Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 På Purple Pain bruker de en slags salve med vazelin konsistens som hindrer blødning. Den var GENIAL! Ikke noe problem med blod overalt og meget enkel å holde tattisen ren. Fleste plasser bruker vel vaselin? Min erfaring iallefall. Vel, jeg fikk med ei lita tube som jeg smørte på i etterkant av den greia der og det den gjør er å forhindre store blødninger og gi blodet vitaminer (A og D) slik at det levrer fortere og blør mindre. Har nå gått over til Helosan igjen siden tuba er tom og ser det allerede at skorpa har begynte å danne seg ru og fin så da er det bare å vaske og la naturen gå sin gang Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 For den som lurte på hvor stort man kan stikke i øreflippen: Jeg har, som andre også har nevnt, fått høre av Christiane på pinpoint at det største hu stikker er 4mm. Men da jeg var der for å stikke hullet i mitt høyre øre var hu bortreist og de hadde besøk av en piercer (som forsåvidt er der ganske ofte) som vanligvis jobber i japan. Og han stakk mitt øre på 6mm. Jeg tror det har mye å gjøre med hva pierceren føler seg komfortabel med, men mitt høyre øre har jeg hvertfall ikke hatt noen problemer med etter dette. har forsåvidt utvidet til 8mm nå da, venstre øret mitt er stukket på 1,6mm og utvidet gradvis til 8mm det også (utvidet 7 ganger, 1,6mm-2mm-2,4mm-3,2mm-4mm-5mm-6mm-8mm). 8 er en størrelse jeg liker meg veldig godt på og jeg kommer sannsynligvis til å bli her en stund. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ligger en dragetatoveringen et sted her i tråden med en som har to drager på ryggen samt noen skyer. Tror det er et langt stykke tilbake nå. Denne du tenkte på?? Jepp. Husket ikke den lille dragen. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dorian Gray: Kule tatoveringer! Sett bort i fra den nederste, kan tenke meg den blir "gammel" ganske fort. Hvem er det som står bak velociraptor tatoveringen? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har en fabelkatt på ryggen^^ Legger ut bilde når den er ferdig skyggelagt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ang. øreflipper, 4-6mm er vanlig med nål. Med skalpell kan man ta det enda større, avhengig av formen og størrelsen på flippen. Har selv tatt 12mm i én omgang. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ang. øreflipper, 4-6mm er vanlig med nål. Med skalpell kan man ta det enda større, avhengig av formen og størrelsen på flippen. Har selv tatt 12mm i én omgang. Jeg gikk rett til 8mm med skalpell. Kan jo legge til at det var grusomt. @Dorian, liker tatoveringene, men er noe ved Cyrus som får meg til å grøsse.. Særlig at han før hadde angelbites som stakk en cm ut fra ansiktet. Endret 9. februar 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Stilige tatoveringer, Steffz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og hvem presterte å miste septumretaineren sin når han sov på flyplassen? Tilbake til 1,6, gitt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan forestille meg at det er kjedelig å gå ned i størrelse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Faen, jeg må lære meg hva septum er - hver gang jeg leser ordet så googler jeg det og får se helt fantastisk kjipe bilder. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Å fytti, jeg må ta buss i 8-10 timer til Ålesund for å få gjort ferdig føttene mine. Sucks to be me. Men da blir jeg hvertfall ferdig med det. Edit: O glede! Han kommer til Oslo i slutten av april. Flaks for meg at jeg er hjemme fra Egypt to dager før han reiser igjen. Phew phew. Endret 9. februar 2010 av Penis Trygve Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Å fytti, jeg må ta buss i 8-10 timer til Ålesund for å få gjort ferdig føttene mine. Sucks to be me. Men da blir jeg hvertfall ferdig med det. Edit: O glede! Han kommer til Oslo i slutten av april. Flaks for meg at jeg er hjemme fra Egypt to dager før han reiser igjen. Phew phew. Hvis jeg husker riktig så lød sms'en fra sist du holdt på ca «tatoverer føttene, auauau fytti helvete så vondt, klarer ikke tenke» Endret 9. februar 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Man må lide for skjønnheten? Er vel litt teit å gå rundt med en halvferdig tatovering bare fordi det gjør vondt å ta den? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvis jeg husker riktig så lød sms'en fra sist du holdt på ca «tatoverer føttene, auauau fytti helvete så vondt, klarer ikke tenke» Å fyf, jeg gruer meg noe helt grusomt mye. Jeg greide ikke føre en samtale engang, satt nesten bare å hulket for meg selv. Kjæresten min har tilbudt meg hånda si denne gangen, men det hjelper nok ikke en dritt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Klarer ikke å forestille meg så til de grader vonde tatoveringer. Innsoden av overarmen var ganske vondt så klart, men det gikk fint ann å tenke. Klarte faktisk å drømme meg litt bort innimellom. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da er time for tungepiercing bestillt på pinpoint Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Grattis på forhånd. Vanlig kule i tungen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jepp. Første gang jeg tar piercing, bortsett fra vanlige hull i ørene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå