kanin333 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da er piercing i tunga tatt. Hoven Men gjør ikke vondt da, heldigvis Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer. Gleder meg til jeg kan fortsette med øret. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg satt og funderte på noe. Det er et stort marked for å trykke t-skjorter med motiv som kundene selv velger. Er det noen som gjør det samme med plugger? Arrangerer lanparty årlig, og hadde vært så utrolig artig å ha plugger med logoen vår til nestegang. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Eitt augeblikk trudde eg at eg var i 4chan-tråden, wtf er det på forrige side? Og gratulera kanin! Har litt lyst på tunge-piercing sjølv Korleis føles det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg satt og funderte på noe. Det er et stort marked for å trykke t-skjorter med motiv som kundene selv velger. Er det noen som gjør det samme med plugger? Arrangerer lanparty årlig, og hadde vært så utrolig artig å ha plugger med logoen vår til nestegang. Omerica gjør customarbeid, og ganske mange andre som lager plugger òg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fantastisk. Jeg sender en e-post, så hører jeg om de har mulighet til å realisere hva jeg ber om. @Alliha, puppeborring? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg skal ha noen skarpe, lange pigger i øret så snart det siste hullet er ferdig grodd. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 @Alliha, puppeborring? Tenkte meir på han som stikk to fingrar _inn_ i jenta. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 NY tattoo på gang, ryggen som står for tur denne gangen, blir vel å få tatt den i løpet av neste uke Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg har nå bestemt meg for å realisere "drømmen" om å anskaffe en aldri så liten tatovering. Motivet vil bli en sort/hvitt alligator/krokodille (det ligger en del bak det valget), mest sannsynlig på beinet. Min søster (som har 2 tatoveringer selv) skal hjelpe meg litt inn i denne ukjente jungelen, men er det noe spesielt jeg burde tenke på? Vil ikke fremstå som helt blank heller, og vil gjerne få tips og råd fra flere hold. Litt kunnskap kan jo ikke skade. Er det noen uskrevne regler angående hvilken side (venstre/høyre bein)? Må for øvrig si jeg gleder meg skikkelig, nå som jeg har blitt litt eldre og kommet over "ikke faen om jeg skal ødelegge kroppen min med sånt drit"-fasen! Endret 27. februar 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har nå bestemt meg for å realisere "drømmen" om å anskaffe en aldri så liten tatovering. Motivet vil bli en sort/hvitt alligator/krokodille (det ligger en del bak det valget), mest sannsynlig på beinet. Min søster (som har 2 tatoveringer selv) skal hjelpe meg litt inn i denne ukjente jungelen, men er det noe spesielt jeg burde tenke på? Vil ikke fremstå som helt blank heller, og vil gjerne få tips og råd fra flere hold. Litt kunnskap kan jo ikke skade. Er det noen uskrevne regler angående hvilken side (venstre/høyre bein)? Må for øvrig si jeg gleder meg skikkelig, nå som jeg har blitt litt eldre og kommet over "ikke faen om jeg skal ødelegge kroppen min med sånt drit"-fasen! En ting jeg har lært som er viktig er, alltid ta motivet litt større enn det du ser selv som stort. (gjelder flesteparten av de normale, noe jeg selv ikke er) Vet ganske sikkert at du vil angre på at du valgte det så lite som du gjorde en stund etterpå. Ellers ønsker jeg deg bare lykke til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det tipset skal jeg ta med meg! Takk! Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Og selvsagt, velg studio etter kvalitet ikke pris. Som oftest (men ikke alltid) er det en sammenheng. Hvilket studio har du tenkt til å bruke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg vet ikke, men søsteren min har nevnt noen tatovører (men noen spenstige kallenavn), uten at jeg husker navn. Kan spørre når hun er ferdig på jobb. Der er snakk om tatovører i Oslo. Pris er irrelevant når jeg skal merke meg selv for livet (det høres så dramatisk ut!), så jeg betaler akkurat det som må til! Håper dog det blir noe imellom 1-2k. Er det en realistisk prisklasse for en slik tatovering? Edit: Var en spesifikk ting jeg lurte på: Hvordan er det med tatovering og tynne mennesker? Jeg er ikke mer enn 173 høy og veier bare 50kg, og beina mine er deretter. Hvordan vil det fungere? Endret 27. februar 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) En dyktig tatovør lager tatoveringen etter hvordan kroppen din er, så det burde ikke være noe problem. 1-2k er vel der minsteprisen ligger hos de fleste. Er umulig for noen her på forumet å svare hva de vil ta, men hvis du drar innom et studio vil du få en ca sum. Det finnes flere dyktige tatovører i Oslo, så finn en du syns virker dyktig og du er komfortabel med. Husk at det er også mange dårlige tatovører i Oslo, så når du har funnet en så burde du si ifra her inne og høre hva folk sier om de. Edit: Blir som fjellvett regelen, lytt til erfarne folk Endret 27. februar 2010 av Heffer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Måtte le litt når jeg så denne tråden :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 For en latterlig tråd... Var så idiotisk å lese igjennom at det ikke var morsomt en gang, men det er jo greit med litt eksempler på trangsynthet da. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 noen som vet om det er noe bra tattoo sted i nerhten av Bodø?? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kjenner du til BU-HU tattoo i Bodø? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 kjenner ikke til noe i bodø skal ditt snart i militæret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå