After Dark Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er tingen å tatovere seg mens du er i militæret? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvilket studio har du tenkt til å bruke? Leading Light i Drammen er visstnok høyt opp på lista. Er jo egentlig Drammenser, så kjenner litt til de allerede. Hu nevner også en belgisk kar som jobber der. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 kjenner ikke til noe i bodø skal ditt snart i militæret Jeg hadde gått for Buhu-tattoo da. Sjekk facebook linken på min forrige post, Freddy virker veldig dyktig. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvilket studio har du tenkt til å bruke? Leading Light i Drammen er visstnok høyt opp på lista. Er jo egentlig Drammenser, så kjenner litt til de allerede. Hu nevner også en belgisk kar som jobber der. Nybyn tatto er jo flinke da. Er litt pics her: http://fredrikdahle.com/home.html Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvilket studio har du tenkt til å bruke? Leading Light i Drammen er visstnok høyt opp på lista. Er jo egentlig Drammenser, så kjenner litt til de allerede. Hu nevner også en belgisk kar som jobber der. Nybyn tatto er jo flinke da. Er litt pics her: http://fredrikdahle.com/home.html Ja, har bekjente som har fått tatovering der som er veldig fornøyde. Men søstern kjente ikke til de (siden hun flyttet før de kom), så hu er litt skeptisk. Men jeg liker det jeg ser! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som har noe erfaring med Primitive-Abstract Custom Tattooing i Oslo? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Var innom studioet i dag. Ser ut til å gå bra med piercingen inni øret. Faktisk ser det ut som den er grodd nå. Skal gi den lit tid for å bli sikker før jeg bytter smykket. Ser ut til at det går framover med ventelistene deres på tatovering også. Ser fram til å få mer permanent blekk på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Synes vi skal samle inn penger for at noen tatoverer dette motivet: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Den var blant de styggeste motiver rundt navlen noensinne. Ligger vel et lignende av en ku her i tråden. Om jeg husker rett er det det eneste som muligens er styggere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kvalmt var nå å ta litt sterkt i. Synes bare det var tåpelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 At alt er smak og behag, vel. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det har jeg da sagt meg enig i for lengst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Begynn å les gjennom alt du har skrevet i denne tråden selv du... On topic: Hva synes folket? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) jeg har fjernet en off topic diskusjon fra tråden. hold dere til sak og ikke person. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 2. mars 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hun har copyright på chestpiecen sin. Jeg fikk time med Toschie i morgen etter utsettelse på utsettelse. Nå gleder jeg meg til å komme meg i stolen igjen. ^_^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Digger den flasken med dødninghodet på armen. Grattis foresten. Hva skal du tatovere denne gangen? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Begynn å les gjennom alt du har skrevet i denne tråden selv du... On topic: Hva synes folket? Kan du ikke starte med din egen mening? Så kan vi andre ta det derfra. Halvparten av postene dine er enten at du linker et bilde uten noen form for tekst, eller linker et bilde der du spør hva vi andre mener. Ser aldri hva DU syns. Endret 2. mars 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå