After Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Uansett, fikk meg tre nye blomster! To ved håndleddet og en på undersiden av overarmen. Var litt større områder hvor hun peelet vekk huden, så kjenner det er litt ekstra ømt der. Men ellers gikk det strålende. Liker virkelig cutting. Åssen synes du peeling var i forhold til scarification? Har tenkt å ta peeling selv neste gang. Grattis foresten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hun har gjort det før, det er rimelig udigg. Men jeg fikk sånn flytende bedøvelse av noe slag, så jeg fikk slappet av da hun skulle gå over de for andre gang. Ble utrolig fornøyd, gleder meg til å ta av plastrene. Det spørs veldig hvor på armen hun skjærer, så det er litt vanskelig å svare på hvor vondt det gjør. Men ja, det gjør vondt. Naturlig nok. Endret 12. februar 2010 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen av dere som kan fortelle meg om det er trygt å ta hull i øret selv? Hørt noen sier at man har diverse nerver og sånt der, som man ikke vil treffe når man stikker gjennom. Stemmer dette? Eller er det bare å kjøre på? Og ja, jeg veit om renslighet og diverse om det skal gjøres;) Mange her inne vil si at det ikke går an å få til like bra resultat som det man får på studio. Det stemmer ikke. Mange her inne vil si at man øker risikoen for en dårlig utførelse med større sjanse for at noe går galt og man får infeksjon eller lignende. Det stemmer. Det kan være trygt, men det blir litt vanskelig for oss å vite om din utførelse er en trygg en eller ei. Det er nok ingen mangel på studioer hvor det ikke er trygt å ta hull i øret. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Neinei, vet om utallige sjapper i nærområdet som gjør sånt, så det er det ingen fare med. Men, er det at jeg egentlig ikke gidder å bruke no særlig med cash på det. Har en stemor som jobber på sykehuset, så sterilt utstyr er det ingen fare å få tak i. at jeg gjør det på meg selv er nok ganske uaktuelt, får noen jeg stoler på til å gjøre det i tilfelle. Men, er det bare infeksjon som er en reel fare ved å gjøre det selv? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nei, skjeve piercinger er og et problem. Og selvsagt det å få stemoren din til å stjele fra sykehuset. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hun har gjort det før, det er rimelig udigg. Men jeg fikk sånn flytende bedøvelse av noe slag, så jeg fikk slappet av da hun skulle gå over de for andre gang. Ble utrolig fornøyd, gleder meg til å ta av plastrene. Det spørs veldig hvor på armen hun skjærer, så det er litt vanskelig å svare på hvor vondt det gjør. Men ja, det gjør vondt. Naturlig nok. Smerteri, smertera, smertehoppsansa... Smerten får være det den vil. Det er noe vondt der og da og så har du det for resten av livet. Skal ta det på overarmen. Har tatovert innsiden av overmanen før og dette skal tas på utsiden. Liker generelt ikke bedøvelse. Er det noe man må ha? Godt at du ble forøyd da. Alltid gøy med ny kroppskunst. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nei, skjeve piercinger er og et problem. Og selvsagt det å få stemoren din til å stjele fra sykehuset. Ikke for å være frekk, men kan du/dere svare på spørsmålet, trenger ikke å få vite alt annet urelevant info;) Altså, det jeg lurer på er: Er det noen fare ved å ta hull i øreflippen selv, uten å kunne ta skade av det? Untatt infeksjoner. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) hmm jeg hadde ikke tatt sjansen på det.nå har jeg ingen fakta på bordet i dette sekund,men klokka er alt for sent så gidder ikke finne frem fakta engang nå. men uansett du har aldri noen garanti på at du ikke treffer noen nerve du ikke burde treffe.gå heller til noen som har peil på dette.du kan ende med et skjevt hull, det har jeg i brusken oppe på øret husker ikke hva det heter nå, det er maaaaange år siden jeg tok det, men det tok døds lang tid før det grodde, og hver gang jeg bytter smykke så har jeg vondt en stund. Endret 13. februar 2010 av jogurten Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nei, skjeve piercinger er og et problem. Og selvsagt det å få stemoren din til å stjele fra sykehuset. Knegg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 En jeg gikk i klasse med for flere år siden forsøkte å stikke hull i øyenbrynet på seg selv. Ble ingen stor suksess. Da han omsider fikk noen venner til å gjøre det for ham satt han to smykker i samme hullet. Det ble noe ganske stygge greier som så hovent og småbetent ut etter hva jeg husker. Endte med at han måtte ta ut smykkene. Foreslår å droppe planer om å pierce seg selv. Gå til de som kan det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Liker generelt ikke bedøvelse. Er det noe man må ha? Hvis du greier å bite tenna sammen under hele tiden så MÅ man strengt talt ikke, men jo mindre vondt jeg kan ha det, jo bedre. Det er jo prosess som tar ganske lang tid, så du kan jo gjette hvor øm man blir etter hvert. Idag gjør nesten vondere. Har fjernet plasteret for å få lufta det. Blør litt og er ganske vondt. Blir litt bedre når skopra har lagt seg over alt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Synes selv bedøvelse er en falsk sak. Der og da demper det smerten noe og så snart det slipper taket blir det bare vondere. Så da kommer jeg til å la bedøvelsen være. Har jo alt tatt scarification og når det gjelder peelingen vil den bli en del mindre. Høres pussig ut at det gjør vondere når plastrene er av og frisk luft får komme til. Har du salt i slik som med scarification? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det er ikke irrelevant at stemoren din stjeler fra sykehuset, det er ulovlig, og blir hun tatt kan hun miste jobben fordi du ikke gidder å gå til en piercer, eller i hvert fall til apoteket og kjøpe deg en kanyle. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Synes selv bedøvelse er en falsk sak. Der og da demper det smerten noe og så snart det slipper taket blir det bare vondere. Så da kommer jeg til å la bedøvelsen være. Har jo alt tatt scarification og når det gjelder peelingen vil den bli en del mindre. Høres pussig ut at det gjør vondere når plastrene er av og frisk luft får komme til. Har du salt i slik som med scarification? Både cutting, branding og skin peeling er former for scarification. Jeg bruker ikke saltscrub som noen mener man på liv og død må, det kan føre til at strekene blir ujevne og stygge. Sukk, hadde bare alle vært like hardc0re som deg, Glimti. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Stygge og stygge. Den scarificationen jeg har fikk litt ujevn tykkelse på strekene, men det skyldes ikke at det var en dårlig jobb, men at jeg har alle de arrene fra tideligere selvkutting som kom i veien. Han som scarificetre meg sa jeg kunne teipe sammen der sårene ble størst for å få det gjevnere, men det synes jeg ikke er så ille. Et arr skal være et arr vett`u. Men blir det ikke mye mindre tydelig uten salt i? Ironi i den siste linjen? Endret 13. februar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fine er fine og rosa hvertfall, men de syntes naturligvis mye bedre når jeg er litt brunere. Blir litt vinterbleik i denne sesongen og da "forsvinner" de litt mer. Men siden jeg skal 8 dager i Egypt snart regner jeg med å få litt farge. Ja. :---D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Om du salter dem blir det jo kraftigere arr så da synes de bedre uansett. Kjedelig å måtte holde på brunfarge for å få dem til å synes. Tenkte meg det. Men seriøst, salting er gøy. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har hatt piercingene i øret i over en måned nå, men det er fortsatt litt hvit/gul greie i hullet i blandt. Er dette verk som kommer til å gå over? Eller er det helt normalt og det kommer selv om det er grodd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå