Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvis? Jeg skal! Har begynt å lete etter studio og har spurt en plass alt, men de sa nei.

Synes du skal legge ut bilder uansett, kjøp deg et sånn billig-kamera til et noen hundrelapper :p

Lenke til kommentar

Hater deg. :<

Det der gjorde storebror før stivkrampesprøyten og! Snakket i det vide og det brede om hvor vond den var og at armen ble helt ødelagt i flere DAGER etterpå og sånn. JEG var helt ødelagt i flere dager etterpå. Psykisk terror mot pingler er ukult! :<

Edit: En gammel venninne av meg i Stavanger sendte meg forresten noen LOL-bilder hun fant på facebook av de styggeste tatoveringene jeg kan huske å ha sett på lenge. Skal se om jeg får sladdet ut fyren sitt ansikt og lagt dem ut senere. No surprise - det er traibålls. Om de kan kalles det en gang. xD

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ødelagt av stivkrampesprøyten? Den var da ingenting? Hvordan overlevde du BCG-en i så fall? :p (sorry for ot)

Det var en respons til den jobb-kommentaren, så det var vel heller det motsatte.

Ok, sorry. Reagerte på den jeg og. Men er ikke alltid like lett å forstå ironi på nett.

Lenke til kommentar

Var ikke fysisk ødelagt av stivkrampen, det var det at Richard psyket meg sånn ut at jeg var nervevrak i flere dager etterpå. Han holdt kjeft om BCG-en, og jeg er ikke videre sprøyteredd, så det gikk jo greit. :p

Edit: Litt som at eneste piercingen(e) jeg har vært redd for å ta er de i tungen, da psilocybe ikke svarte "ikke særlig vondt" som han pleide, men "veldig veldig vondt" da jeg spurte hvor vonde de var.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Steike det såg bra ut! Klarar du å kontrollera kvar del individuelt?

Omgomgomg, tenk så awesome å hatt noko sånn :love:

Nei jeg klarer ikke bevege de hver for seg. Usikker på om det er på grunn av hevelsen eller fordi jeg trenger trening. Jeg klarer å få de litt frahverandre, men ikke opp og ned eller annet fancy. Regner med det kommer. Har trossalt alltid vært ganske god på tungetriks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...