Eplefe Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Konsultasjonstime hvor? De fleste jeg har snakket med her i Norge vil ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 ja d lurte jeg og på , eneste jeg treger på med tunge splitt er at det ser så sykt vondt ut Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 For å være ærlig ser jeg mindre fram til å måtte holde ut tunga over lengere tid. Jeg bare hater å være tørr på tunga så inderlig, på samme måte som negl mot tavle. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Ikke vondt, fort overstått. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ønsker meg også sterkt en tungesplitt, men har ikke hørt om noen her i landet som tilbyr det så langt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 For å være ærlig ser jeg mindre fram til å måtte holde ut tunga over lengere tid. Jeg bare hater å være tørr på tunga så inderlig, på samme måte som negl mot tavle. Da er et klart for å splitte til uka. Ser virkelig frem til det. Poster bilder når jeg har fått det gjort, samt kommer til å skrive en del om det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvor får du gjort det her til lands? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det var litt av kriteriet for å få det gjort at jeg ikke fortalte om hvor. Beklager Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 PinPoint? De har jo vært nevnt før. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det var litt av kriteriet for å få det gjort at jeg ikke fortalte om hvor. Beklager Haha, såpass Gledar meg til å sjå resultatet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ikke vondt, fort overstått. Det sier du om alt :C Det var litt av kriteriet for å få det gjort at jeg ikke fortalte om hvor. Beklager Kool! Du får oppdatere oss. Vært innom tanken, men har i grunn slått den helt fra meg. Tror kjæresten min hadde slått opp om jeg hadde foreslått det også. Hoho Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ikke vondt, fort overstått. Det sier du om alt :C Niks. Han har sagt det er vondt å tatovere beina. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Tatovere baksiden av leggen, midten av brystet, samt piercing av brystvorter er det jeg har opplevd som vondest av de tatoveringene/piercingene jeg har/har hatt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Planlegger å tatovere brystet selv. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Mye du har planer om for tiden^^ når får vi se det du har gjort da`? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Lurte akkurat på det samme... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tatovere baksiden av leggen, midten av brystet, samt piercing av brystvorter er det jeg har opplevd som vondest av de tatoveringene/piercingene jeg har/har hatt. Så baksiden er jævlig ja. Faen Har vell en 7-10 timer igjen på innsiden og baksiden. Utsiden kjente jeg ikke så utrolig mye på. Fant tattoen min på hjemmesiden til Nick Morte btw Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Det var litt av kriteriet for å få det gjort at jeg ikke fortalte om hvor. Beklager Var faktisk det jeg også fikk beskjed om når jeg pratet med noen om det i Oslo:P Du får ha lykke til Zodz: link? Endret 14. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Mye du har planer om for tiden^^ når får vi se det du har gjort da`? Er ikke helt sikker på når. Studioet begynner iallefall ikke å føre opp nye på listen før til Mai. Nå sier de riktignok at lærlingen deres har blitt veldig flink og hun er det mulig å få time hos. Men nå er jeg skeptisk til lærlinger da, men på en annen side burde man vel stole på det når de sier hun er god!? Du går til en lærling, gjør du ikke? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg tror han lurte på når det kommer bilder av det du allerede har gjort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå