Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville tenkt til jeg var i hvert fall atten. Er dette et trampstamp du skal ha, eller er det bare jeg som misforstår formen?

formen? assa, symetri, og det eller tenker du på stjernen, vingene, tekst?

nei, xD! assa, den skal ikke være nede ved rævva.. den skal være oppe på ryggen å gå akkurat over mot brystet ikke over men helt opp liksom ;S

Lenke til kommentar
Aha, nemlig. Vel, jeg ville nok allikevel vært i tenkeboksen litt lengre og sett meg om etter andre tatoveringer med samme plasseringen.

jada ;s jeg har overhode ikke bestemt meg, men kan du bare spesifisere hva som er stygt? vingne, oppbygingen eller ? bare så jeg kan se på det å endre noe ?

Lenke til kommentar

Alt for enkle vinger, for tribal aktig, får en trampstamp feeling bare jeg ser den. Selv om jeg vet at du ikke skal ha den over ræva. Personlig synes jeg ikke det ser bra ut med en stjerne, eller noe annet i midten og vinger på sidene. Selv om du skulle finne på å gjøre vingene realistiske synes jeg ikke det er bra.

Stjerna i seg selv var jo kjempeflott..

Lenke til kommentar

Begynner å lure på om jeg snakker for mye om tatoveringer her hjemme. Merker jeg har en positiv innflytelse på fruen her. Hun skulle aldri ta tatoveringer fordi det ikke var helt henne. Og helt utav det blå i går kom hun og sa at hun hadde veldig lyst å tatovere seg sammen med meg seinere i år på otc :p

Lenke til kommentar
Noen her som har tatt piercing i området mellom testiklene og penis?

Husker ikke hva den heter.

Men hvis noen har gjort det, hvordan var gro-tid osv.?

Huff hvorfor husker jeg sånt, men hadde ikke rocco hansen en sånn piercing ? Som i rocco og russen..

Lenke til kommentar
Jeg ville tenkt til jeg var i hvert fall atten. Er dette et trampstamp du skal ha, eller er det bare jeg som misforstår formen?

La nå gutten få en cumcatcher, så kan han angre seg om noen år :p

Noen her som har tatt piercing i området mellom testiklene og penis?

Husker ikke hva den heter.

Men hvis noen har gjort det, hvordan var gro-tid osv.?

Jupp. Grodde fort, og var ikke veldig smertefullt egentlig.

Lenke til kommentar
Ble en banan med en kule i hver ende. Skal lett skiftes ut til et smykke med to "spisser" når såret er grodd. Om omtrent 3 måneder.

Har selv lange spisser på den ene av brystvortepiercingene mine. Eneste ulempen er at den kan hekte seg fast så man må være forsiktig med av og påkledning av t-shorter.

liksom at den er stygg eller?

Ja.

med punktumet bak og greier. (Y) men greit det ; )

Den slags er boffeeens faste stil!

Lenke til kommentar
Begynner å lure på om jeg snakker for mye om tatoveringer her hjemme. Merker jeg har en positiv innflytelse på fruen her. Hun skulle aldri ta tatoveringer fordi det ikke var helt henne. Og helt utav det blå i går kom hun og sa at hun hadde veldig lyst å tatovere seg sammen med meg seinere i år på otc :p

Positiv innvirkning! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...