Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei......

Har bestemt meg for å ta mine første tattoveringer i sommer/høst. Bor i Kristiansund og vil helst til Tr.heim eller Ålesund for å få dette gjort.

Hadde tenkt å ta fornavnet til mine to sønner med runeskrift på hver sin underarm (enten innsiden eller utsiden).

Noen som kan anbefale noen gode studioer i disse byene som er gode på tekst...

post-71254-1267987176,537_thumb.gif

Lenke til kommentar

Skal han ikke på OTC?

Jo, han skal det. Derfor jeg vil prøve å få meg time hos han =)

hva du fikk svar på? :p

Lurte først på om man booket timer via det standard kontaktskjemaet på siden hans. Men så prøvde jeg bare, og fikk svar etter 15 min :p Han sa han hadde litt ledig tid. Og om jeg ville kunne jeg starte på det jeg vil ta når han er på lucky om noen uker, og gjøre ferdig på otc O.o Meeeeeeeeeen jeg tror ikke jeg har penger til å begynne tidligere :\ FFår se hva jeg kan skrape sammen. Han sa hvertfall at Lucky 7 tok seg av bookingen hans. Men jeg fikk aldri svar på om det gjaldt bare mens han er der hos dem, eller for otc også :p

Lenke til kommentar

Tok min andre dermal anchor idag. den første tok jeg tok grodde fint.

Jeg tok til en annen fyr idag, og han laget et my større hull en hva den første damen gjorde. Dette hullet er stort nokk til at piercingen har falt ut, og det var 0 problemer og dytte den inn igjen. Han sa at jeg måtte ha plaster eller no lignende over den i et par uker. Om jeg synes dette er litt rart. ekke bra for piercingen å ha plaster på vell? Men, noen andre som har tatt dermal anchor åsså har smykket falt ut nesten med en gang? gjorde han noe feil, eller skal det være slik?

Jeg limer en jeg har i øret om kvelden nå, tok den i går. Grunnen til det er at jeg mangler en runding å feste med. Hu som tok den sa at det ikke var noe stress å teipe.

Lenke til kommentar

Tok min andre dermal anchor idag. den første tok jeg tok grodde fint.

Jeg tok til en annen fyr idag, og han laget et my større hull en hva den første damen gjorde. Dette hullet er stort nokk til at piercingen har falt ut, og det var 0 problemer og dytte den inn igjen. Han sa at jeg måtte ha plaster eller no lignende over den i et par uker. Om jeg synes dette er litt rart. ekke bra for piercingen å ha plaster på vell? Men, noen andre som har tatt dermal anchor åsså har smykket falt ut nesten med en gang? gjorde han noe feil, eller skal det være slik?

Jeg limer en jeg har i øret om kvelden nå, tok den i går. Grunnen til det er at jeg mangler en runding å feste med. Hu som tok den sa at det ikke var noe stress å teipe.

Men du har vell ikke en dermal anchor i øret?

er jo ingenting å feste teipen på, en dermal anchor har jo ingen runding som er "festet". det er jo bare en ende på den.

Lenke til kommentar

Grattis! :D

Har du bestemt deg for hvilket motiv du vil ha?

Nja, har bestemt meg sånn til en viss grad :p Alt jeg vet er at det skal være en kvinnelig ninja/samurai med i motivet. Skal ha en "leggsleeve" (noe som heter det forresten?) fra under kneet og ned til ankelen. Jeg sa til han at bortsett fra det ene motivet jeg vil ha med så kunne han i grunn og bunn få frie tøyler :p

han er det morsomt og la seg blekkes av, man føler seg som et lerret:P

Når han driver på med katta så sitter han ikke, han driver og går rundt meg ooog står i rare stillinger:P

Men gleder meg til 25, du kan jo ta deg en tur på lucky 7 da Mumsen;)

Tenkte jeg skulle ta turen innom når han er der uansett, så jeg lurte litt på om jeg skulle kombinere det med når du skal under nåla ;) Men, det kommer ann på når på dagen du har time på dagen da. Jobb og slikt :p

Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden i går kveld. Siste mailen jeg sendte forklarte jeg litt hva jeg ville ha og slikt O.o Håper han ikke syns det hørtes kjedlig ut og dreit i å svare :p

Lenke til kommentar

Neida, han syns ikke det er kjedlig;) han jobber syyykt mye.

Noe med at han jobber ikke året rundt som tattovør, han er kunster i Spania. Så han jobber opp penger slik jeg har forstått det slik at han kan drive med malerier.

Bare gi det litt tid, han er sykt flink til og følge opp kundene sine.

Jeg har fått mail hver gang han har vært i Norge eller nætheten av Norge.

Den beste mailen jeg fikk var at hvis jeg var i nærheten av Belgia så kunne han jobbe på sleeven:P

Men skal du lla han ta hele leggen sså bør du legge av en god del, han tok oversiden av fotbladene på Penis og det ble ikke "billig". Hun er ikke den største jenta heller;)

Men jeg syns han gjør en utrolig god jobb også da.

Jeg har time kl.1 til 4.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Neida, han syns ikke det er kjedlig;) han jobber syyykt mye.

Noe med at han jobber ikke året rundt som tattovør, han er kunster i Spania. Så han jobber opp penger slik jeg har forstått det slik at han kan drive med malerier.

Bare gi det litt tid, han er sykt flink til og følge opp kundene sine.

Jeg har fått mail hver gang han har vært i Norge eller nætheten av Norge.

Den beste mailen jeg fikk var at hvis jeg var i nærheten av Belgia så kunne han jobbe på sleeven:P

Men skal du lla han ta hele leggen sså bør du legge av en god del, han tok oversiden av fotbladene på Penis og det ble ikke "billig". Hun er ikke den største jenta heller;)

Men jeg syns han gjør en utrolig god jobb også da.

Jeg har time kl.1 til 4.

Ah, kult da! Da skal jeg bare smøre meg med tålmodighet! Usj, hater å gå rundt og vente på ting :p Tenkte han skulle få ta seg av leggen ja. At sluttresultatet ikke blir billig har jeg innstilt meg på :p Klarer nok akkurat å spare opp nok til en lang første sesjon på otc.

Kjenner jeg begynner å glede meg her nå O.o

Tror jeg kanskje rekker ned til byen til den siste timen den dagen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...