Eplefe Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 En størrelse i slengen er å anbefale. Når du kommer litt opp i størrelse kan du lett ta to millimeter i slengen. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 En størrelse i slengen er å anbefale. Når du kommer litt opp i størrelse kan du lett ta to millimeter i slengen. Så du anbefaler å bare gå opp èn størrelse om gangen til jeg kommer litt opp i størrelse, så kan jeg begynne med to om gangen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vel, rent teknisk sett, så er ikke en millimeter en størrelse. Spesielt ikke i begynnelsen, da har du f.eks. 1,6-2 som er et normalt hopp, så 2-2,4, 2,4-3,2 osv., mens når du kommer litt opp i størrelse så er to millimeter en størrelse. Jeg begynte med to millimeter i slengen på seks millimeter, først fra fem til seks, så fra seks til åtte, åtte til ti, ti til tolv osv., og det var egentlig ikke fordi jeg har dårlig tid, det er fordi det er svært få steder som har smykker i syv, ni og elleve millimeter. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Vel, rent teknisk sett, så er ikke en millimeter en størrelse. Spesielt ikke i begynnelsen, da har du f.eks. 1,6-2 som er et normalt hopp, så 2-2,4, 2,4-3,2 osv., mens når du kommer litt opp i størrelse så er to millimeter en størrelse. Jeg begynte med to millimeter i slengen på seks millimeter, først fra fem til seks, så fra seks til åtte, åtte til ti, ti til tolv osv., og det var egentlig ikke fordi jeg har dårlig tid, det er fordi det er svært få steder som har smykker i syv, ni og elleve millimeter. Ja ok Måtte bare ha det helt klart. Vil ikke gjøre noe feil med ørene mine liksom Men hva tror dere om disse da? Threaded Tapers BSEXTT Bra å strekke med? Endret 21. februar 2010 av kalli Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg begynte på 1 mm. og utvidet bare 1 mm. for hver gang i lange tider. Var først på slutten at jeg begynte å ta flere mm. av gangen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg brukte samme type ståltapers opp til åtte mm. Fant dem ikke i 8-14, da. Bare 16-25 igjen, så gikk over til akryltapers. Men de er helt greie å utvide med. Er ikke alltid du trenger tapers i det hele tatt. Jeg har ikke brukt dem siden jeg gikk fra ti til tolv, og da kun det ene øret. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Liten sak jeg har begynt på Skal dekke hele ryggen, og forhåpentligvis stå ferdig til 14.mai og tattoo convention i oslo Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Synes ikke helt den skorpionen passet inn, men bra ellers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er trolig en gammel tatovering. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvem er det som holder på med den der? Har du noe skarpere/større bilde av den? Syns noen av strekene så litt ujevne ut, men det kan jo bare være bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Mener jeg har sett det motivet før, er det fra en plakat els? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kanskje litt off-topic, men jeg kom over denne artikkelen. Bilder som kan virke støtende på noen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det der var jo bare en spøk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er trolig en gammel tatovering. Kun skorpionen du tenkte på? Enig i at den ser ut som den ikke var tiltenkt resten. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det der var jo bare en spøk. Så lettlurt går det an å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kun skorpionen du tenkte på? Jepp! Så lettlurt går det an å være. Da er vi to. Husker jeg ble skikkelig overraska første gang jeg leste artikkelen. :b Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvem er det som holder på med den der? Har du noe skarpere/større bilde av den? Syns noen av strekene så litt ujevne ut, men det kan jo bare være bildekvaliteten. Dessverre ikke noe større bilde eller skarpere bilde av den for øyeblikket. Kommer nok etterhvert. Og artisten som gjør den heter Espen Mørken. Og tror ikke det skal være noe veldig ujevne streker der etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Når vi snakker om støtende, dette her er ikke fake, i motsetning til det andre, og ja, det kan vel virke støtende på noen. Finner det egentlig veldig fascinerende selv, men fyfaaaen, så vondt det ser ut. Linken: http://news.bmezine.com/2010/01/22/i-have-seen-lots-of-things/ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kult det der. Minner litt om bildene fra fakirskolen som ligger her i tråden et sted. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er ikke så rart mtp. at de er en performancegruppe de og, i samme stilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå