Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikke starte med din egen mening? Så kan vi andre ta det derfra. Halvparten av postene dine er enten at du linker et bilde uten noen form for tekst, eller linker et bilde der du spør hva vi andre mener. Ser aldri hva DU syns.

Har for lengst sagt hva jeg mener om utviding av ører og jeg sa faktisk hva jeg ,ente om det der også, men det var et av de innleggene som ble fjernet.

Synes selv det er for stort, men imponerende å se på.

Skal fortsette med helsleeven min. Måtte avlyse i januar, og Toschie måtte avlyse to ganger i februar, så nå følte vi at vi måtte få til en session til. :p

Å. Visste ikke at du hadde sleeve. Har bare sett det hjertet på håndleddet ditt.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Kan du ikke starte med din egen mening? Så kan vi andre ta det derfra. Halvparten av postene dine er enten at du linker et bilde uten noen form for tekst, eller linker et bilde der du spør hva vi andre mener. Ser aldri hva DU syns.

Har for lengst sagt hva jeg mener om utviding av ører og jeg sa faktisk hva jeg ,ente om det der også, men det var et av de innleggene som ble fjernet.

Synes selv det er for stort, men imponerende å se på.

Takk.

Ikke meningen å bashe deg for mye, men jeg bare orker ikke tusen bilder uten et ord på. :)

Lenke til kommentar

Tunneler og plugs i øra: Jeg lurer på hva som er lurest å gjøre om jeg skal ha rundt 12-18 mm (litt usikker) hull i øra. Lønner det seg å strekke fra vanlige hull, eller å begynne med 4 mm?(Eller det man begynner med..)

Jeg tenker at fordelen med å strekke fra vanlige hull er at man fortsatt har litt øreflipp igjen rundt hullet når man har strukket ganske stort, tar jeg feil? Hvor lang tid det tar å strekke det ene eller det andre er egentlig ikke viktig.

Så hva tror dere lønner seg?

EDIT: Det hjalp med mm, ja! Huff, altfor vandt til å skrive cm :p

Endret av Khrix
Lenke til kommentar

Om målet er stort burde du klart starte stort. Jeg fikk øret skalpellert opp til 6mm og strukket til 8mm med en gang.

Det ser også ut som du tror man fjerner en del av øret ved å starte stort men dette er feil. Det som skjer er at du skærer et snitt langs øreflippen hvor smykket dyttes inn.

Jeg laget en liten tegning viser hvor man skjærer et snitt:

ore.PNG

P.S Om du velger glasstuneller kan du se innsiden av såret. Ser ganske artig ut.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Det forklarte en del! Altså at de ikke fjerner noe av øret. Men da virker det egentlig som om det ikke har noe å si bortsett fra hvor lang tid det tar før man er ved målet..? Eller hva?

Glasstunneler virket nasty!o.O

Lenke til kommentar

Det det er ingen større fordeler eller ulemper ved å skalpellere annet en at du sparer tid.

Dog kommer du til å merke at hullet ved skalpellering blir veldig avlangt uten smykker, men nå som jeg er på mellom 17-18mm et sted er det helt borte.

edit: dette er mine samme dag som jeg fikk de skalpellert

heiore.JPG

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Du kan for øvrig punche ut hull da. jeg puncha ut 2x3mm og strekte dem til 4mm. Men man kan vel punche opp til 10mm om jeg ikke bommer helt. Da fjerner du alt inni også.

Jeg punchet 4mm, og på det stedet jeg gjorde det, kunne han punche opp til 6mm.

Men dette gjorde han på ytterst få personer, da det krever at man har ganske stor øreflipp fra før av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...