John Keats Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Grrr. Siden jeg er hjemme fra Egypt akkurat i det han skal tatovere under Inferno festivalen så må jeg gjøre det på festivalområdet. Som om det ikke var vanskelig nok å slappe av fra før................ Haha dakar Just a little torture for your torture, so you can be tortured while you are tortured. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Grrr. Siden jeg er hjemme fra Egypt akkurat i det han skal tatovere under Inferno festivalen så må jeg gjøre det på festivalområdet. Som om det ikke var vanskelig nok å slappe av fra før................ Man må lide for kunsten. Skal du se etter smykker mens du er i Egypt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 De som er på festivalen må gjerne si hei og tørke tårer, men jeg tviler på at jeg er noe særlig bra selskap, gitt. Ja, blir nok litt passiv titting etter smykker, men sist jeg var i Egypt fant jeg ingenting. Men nå reiser vi til et litt mer turiststed, så sjangsen er kanskje litt større her. Men hvis noen vet om steder i området jeg burde se etter det, tar jeg gjerne i mot tips. Hvis vi gidder å bevege oss så langt vekk fra stranda.. : D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Grrr. Siden jeg er hjemme fra Egypt akkurat i det han skal tatovere under Inferno festivalen så må jeg gjøre det på festivalområdet. Som om det ikke var vanskelig nok å slappe av fra før................ Blir vel det jeg skal også Går nok bra, er bare ikke artig med så mye folk rundt seg:( Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Når er denne Inferno festivalen? O.o Og når skal dere under nåla? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og om smykket er på vei ut så ta det ut før du får ett sabla arr:p Ja og hvis det er det som er i ferd med og skje, råder jeg deg sterkt til å ta den ut.jeg har ett stygt arr i brynet pga det. Har ikke enda. Har bare hørt at den fort kan gro igjen. Er det noe man kan gjøre får å hindre at det gjor igjen, mens smykket er der? Eller gror det ikke igjen mens du har et smykke der? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg booket han til 1.april. Inferno er fra 31.mars til 3.april. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Sendte mail til han nå, og han får bestemme hvor:P Vet hvor hypp han er på og fortsette så den plassen det er billigst setter han timen på tror jeg. 25 mars fikk jeg time. Endret 10. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://www.lifeinthefastlane.ca/gang-tatto...rs/offbeat-news Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og om smykket er på vei ut så ta det ut før du får ett sabla arr:p Ja og hvis det er det som er i ferd med og skje, råder jeg deg sterkt til å ta den ut.jeg har ett stygt arr i brynet pga det. Har ikke enda. Har bare hørt at den fort kan gro igjen. Er det noe man kan gjøre får å hindre at det gjor igjen, mens smykket er der? Eller gror det ikke igjen mens du har et smykke der? hæ?hva mener du nå?det gror jo ikke igjen hvis du har smykke der, eller det gror men ikke igjen,smykke forhindrer jo det. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kult! Gleder meg til å se hvordan katten ser ut etter du er ferdig for denne gang Og til Trygve, kommer du til å holde ut så du blir ferdig med den nå da? Katten min har fått "dermal punchet" øret sitt... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Vi får se. Spørs hvor sliten jeg blir av den grufulle musikken jeg må lide meg igjennom i tillegg. Jeg burde ta meg en tur innom Lucky for å se på katten i grunn! Oh wait, da ligger jeg jo her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 10. februar 2010 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 hehe, jeg kan komme når du skal blekke deg vet du Mumsen: Blir bra, så lenge han ikke renser armen med sprit som sist:P Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og om smykket er på vei ut så ta det ut før du får ett sabla arr:p Ja og hvis det er det som er i ferd med og skje, råder jeg deg sterkt til å ta den ut.jeg har ett stygt arr i brynet pga det. Har ikke enda. Har bare hørt at den fort kan gro igjen. Er det noe man kan gjøre får å hindre at det gjor igjen, mens smykket er der? Eller gror det ikke igjen mens du har et smykke der? hæ?hva mener du nå?det gror jo ikke igjen hvis du har smykke der, eller det gror men ikke igjen,smykke forhindrer jo det. Åja, takk Var det jeg lurte på. Mente at jeg leste et sted at noen hadde sagt at huden hadde grodd over smykket Takk for hjelpen Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kanskje jeg tar en liten tru innom Lucky og titter Må få pratet med tattøsa om motivet jeg skal ha til bakgrunn og slikt også, så det passer jo fint! Kanskje vi kjøper en ring og henger i når dette er grodd (For å unngå missforståelser så er det ett katteøre ;p ) Endret 10. februar 2010 av Mumsen Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva i alle helveter er det? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Haha, øret til katten i huset her O.o Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ahhh.. Trodde det var en del av din anatomi, og lurte virkelig på hvordan du var utformet. Følte meg nesten litt skitten av å se på bildet uten å vite hvorfor jeg skulle føle meg det. Takk for oppklaring Og god bedring til katten! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hahaha, ja da skjønner jeg at du stussa litt Katten har det bra den vettu! Tenkte bildet passa inn her ettersom såret kommer til å gro slik at han har et permanent hull i øret. Dermal punching for cats! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er vel litt dyreplageri det? Tenk om katten henger fast :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå