Eplefe Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Å gud. Jeg har ikke en gang penis, men jeg kjente at tanken på størknet sårvev inni såret gjorde vondt. Hvilke blomster er dette? Amanda Wachob er veldig dyktig, synes jeg. Endret 7. februar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
geil Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ser ut som en krysantemum eller en peon Den abstrakte stilen var flott ja, fristende å høre om hun er ledig i sommer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Den "nye" dragen min! Renovert fullstendig. Var på purple pain på lørdag og fikk gjengjort den! Skal dit en tur senere for å legge på bakgrunn og skjule de siste feilene fra han nissen her på Steinkjer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Peon ser riktig ut. Og ja, har stirret på tatoveringene hennes i en liten evighet, hun er utrolig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Begynner å lure på om jeg snakker for mye om tatoveringer her hjemme. Merker jeg har en positiv innflytelse på fruen her. Hun skulle aldri ta tatoveringer fordi det ikke var helt henne. Og helt utav det blå i går kom hun og sa at hun hadde veldig lyst å tatovere seg sammen med meg seinere i år på otc Haha, har hørt hun dra "det ser sååå vondt ut!" et par ganger. Fredag blir det mer cutting! Tjohei. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva skal du kutte da? Blomstene ble noe lekre syns jeg:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fredag blir det mer cutting! Tjohei.Takk for at du minnet meg på kutting. Må snakke med Christiane i morra eller noe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal fortsette på armen. Neste gang skal vi ta overarmen og opp over skulderen. Blir mer blomster og en liten trefrosk. Kjenner jeg gruer meg mer og mer for hver gang jeg skal skjæres i! Kanskje det er alderen som slår inn. Eventuelt fornuften. : D Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fornuft har du ikke. Gleder meg veldig til å se. Forresten, hvor stort kan jeg få stukket piercing i øreflipp? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Høres gøy ut med mer kutting Penis Trygve! Skulle gjerne gått litt videre med kuttingen min selv, men venter til den første er helt satt/grodd så jeg får se det endelige resultatet. Ang. eventul alder som slår inn kan du bare tenke som Bjarne brøndbo i DDE: Æ e gammal nok te å være engstilg, men ung nok te å gi fa`n (Etter hukommelsen)... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fornuft har du ikke. Gleder meg veldig til å se. Forresten, hvor stort kan jeg få stukket piercing i øreflipp? Når jeg var hos pinpoint sa Christiane at hun ikke ville stikke med noe større enn 4mm-nål, men at hun visste at mange gikk så stort som 6mm. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har tenkt litt på piercing i tunga, noen som har erfaringer? Tar det lang tid før hevelsen går ned og det gror? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har piercing i tunga.helvelsen gikk ned etter maks 2 dager på meg, så føler jeg var heldig der.det har vel grodd i løpet av tre uker, sikkert før og, men er da man skal bytte stang.men nå er det noen år siden jeg pierca meg så kanskje det er litt annerledes idag. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tenkte kanskje å ta det i starten av vinterferien, men skal på kaninutstilling fra torsdag til søndag, så vil helst kunne snakke da.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da har jeg fått en tunell uten pakkninger i øret. langt bedre enn den typen med pakkning på hver side. Ble hengend elitt på studioet og se på plugger og den slags. Nå som jeg har nådd den størrelsen jeg skal ha kan jeg begynne å kjøpe litt forskjellige saker å ha i hullet. Passerte forøvrig et annet annet studio på hjemveien so kun driver med tatovering. Utenfor sto det et lite, lavt skilt med teksten TATTOO OPEN. Det er ikke det studioet heter så jeg begynte å lure på om det var reklame for drop in. Vet iallefall hvor jeg ikke skal gå... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Laga en før og etter med dragen min: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kult. Skal det fikses noe mer på den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det normalt at det er tilnærma umulig å komme gjennom til pinpoint på telefonen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen gode steder å ta tungepiercing i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå