Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Øyetattis er like pent som å drite på leggen ...

Jeg elsker denne tråden hvor vi alle respekterer hverandre og har forståelse for andre folks valg i livet. Halleluja!

Lenke til kommentar
Sterk muskel som er vanskelig å holde i ro, i tillegg tror jeg at de gjør det samme som med øyne, altså bruker sprøyte i stedet for tatoveringsmaskin.

Høres da ganske upraktisk ut med sprøyte på tungen.

Øyetattoo er forøvrig genialt! :thumbup: Har store planer om det selv.

Du tror en tungemuskel holder seg i ro når en tatoveringsmaskin dirrer mot den? Yeah, right.
Lenke til kommentar
Men det er fortsatt ikke pent.

Å fornekte faktumet at smak er subjektivt er alltid håpløst. Sånn er det bare!

Må folk virkelig skrive "_JEG_ syntes ikke det er pent" for at folk skal forstå at det er deres personlige mening? Alle vet at sånt er subjektivt, skjønner ikke hvorfor folk på liv og død må påpeke det hver eneste gang.

Uansett, fikk meg tre nye blomster! To ved håndleddet og en på undersiden av overarmen. Var litt større områder hvor hun peelet vekk huden, så kjenner det er litt ekstra ømt der. Men ellers gikk det strålende. Liker virkelig cutting. :)

Lenke til kommentar

Hmm, har begynt å lure på om jeg er litt mer åpen for tatovering enn jeg har vært tidligere. Har innsett at det er jo faktisk mulig å bruke god tid på å finne motivet man ønsker seg samt sted å gjøre det. Ikke sitte og bla i tilfeldige tegninger på en sjappe og så bare velge noe tilfeldig.

Har en viss idè om hva jeg kunne tenkt meg også, men vi får se. Må la tanken modnes så det er vel uansett 2 år til, OM det blir :p

Lenke til kommentar

Noen av dere som kan fortelle meg om det er trygt å ta hull i øret selv? Hørt noen sier at man har diverse nerver og sånt der, som man ikke vil treffe når man stikker gjennom. Stemmer dette? Eller er det bare å kjøre på? Og ja, jeg veit om renslighet og diverse om det skal gjøres;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...