SideburnsKongen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Awsome worms tattoo! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har hatt piercingene i øret i over en måned nå, men det er fortsatt litt hvit/gul greie i hullet i blandt. Er dette verk som kommer til å gå over? Eller er det helt normalt og det kommer selv om det er grodd? Høres ut som puss. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det har enda ikke kommet noe gult/hvitt ut av såret der jeg ble piercet. Bare blod en gang i blant på stangen. Er det naturlig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Varierer litt fra person til person. Puss kan forekomme, men må ikke. Hvor lenge er det siden du tok den? Og hvor? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Brystvorte: etter så kort tid, helt normalt. Øreflipp: helt normalt, vanlig grotid pleier å være 4-6 uker. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tok denne i januar (eller var det februar..) Planlegger en fjær ala denne et eller annet sted ..og muligens en fugl til venstre på brystkassa, rett under kragebeinet. Først må jeg skaffe penger. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Tok denne i januar (eller var det februar..)*bilde* Hvor tok du denne? Pent! Endret 14. februar 2010 av Juliess Fjernet bildequote Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Brystvorte: etter så kort tid, helt normalt.Øreflipp: helt normalt, vanlig grotid pleier å være 4-6 uker. Jeg tok som sagt mine (øreflippene) for 6 uker siden. Men er det vanlig at det er puss der da også? Altså, kan de være grodd ferdig selv om det er puss? Eller betyr det at de ikke er ferdig grodd? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Gulhvit væske som størkner er en indikasjon på at det ikke er helt grodd, ja. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vil den gulhvite væska komme tilbake mens man strekker hullene da? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nei, den skal ikke det, hvis den gjør det har du strukket (revnet er et bedre ord å bruke i denne sammenhengen) altfor tidlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vil den gulhvite væska komme tilbake mens man strekker hullene da? Har aldri hørt om noen tilfeller iallefall. Når det gjelder strekking så er en ting som man må lære seg å ha litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mogleg eg tek skammeleg feil, då eg er uerfaren på kroppspenetrasjonsområdet, men er det ikkje slik at så snart utgangsholet er grodd, så ligg det litt i konseptet "strekking" at huden er intakt for ettertida? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 En skjelden mann å se i tråden. Skjønte ikke helt hva du mente. Tenker du på førstegangsstrekking eller strekking for hver millimeter? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er jo ingen forskjell på første gangen og tiende gangen du strekker. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når ein fyrst tek hol i den aktuelle kroppsdelen, det vera punch eller eit nålestikk, så vert huda penetrert. Det vidare hendelsesforløpet ser eg for meg som følgjer: Såret gror, og ein er flink til å smøre huda i området så han vert mjuk og fin. Så er det strekkinga; det er vel ikkje snakk om så grove strekk at huden sprekk og ein får nye groperiodar i dei ytre hudlaga? Litt av poenget med å nytte tid på prosjektet er vel å la kroppen tilvenne seg endringane? UTAN at ein revner kvar bidige gong ein skal utvide? Og til den fyrste setninga di: Eg fylgjer tråden ganske tett, i von om oppdaterte bilete av katten til Fluesopp, i tillegg til lidenskapen eg har for tattoveringar... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Morgendagens dingseboms for tunghørte bodymoddere: http://gizmodo.com/5468946/plug-hearing-ai...or-better-sound Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Morgendagens dingseboms for tunghørte bodymoddere:http://gizmodo.com/5468946/plug-hearing-ai...or-better-sound Fantastisk oppfinning! Eg nyttar høyreappart på begge øyrene, og til trass for at eg ikkje har noko behov for å slenge fyringsved i øyreflippane, er det flott å sjå at det fins alternativ for dei som vil endre litt på øyreanatomien... Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når ein fyrst tek hol i den aktuelle kroppsdelen, det vera punch eller eit nålestikk, så vert huda penetrert. Det vidare hendelsesforløpet ser eg for meg som følgjer: Såret gror, og ein er flink til å smøre huda i området så han vert mjuk og fin. Så er det strekkinga; det er vel ikkje snakk om så grove strekk at huden sprekk og ein får nye groperiodar i dei ytre hudlaga?Litt av poenget med å nytte tid på prosjektet er vel å la kroppen tilvenne seg endringane? Det er helt korrekt fremgangsmetode for strekking. Man må lytte til kroppen og ha mye tålmodighet, uheldigvis lærer mange dette etter å ha strukket altfor tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå