Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å lure på om jeg snakker for mye om tatoveringer her hjemme. Merker jeg har en positiv innflytelse på fruen her. Hun skulle aldri ta tatoveringer fordi det ikke var helt henne. Og helt utav det blå i går kom hun og sa at hun hadde veldig lyst å tatovere seg sammen med meg seinere i år på otc :p

Haha, har hørt hun dra "det ser sååå vondt ut!" et par ganger.

Fredag blir det mer cutting! Tjohei.

Lenke til kommentar

Høres gøy ut med mer kutting Penis Trygve! :w00t: Skulle gjerne gått litt videre med kuttingen min selv, men venter til den første er helt satt/grodd så jeg får se det endelige resultatet.

Ang. eventul alder som slår inn kan du bare tenke som Bjarne brøndbo i DDE: Æ e gammal nok te å være engstilg, men ung nok te å gi fa`n (Etter hukommelsen)... ;)

Lenke til kommentar

Jeg har piercing i tunga.helvelsen gikk ned etter maks 2 dager på meg, så føler jeg var heldig der.det har vel grodd i løpet av tre uker, sikkert før og, men er da man skal bytte stang.men nå er det noen år siden jeg pierca meg så kanskje det er litt annerledes idag.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått en tunell uten pakkninger i øret. :D langt bedre enn den typen med pakkning på hver side. Ble hengend elitt på studioet og se på plugger og den slags. Nå som jeg har nådd den størrelsen jeg skal ha kan jeg begynne å kjøpe litt forskjellige saker å ha i hullet.

Passerte forøvrig et annet annet studio på hjemveien so kun driver med tatovering. Utenfor sto det et lite, lavt skilt med teksten TATTOO OPEN. Det er ikke det studioet heter så jeg begynte å lure på om det var reklame for drop in. Vet iallefall hvor jeg ikke skal gå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...