Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Du har en veldig rund buse på øverste bilde Milanjo :tease:

Dårlig spøk, men fra halvor til alvor så ser det meget bra ut :thumbup:

Takktakk! :wee: Det rare er at de ikke føles større enn 16, men tror det må være siden tunnellene jeg brukte da hadde en flare på ca 2mm. Merker at venstreøret har vondt nå. Eller, det hadde vondt i går kveld iallefall. Glad jeg fikk den gigaflaska med jojobaolje, gitt.

Lenke til kommentar

Du har en veldig rund buse på øverste bilde Milanjo :tease:

Dårlig spøk, men fra halvor til alvor så ser det meget bra ut :thumbup:

Takktakk! :wee: Det rare er at de ikke føles større enn 16, men tror det må være siden tunnellene jeg brukte da hadde en flare på ca 2mm. Merker at venstreøret har vondt nå. Eller, det hadde vondt i går kveld iallefall. Glad jeg fikk den gigaflaska med jojobaolje, gitt.

jojoba er en gave :love:

Vurderer og ta septum sterkt selv, må bare få hånda ut av ræva :!:

Lenke til kommentar

Woho nå var Custom-pluggene mine kommet :)

Bare håpe jeg faktisk får strukket dem store nok til Oktober. Da arrangerer jeg dataparty, og på pluggene er logoen vår.

Meget jobbrelatert. :D Men kul ide da.

Neida, vi er en gjeng venner som har drevet med dette en del år nå. Vi gjør det på frivillig basis, og hadde ikke giddet om det ikke var moro, så blir feil å kalle det jobbrelatert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

ring mellom øynene, tenker du på oversiden av nesen?

har hatt der selv og har det feite arret pga. det:P

Hadde du ring? Så ikke det litt.. ja. Ikke meningen å være negativ, men ser for meg at det ser litt rart ut med en ring som ligger oppå nesa/står rett ut. Har bare alltid sett på barbell som det som er passende på det stedet.

Lenke til kommentar

Når jeg hadde barbell så tok jeg hos en piercer, når jeg hadde ring så tok jeg mellom øynene, leppa og i øyenbrynet samtidig i fylla kombinert med masse annet:P Dette er mange år siden til mitt forsvar.

Har ikke grodd ut hos meg, barbellen hadde jeg i 1 år, mens ringen tok jeg en stund etter.

Jeg skrudde ut barbellen og den gikk faen meg ikke inn igjen, men jeg er ikke spess. flink med hull så.........

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nei, jeg mente ikke fysiske vansker med å få den inn! Jeg mente hvor stor faren var for at den grodde ut i ferdiggrodd hull vs. ferskt hull. :p

Edit: Skjønner at den kan ha vært litt forvirrende.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...