tsghost Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Spurte en kompis som har splittet tungen hvor han hadde gjort det, og han sa han gjorde det hos contrast i Sandefjord Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 De skryter bra hvertfall: Tatovering ved en av Europas dyktigste og annerkjente tatovører. :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Det var litt av kriteriet for å få det gjort at jeg ikke fortalte om hvor. Beklager Var faktisk det jeg også fikk beskjed om når jeg pratet med noen om det i Oslo:P Du får ha lykke til Zodz: link? http://nickmorte.com/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=55 Rad 4, ytterst til høyre. Nå er planen å tattovere noe ala dette bilde(selvportrett) bakpå og en vinge til som er ødelagt på innsiden. Det skal se ut som om vingene kommer ut av ryggen. Usikker på røyken da jeg bare la den til for fun. http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs223.snc1/7024_189003717994_757372994_3920769_6453604_n.jpg Endret 14. mars 2010 av ZoDz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 kul halstattovering:D Skal ta en hos Nick når jeg har fått katta ferdig, han som driver med den har jobbet med Nick i mange år:) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gleder meg til tattis på tirsdag! Må bare si det Igjen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Man gleder seg like mye samme hvor mye man har sittet i stolen, 10 dager til min time og jeg gleder meg som en unge. Blir litt spess. siden jeg har gått ned såpass mye siden sist gang han jobbet på meg. Og de plassene han skal blekke er "litt" mer beinete enn var var før :!: Lykke til Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Gler meg som ein gris til bileteoppdateringar på katten din, Fluesopp! Reknar med du slenger ut etterkvart som det går framover? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Spurte en kompis som har splittet tungen hvor han hadde gjort det, og han sa han gjorde det hos contrast i Sandefjord Var det folk han kjente spesielt godt som gjorde det? I så fall er det ikke sikkert at de gir servicen til alle. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Det vet jeg ikke. Han bodde i Sandefjord før, så det er mulig. Endret 15. mars 2010 av Extractum Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er samme med meg, jeg hadde aldri fått et ja om jeg hadde trasket innom og sagt jeg ville ha tunga kløyvd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Gler meg som ein gris til bileteoppdateringar på katten din, Fluesopp! Reknar med du slenger ut etterkvart som det går framover? Ja, det gjør jeg:) Hadde man skulle venetet helt til jeg var ferdig så hadde det gått "litt" tid. Er en veldig dyr sleeve, men føler hver krone eer verdt på denne. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Når du er ferdig med alle planer Amanita kan du iallefall si at du har en verdifull kropp! :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ikke mer verdifull enn andre som liker og blekke seg tror jeg Men jo større man er jo dyrere er det Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 kul halstattovering:D Skal ta en hos Nick når jeg har fått katta ferdig, han som driver med den har jobbet med Nick i mange år:) Nick er dyktig. Prater lite thou men han er hyggelig og sier rett ut om han synes motivet er kjedelig. Han er i australia, får sende en melding å høre når han er tilbake. Er ikke så lenge sia han var i oslo men da hadde jeg ikke spenn. kul halstattovering:D Skal ta en hos Nick når jeg har fått katta ferdig, han som driver med den har jobbet med Nick i mange år:) Nick er dyktig. Prater lite thou men han er hyggelig og sier rett ut om han synes motivet er kjedelig. Han er i australia, får sende en melding å høre når han er tilbake. Er ikke så lenge sia han var i oslo men da hadde jeg ikke spenn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ikke mer verdifull enn andre som liker og blekke seg tror jeg Men jo større man er jo dyrere er det Samt jo mer farger og store, detaljerte motiver. Og der har jeg fått inntrykk av at du scorer høyt!? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Liker nok tattoveringer i den "dyre avdelingen" ja pluss at jeg blir aldri fornøyd Så blir et jag etter den perfekte :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Joker og varulver hører jo til under kategorien perfekt og du skal jo ha begge de motivene, skal du ikke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 ikke perfekte motiver, perfekt utført Jo, begge de skal på kroppen min. Jokern er meg :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Blir den bortest til høyre, men blir et bilde fra da han sitter i "avhør" i filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå