After Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da blir det jo en opplevelse. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hehe, får bare håpe den ikke blir negativ Men, ja, håper jeg får meg med noen til psykisk støtte Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Takler du ikke spenningen alene? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Piercing i tungen er vel den minst smertefulle piercingen man kan ta, så du kan nok slappe godt av. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Yay, da skal jeg ta det med ro. Håper bare det går bra etterpå da, med tanke på hevelse og sånt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 hevelsen er det værste med det hele. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan tenke meg det. Hvor lang tid tar det før den går ned? Har ganske stor tunge, så håper det blir plass til den inni der Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Min gikk over hovedsakelig etter 2 dager, men den var bittelitt hoven i nesten en uke før den returnerte til original str. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan man gjøre noe får å forhindre percing i øyebrynet å gro igjen? surfacepercing? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Den store nyheten nå er at Paris Hilton har tatt tungepiercing... Kan se om jeg finner igjen artikkel om noen er interessert. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan man gjøre noe får å forhindre percing i øyebrynet å gro igjen? surfacepercing? Tenker du på om du tar ut smykket? Eller om at du vil hindre smykket og gro ut? Om det er nr 1 så er det fint lite du kan gjøre for å hindre det gror igjen om du har smykket ute i over lengre tid på en gang, Og om smykket er på vei ut så ta det ut før du får ett sabla arr:p Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og om smykket er på vei ut så ta det ut før du får ett sabla arr:p Ja og hvis det er det som er i ferd med og skje, råder jeg deg sterkt til å ta den ut.jeg har ett stygt arr i brynet pga det. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den store nyheten nå er at Paris Hilton har tatt tungepiercing... Kan se om jeg finner igjen artikkel om noen er interessert. Vil ikke bli som henne... haha Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den store nyheten nå er at Paris Hilton har tatt tungepiercing... Kan se om jeg finner igjen artikkel om noen er interessert. Vil ikke bli som henne... haha Veldig offtopic, er avataren din World of Goo? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den store nyheten nå er at Paris Hilton har tatt tungepiercing... Kan se om jeg finner igjen artikkel om noen er interessert. Vil ikke bli som henne... haha Veldig offtopic, er avataren din World of Goo? Nei, fra shut up woman, get on my horse Men Goo er gøy Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den store nyheten nå er at Paris Hilton har tatt tungepiercing... Kan se om jeg finner igjen artikkel om noen er interessert. Vil ikke bli som henne... haha Nå er det litt mer enn bare en piercing som gjør folk like. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den store nyheten nå er at Paris Hilton har tatt tungepiercing... Kan se om jeg finner igjen artikkel om noen er interessert. Vil ikke bli som henne... haha Nå er det litt mer enn bare en piercing som gjør folk like. Ja, og takk for det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Grrr. Siden jeg er hjemme fra Egypt akkurat i det han skal tatovere under Inferno festivalen så må jeg gjøre det på festivalområdet. Som om det ikke var vanskelig nok å slappe av fra før................ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da kan jo jeg komme å se på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå