Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah! Da var det gjort.

Hadde avtalt å møte opp kvart over 6 for å sette igang. Klokken 4 var jeg egentlig ferdig på jobben, men for å ha noe å tenke på ble jeg sittende til halv 5.

Jeg dro så nedover mot sentrum hvor jeg dro inn et sted for å spise oksegryte, og ble sittende der en stund å tegne.

Kvart på 6 skulle fetteren min være der som avtalt, men han hadde blitt sittende fast i kollektivtrafikken så jeg ba han komme etter i stedet.

Kvart over 6 møtte jeg opp som avtalt, og fetteren min kom et par minutter etterpå.

Vi gikk over hvordan hele prosessen skulle foregå, og en del informasjon om hva som kunne gå galt, og diverse småprat om filmen Zombieland for å roe nervene.

Det hele virket veldig skummelt egentlig når vi gikk inn i rommet. På bordet lå det skalpell, hansker, masse papir, tenger og diverse rensemidler.

Jeg satte meg i stolen og fikk rigget til en slags contraption med plastikkposer og teip for å holde blodet unna.

Satte en tang på hver side av tunga og klemte de hard til. Dette fikk jeg vite at var for å hindre det i å blø så mye.

Det var egentlig bare rett på. Frem med skalpellen og begynne å skjære. Det var unnagjort på noen sekunder. Etter dette var det å tørke blod, og vente til det sluttet å blø. Heldigvis er kroppen min fin på dette; jeg blødde nesten ikke.

Vi valgte å sy igjen tunga på hver siden, det var egentlig veldig irriterende for det tok en evighet. Når vi var ferdige fikk jeg en Ibux og saltvannspray, munnskyll og det som hører til.

Ble sittende en stund for å se om alt gikk fint, og endte opp med å betale, si hade bra, og gå. Blir å komme tilbake neste uke for å ta stingene.

splitsmall.jpg

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

hvorfor er det dumt?

Du klasker ikke tunga i trynet på noen du jobber med.

Dete: Hvoordan syns du smerten var?

den tanken om og gjennoomføre det har kommer mer og mer den siste tiden :blush:

Tåler smerter meget bra, men kutting er noe jeg aldri har oopplevd frivillig før.

Har blitt kuttet med kniv, men det var ikke frivillig:P

Edit: var forresten utrolig fint :cool:

Jeg har et ppar tanker oom hva en splittet tunge kan brukes til når man får kontroll på begge sidene :whistle:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg vet ikke om dette kun gjelder meg, men jeg syntes hanskene og capsen var verre enn tungesplitten.

Om å gjøre å være mest mulig negativ?

Tror ikke jeg ville hatt det selv, men det ble nice, Detectable! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...