste her om man ikke legger ut bilder jeg da. Altså fint at noen ikke legger ut bilder, men da kan du være mann nok til å oppgi en grunn for det.

Man må ha gyldig grunn for å ikke poste bilder av seg selv for å delta i denne tråden? Ja, riktig...

Lenke til kommentar
Man må ha gyldig grunn for å ikke poste bilder av seg selv for å delta i denne tråden? Ja, riktig...
Egentlig så hadde det vel holdt at man sa at man foretrakk å ikke legge ut bilder av seg selv på forumet. Det er en grunn de fleste kan godta tror jeg. Det er når man aldri oppgir noen grunn at spekulasjonene starter.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...