RaW_DeNiM Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 spør legen og en tattovør kansje? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Pasienter som har hudsykdommer som lupus, sarcoidose, psoriasis eller lichen planus kan få en lokal forverring av sin hudlidelse. Utdrag fra lommelegen. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Fokus på "kan få" , det kommer vel an på hvor ille du er utsatt for psoriasis. http://talkpsoriasis.org/showthread.php?t=22288 Endret 6. februar 2010 av cupocoffee Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har nå begynnt å forme seg en idé til hvordan motiv resten av armen skal få. Satser på å fullføre til sommeren. Litt lei av å gå med en halvferdig arm. Ganske dumt å tatovere seg akkurat på sommeren ettersom du hverken kan være i solen eller i sjøen. Har stort sett bare tatt tattovering på sommeren. Ikke noe problem hvis man tar forholdsregler. Dekke den til før den har grodd og sunblock etterpå. Har lettere tilgang på penger om sommeren derfor har det blitt sånn. Første gangen jeg tatoverte meg var det på sommeren. Gikk jo greit ang. forhåndsregler med sol. men kjipt å ikke kunne være uti vannet. Da har man tatt hull i venstre brystvorte! Grattis. Hva slags smykke? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hvorfor skal man egentlig ikke uti vannet? Bakterier og drit? Endret 6. februar 2010 av No14 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvorfor skal man egentlig ikke uti vannet? Bakterier og drit?Du skal ikke ta karbad heller. Eller boblebad. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du kan vaske badekaret eller boblebadet først. Man kan derimot ikke fjerne alle bakterier fra sjøen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Du skal ikke bade etter tatovering mens den gror. Et vått sår hvor sårskorpen mykes opp i flere timer gror saktere enn et tørt og rent sår, dette er logikk. Saltvann og klorvann er selvsagt enda verre, men karbad skal ikke forekomme det heller. Da dusjer du heller flere ganger for dagen og tørker den forsiktig med et håndkle. Edit: Endret 6. februar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du skal ikke tørke tattoveringen med ett håndkle. Bruk papir. www.attitude.com Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hver gang jeg har vært nytatovert har jeg bare unngått å ha armen med tattisen nedi vannet. Men det er selvsagt ikke lke enkelt om du er tatovert på rygg eller bryst. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har nå begynnt å forme seg en idé til hvordan motiv resten av armen skal få. Satser på å fullføre til sommeren. Litt lei av å gå med en halvferdig arm. Ganske dumt å tatovere seg akkurat på sommeren ettersom du hverken kan være i solen eller i sjøen. Har stort sett bare tatt tattovering på sommeren. Ikke noe problem hvis man tar forholdsregler. Dekke den til før den har grodd og sunblock etterpå. Har lettere tilgang på penger om sommeren derfor har det blitt sånn. Første gangen jeg tatoverte meg var det på sommeren. Gikk jo greit ang. forhåndsregler med sol. men kjipt å ikke kunne være uti vannet. Da har man tatt hull i venstre brystvorte! Grattis. Hva slags smykke? Ble en banan med en kule i hver ende. Skal lett skiftes ut til et smykke med to "spisser" når såret er grodd. Om omtrent 3 måneder. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kan faktisk ta 4 måneder før den er grodd. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 og enda lenger faktisk. Den er vel ikke skikkelig grodd før etter ett år eller noe...har jeg hørt. Mine var iallefall ikke grodd på 3-4mnd. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 hei, Har lenge tenk på tattovering, lurte på om noen kan si ca prisen på den på¨bilde her den er ca 25cm i lengden og 10cm, i høyden, dette skal utføres på ett rimelig greit tatto sted. Bare komm med ca priser?? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 2500-3000 kanskje? Hvor skal du ta den og hvilket studio? Med tanke på motivet du har valgt ville jeg tenkt enda lenger! Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 2500-3000 kanskje?Hvor skal du ta den og hvilket studio? Med tanke på motivet du har valgt ville jeg tenkt enda lenger! den skal være på ryggen ;S hva mener du? liksom at den er stygg eller? xD men ja skal tenke en del mer Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 liksom at den er stygg eller? Ja. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 liksom at den er stygg eller? Ja. med punktumet bak og greier. (Y) men greit det ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå