After Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har en plakat fra han er i avhøret. Litt anderledes enn avataren din. kan bli et bra motiv det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Når jeg skrev at Jokern er meg så mente jeg betydningen av joker når det kommer til Tarot-kort. Ikke Jookern som i filmen. Så psykopat er jeg ikke :!: Glimti: Er et bilde der han ser sliten ut hvis jeg ikke husker feil. Må se igjennom deen scenen igjen på pc så jeg kan kopiere det;) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Lurer på hvilket tarotkort jeg er da... Døden eller djevlen? Var dette bilde jeg tenkte på: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Man tolker ikke tarotkort direkte, og jeg kan love deg at du ikke er døden i hvert fall. Og neppe djevelen, da det har med ambisjoner å gjøre. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Mogleg eg kan vera djevelen? Har tenkt lenge på eit tarotkort, for å spanandgjera ein dead man`s hand eg har planlagt på brystet. Eple: Har du ein link til ei side som forklarar korta enkelt og greit, utan å dille for mykje rundt sjølve spådommane ein kan dra ut frå kortet. Endret 16. mars 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tarot card meanings. Søkte den opp på noen minutter. Det meste om kortene husker jeg fra min spede start på tenårene da jeg likte å spå meg selv med dem. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Litt stilig at du linka direkte til narren. Fiffig... Var fin den, takk skal du ha. Ser for meg ein timebestilling snart, må berre velge kvifor eit prosjekt eg skal bygge på... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Man tolker ikke tarotkort direkte, og jeg kan love deg at du ikke er døden i hvert fall. Og neppe djevelen, da det har med ambisjoner å gjøre. Og du er narren!? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Narren er en som litt svevende og drømmende uten og gå for mye i detaljer. Ser man på det typiske bildet der Narren er på vei utfor et stup for han følger sommerfuglen uten og se seg for sier mye. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Samme det, tilbake til kroppskunst. Var det det bilde av Jokeren du tenkte på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 nei, han ser ikke mye sliten ut der Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tror jeg skal stikke innom de forskjellige sentrene her i byen og se om noen sier ja til tungesplitting. Kan samtidig se om det er på tide å bytte smykke i den siste piercingen. "Komme seg til byen". Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du kommer ikke til å finne noe om du bare hopper innom et tilfeldig valgt studio og roper "SPLITTER DERE TUNGER L R?" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det skal være sikkert og vist :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Man tolker ikke tarotkort direkte, og jeg kan love deg at du ikke er døden i hvert fall. Og neppe djevelen, da det har med ambisjoner å gjøre. Og du er narren!? Har ingenting i mot å være narren, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er typewriter-skrift vanskelig å tatovere? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 noen her inne som har erfarig med Oslo Ink? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har pigget meg litt opp. Fått pigger på stangen inni øret istedefor kuler. Riktignok ikke de store jeg først hadde tenkt siden jeg burde vente lenger med et så tungt smykke, men resultatet med de piggene jeg tok ble fantastisk. Fikk snakket litt rundt den neste tatoveringen også. Ser ut som jeg kan få time snart. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noe nytt om splitt da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Nei, men jeg har uansett ikke hastverk. Endret 16. mars 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå