Lodbrok Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har kommet over et lite problem jeg ikke skjønner hvordan jeg har fått! Kan på forhånd si at jeg har fullt renseanvisningen til punkt og prikke og har hatt tattoveringen i nesten 2 uker nå. Jeg var ut på byen i går og den korte historien er iaff at jeg bla. måtte stå ut å fryse i nesten 2 timer uten ordentlig jakke før jeg fikk komme meg hjem. Da jeg kom hjem oppdaga jeg plutselig at armen begynte å klø noe helt fælt. Enkelte tykke outline linjer har "hovnet" opp, altså, du kjenner at det er en slags "kant" der nesten som et arr når du drar fingeren over. noen av de er blitt bekymringsfullt røde. Det gjør ikke noe spesielt vondt, men det klør noe helt jævlig og det er ganske ømt. Flassinga og skorpe tida er allerede over og det føles ikke ut som noe form for skorpe heller. Aner virkelig ikke hva dette er, hvorfor jeg fikk dette og om det er noe å bekymre seg over, eller om jeg skal bare gi huden tid til å reparere seg selv :S Så det jeg lurer på er om noen vet hva dette kan være og kanskje noen tips til hva jeg skal gjøre? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er noe jeg sliter med etter hver gang heg blekker meg som har begynt og bli noe ganger nå, og fremdeles får jeg en slik reaksjon på gamle tattoveringer også. Er en slags reaksjon, men vet at det ikke er noe skummelt. Prøv alovera eller krem som demper kløen:) Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ah okei, ble litt lettet nå Men er det noe man kan gjøre for å unngå dette? eller er det noe som jeg alltid vil få etter å skaffe en tattovering? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 huff høres kjipt ut! jeg hadde sånn på armen fra tid til annen før jeg tok cover up,alstå at det hovnet opp, og klødde litt.jeg har hørt at det er små allergiske reaksjoner i huden,og at det kan komme av at tattovøren har stukket for dypt.men det gikk alltid over av seg selv ganske fort. men er ikke sikker. men det med ømhet og at det er rødt har jeg aldri vært borti. du kan jo prøve å smøre den med helosan eller aloe vera som noen sa i noen dager og se om det går over.hvis ikke så ta en prat med tattvøren din og hør hva han/hun sier. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ah okei, ble litt lettet nå Men er det noe man kan gjøre for å unngå dette? eller er det noe som jeg alltid vil få etter å skaffe en tattovering? Bare plei huden rett og slett:) Kjølige kremer kan hjelpe, så hvis du legger på et lag alovera...la det tørke og så legg på en litt fet krem så kan det hjelpe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg bruker ikke kremer eller lotions og smører ikke tatoveringen med mindre den klør. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er snakk om utslett Eplefe som noen av oss sliter med en stund etter tattoveringen er tatt;) Lenke til kommentar
No14 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 zyrtec kan hjelpe, hvis det er en slags allergisk reaksjon i huden. hjelper mot kløe. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Du kan jo prøve å smøre tattisen med spenol i etterkant når alt er grodd da. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Takker for alle svar, skal prøve ut rådene Går vel bra ! Endret 11. februar 2010 av vK. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Stilig å se på, men ville akkurat gjort det selv: Hva synes dere? Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tipper det er fotofikla... Hadde vært sinnsykt fett å hatt da! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 I smell photoshop O.o Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 jeg synes det var kjempe kult om det hadde vært ekte.men hadde aldri hatt tålmodighet til å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er nok photoshop, ja. Klin umulig å få det detaljnivået på tunger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor det? Vil sikkert flyte sammen, men å få det tatovert på burde jo gå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Sterk muskel som er vanskelig å holde i ro, i tillegg tror jeg at de gjør det samme som med øyne, altså bruker sprøyte i stedet for tatoveringsmaskin. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 jeg har tenkt til å ta tre piercinger i høyre øre (helixen) jeg har også tenkt litt på sånn helix-til-helix industrial i det andre øret. er ikke helt sikker enda da noen som har noen tips på hva jeg kunne ha gjort med venstre øret? vil ikke ha begge ørene like, da blir det ikke kult men det jeg egentlig lurte på var om noen visste om ett eller annet bra piercing sted for noen som bor i ringsaker? vet at det er ei tattoo shappe i hamar som jeg har hørt ikke er blant de beste tattoovørene for å si det sånn, men mulig de har greie på piercinger. jeg vet ikke... er ikke noe flink på å sjekke ut sånne ting (litt blond ama ) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ei venninne av mamma som skal bli akupunktør har piercet ørebrusken (helix? Er i hvert fall den øverste delen av øret.) til moren min nå, i overbevisning om at dette vil hjelpe mot ryggen hennes. Den samme personen er forøvrig helt overbevist om at absolutt alle vaksiner er placebo. Forstå det den som vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå