Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kult. Skal det fikses noe mer på den? Tattøren min i Trondheim skal se på bakgrunn. Vi har snakka på kanskje noe tåke eller skygge for å dekke feilene som er i kantene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen gode steder å ta tungepiercing i Oslo? PinPoint Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Blir nok bra. Tåke er jo en av de tingene som hører med til dragetatoveringer. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen gode steder å ta tungepiercing i Oslo? PinPoint Bare jeg som får feilmelding på den siden? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Regner med tåke. Det hadde vært rått! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen gode steder å ta tungepiercing i Oslo? PinPoint Bare jeg som får feilmelding på den siden?Hva slags feilmelding får du? Den fungerer akkurat som den skal her med siste firefox. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ligger en dragetatoveringen et sted her i tråden med en som har to drager på ryggen samt noen skyer. Tror det er et langt stykke tilbake nå. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva slags feilmelding får du? Den fungerer akkurat som den skal her med siste firefox. "Network Access Message: The page cannot be displayed" i Opera. Prøvde å google også, men funker ikke da heller. Kan prøve når jeg kommer hjem, er på skolenettet, og det funker ikke helt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Blir vel bakgrunn i slutten av Mars kanskje... Skal høre med han når han har fått sett på originalen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Aner ikke når jeg får kommet i gang med min neste tattis. De er iallefall opptatt fram til Mars. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fornuft har du ikke. Gleder meg veldig til å se. Forresten, hvor stort kan jeg få stukket piercing i øreflipp?4-5mm er det jeg vet at folk gjør.L4r5: Det er fordi pinpoint alltid er stengt mandager. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 På Purple Pain bruker de en slags salve med vazelin konsistens som hindrer blødning. Den var GENIAL! Ikke noe problem med blod overalt og meget enkel å holde tattisen ren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 L4r5: Det er fordi pinpoint alltid er stengt mandager.D'oh!Det forklarer saken. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 På Purple Pain bruker de en slags salve med vazelin konsistens som hindrer blødning. Den var GENIAL! Ikke noe problem med blod overalt og meget enkel å holde tattisen ren. Fleste plasser bruker vel vaselin? Min erfaring iallefall. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja mens de tattoverer , men er mange som anbefaler å bruke helosan mens den gror. Lenke til kommentar
POTF Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ligger en dragetatoveringen et sted her i tråden med en som har to drager på ryggen samt noen skyer. Tror det er et langt stykke tilbake nå. Denne du tenkte på?? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja mens de tattoverer , men er mange som anbefaler å bruke helosan mens den gror. Ja om du bruker vaseling under grotiden har du bare deg selv og skylde. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jeg har både brukt helosan og vaselin, og jeg synes vaselin funker best, og kommer til å fortsette og bruke det. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hindrer ikke vaselin huden i å puste? Mente det var en bad thing, eller har jeg bomma på noe? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 man skal vaske den noen ganger om dagen og la det luftes i ca et kvarter før man smører på vaselin igjen.det danner seg ett nytt hudlag under "skorpa" eller hva jeg skal si, så det øverste hudlaget detter jo av etterhvert som det danner seg ny hud under... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå