Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 barber hårene vekk Tipset jeg fikk, men nå er hele armen dekt fra albuen og ned da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tja, det å bare barbere høyrearma fra albuen og ned ser jo litt... harry ut. Tør jo ikke vise meg i t-skjorte slik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Nå har jeg liten hårvekst på kroppen, men det som skjer når du har ene armen dekt er at tattoveringene vises bedre. At hårene er vekke vises ikke på samme måte som om armen hadde vært tom. Og nei, det er ikke harry..har man sleeve så ser armen ørten ganger bedre ut;) Men har man bare en så forstår jeg deg såklart:P Barbere en avlang firkant :!: Endret 11. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg er mørkhåra og :!:. Synes alt for godt om jeg barberer håret eller ikke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Blond jævel jeg......... Men uansett, tipset jeg fikk for at de skulle se bedre ut og den pakka var og fjerne hårene. Så når alt er ferdig så begynner jeg med det ja. Ingen kommer til og se det heller:) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Da nei. Hadde jeg sleeva hele arma hadde jeg barbert meg en gang i uka jeg og Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er heldig å være lyshåret selv så ingen som merker forskjell fra eller til. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Heldig dere er . Jeg ser ut som en urskog på magen/brystkassa og... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kan jeg få gå en tur i deg :!: eller på deg blir det da, vil campe ved siden av høyre brystvorte. Skal bestige den på 2 dager tenkte jeg...blir 4 dager hvis den er stiv..... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Fysj Jan Du er ekkel! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) ^ WTF? Endret 11. februar 2010 av Constanse Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 vi er glad i hverandre... virtuelt sett!! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Heldig dere er . Jeg ser ut som en urskog på magen/brystkassa og... Rever er hårete vett`u. Men seriøst. Tatovørene barberer jo bort håret før de tatoverer så ville det være så forferdelig harry å ha akkurat tatoveringen eller hele underarmen hårfri? Den dragen din dekker jo ganske mye av underarmen så tror ikke det ville bli så ille. Og om folk legger merke til underarmen din tror jeg de ville bitt seg merke i tatoverngen fremfor hårløsheten. Kan jeg få gå en tur i deg :!: eller på deg blir det da, vil campe ved siden av høyre brystvorte. Skal bestige den på 2 dager tenkte jeg...blir 4 dager hvis den er stiv..... Talt som en ekte fluseopp... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Reven får soppinnfeksjon Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Enm meget god soppinfeksjon Du blir hektet på meg, så du vil aldri bli kvitt meg når jeg først har slått opp teltet :!: Men det skader jo ikke og prøve seriøst ment Mikkel, og fjerne håret. Er jo vinter nå så om det ser plæ ut så la villmarken vokse ut igjen. Endret 11. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tja, om det funker da må jeg jo barbere begge armene om sommern da. Samt hendene og fingrene mine . Jeg er som en hårete iraker... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gjentar meg selv: Men seriøst. Tatovørene barberer jo bort håret før de tatoverer så ville det være så forferdelig harry å ha akkurat tatoveringen eller hele underarmen hårfri? Den dragen din dekker jo ganske mye av underarmen så tror ikke det ville bli så ille. Og om folk legger merke til underarmen din tror jeg de ville bitt seg merke i tatoverngen fremfor hårløsheten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kjøpe engangshøvler da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bruk hva slags barbermaskin eller høvel du vil for min del. Men tror jeg ikke du vil oppleve noe mareritt bare at å barbere litt dersom du vil ha hårfri tattis. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Voks er tingen. nomnom. Selv begynner skorpen/flasset og gå av her etter 4 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå