Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Grrr. Siden jeg er hjemme fra Egypt akkurat i det han skal tatovere under Inferno festivalen så må jeg gjøre det på festivalområdet. Som om det ikke var vanskelig nok å slappe av fra før................

Haha dakar :( Just a little torture for your torture, so you can be tortured while you are tortured.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som er på festivalen må gjerne si hei og tørke tårer, men jeg tviler på at jeg er noe særlig bra selskap, gitt.

Ja, blir nok litt passiv titting etter smykker, men sist jeg var i Egypt fant jeg ingenting. Men nå reiser vi til et litt mer turiststed, så sjangsen er kanskje litt større her. Men hvis noen vet om steder i området jeg burde se etter det, tar jeg gjerne i mot tips. Hvis vi gidder å bevege oss så langt vekk fra stranda.. : D

Lenke til kommentar
Og om smykket er på vei ut så ta det ut før du får ett sabla arr:p

Ja og hvis det er det som er i ferd med og skje, råder jeg deg sterkt til å ta den ut.jeg har ett stygt arr i brynet pga det.

Har ikke enda. Har bare hørt at den fort kan gro igjen. Er det noe man kan gjøre får å hindre at det gjor igjen, mens smykket er der?

Eller gror det ikke igjen mens du har et smykke der?

Lenke til kommentar

Ja og hvis det er det som er i ferd med og skje, råder jeg deg sterkt til å ta den ut.jeg har ett stygt arr i brynet pga det.

Har ikke enda. Har bare hørt at den fort kan gro igjen. Er det noe man kan gjøre får å hindre at det gjor igjen, mens smykket er der?

hæ?hva mener du nå?det gror jo ikke igjen hvis du har smykke der, eller det gror men ikke igjen,smykke forhindrer jo det.

Lenke til kommentar

hæ?hva mener du nå?det gror jo ikke igjen hvis du har smykke der, eller det gror men ikke igjen,smykke forhindrer jo det.

Åja, takk :D Var det jeg lurte på. Mente at jeg leste et sted at noen hadde sagt at huden hadde grodd over smykket :p

Takk for hjelpen ;)

Lenke til kommentar

Kanskje jeg tar en liten tru innom Lucky og titter :p Må få pratet med tattøsa om motivet jeg skal ha til bakgrunn og slikt også, så det passer jo fint!

Kanskje vi kjøper en ring og henger i når dette er grodd :p (For å unngå missforståelser så er det ett katteøre ;p )

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...