Nymph Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Skal på Lets Buzz i morgen for å bestille time HOHO! Den er jo relativt liten så tar sikkert 5 min. Da kan det jo hende man blir skvist inn mellom to økter, så man slipper å vente så lenge Lever i håpet i allefall Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bruker nok en del tid på å sette opp utstyr og desinfisere diverse. Hva skal du ha? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, mener ikke på dagen men kanskje om 2 uker liksom Skal ha en vennetattovering på håndleddet, en custom-svale Bare outline, ikke noe farging Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 han tar 1500 per time, skal til han 25:) Heldiggris! Jeg måtte utsette (igjen...) fordi jeg sannsynligvis skal opereres rundt den tiden. Håpe det går seg til med OTC, vil gjerne gjøre det før sommeren, og hvertfall før jeg flytter til København. A: Ja, fikk med meg det på facebook. Det er ganske trist :/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Så flytte til København-planene blir realisert? Heldiggris Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jess, tar med meg de to beste menneskene jeg veit om og flytter i august. E: Haha, storesøstra mi skal tatovere seg idag, og hun gruer seg så mye at hun vurderer å avbestille. Endret 11. mars 2010 av Penis Trygve Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har hun tatovert seg før? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hun har en liten sak fra før av. Skal sies at hun har supernoia for smerte da, alikevel litt morsomt for lillesøster. Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eys. Jeg lurer på noe.. Jeg skal ta tatovering så fort jeg har penger til det, og om jeg tåler det. Tenker å ta en sleeve, men usikker på hva som skal være "hovedmotivet". Lyst på hello kitty, my little pony, ariel (havfruen), sukkerspinn osv. Noen av dere synes sikkert det er unødvendig, men jeg liker det litt barnslig, vel og merke. Noen tips? ^^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg må bare få si at jeg elsker hello kitty tatoveringer Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg må bare få si at jeg elsker hello kitty tatoveringer Kult Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kult med uv-tattis Ja, men det er jo forskjell på når de lyser og når de ikke gjøre det. Sikkert ikke like kult å gå rundt med et svakt motiv som de må lyses på for at det skal bli tydelig. Var noen tideligere i tråden som mente at det kunne være farlig også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 han tar 1500 per time, skal til han 25:) Heldiggris! Jeg måtte utsette (igjen...) fordi jeg sannsynligvis skal opereres rundt den tiden. Håpe det går seg til med OTC, vil gjerne gjøre det før sommeren, og hvertfall før jeg flytter til København. A: Ja, fikk med meg det på facebook. Det er ganske trist :/ Det var trist og høre:( Håper du får det til Otc, ihvertfall før du flytter Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eplefe: Fikk time på tirsdag til tattovering Det var en avbestilling!! HOHOHOHOHOH Tattoworld, here i come Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 VCt du hvor lang ventetid det hadde blitt hvis ikke? Er på tide at jeg stikker innom snart selv, i alle fall for å få en ca. pris. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 En venninne bestilte time med Toschie nå nettopp og fikk time i mai. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 VCt du hvor lang ventetid det hadde blitt hvis ikke? Er på tide at jeg stikker innom snart selv, i alle fall for å få en ca. pris. 1.5 mnd sa han Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tenkt på det lenge og bestemt meg for å gjennomføre en tungesplitt i nærmeste fremtid. Skal få satt opp en konsultasjonstime i løpet av neste uka, så ser vi hvor det går hen fra der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå