jogurten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det noen her som har tatt farge cover up?altså en annen farge over en farge?Bare lurer på hvordan det blir?og om det går?Må den siste fargen være mørkere? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ehhhhhhm. Inne på cover up.Svart tribal som blir grønne blader Nå funka den. Er det noen her som har tatt farge cover up?altså en annen farge over en farge?Bare lurer på hvordan det blir?og om det går?Må den siste fargen være mørkere? Hvor mørkt er det du har fra før? Lenke til kommentar
POTF Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ehhhhhhm. Inne på cover up.Svart tribal som blir grønne blader Nå funka den. Er det noen her som har tatt farge cover up?altså en annen farge over en farge?Bare lurer på hvordan det blir?og om det går?Må den siste fargen være mørkere? Hvor mørkt er det du har fra før? Slik som på blidet Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) En av de er mørkerødt.funker det å få inn litt gult der?ikke får å få en annen farge,bare litt mer fargespill, vil det gule synes i det røde? eller hvis det er mørkebrunt, få det lysere? Endret 4. februar 2010 av jogurten Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis jeg ikke gjetter helt feil, så har vel den tribalen på bildet der fått gjennomgå en behandling eller to med laser. Stemmer ikke det? Skal vist gjøre ting lettere å dekke. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skal man ha en pefekt cover-up uten at det skinner igjennom så må man enten ta noen behandlinger eller være veldig slitt. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tenkte spesifikt på den som ble lagt ut bilde av. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Svarte litt tvetydig ser jeg nå, var ment som "jeg er enig med deg" Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Heisann Er ny på forumet , og snubla over denne fete tråden ! Er nysugen på tatoveringer, og driver å fantaserer om å begynne på min egen . Jeg digger ulike ¨sleeves¨ og har fantastisk lyst på min egen. Men.. Sinnsykt vanskelig å tenke seg ut motiv. hva vil jeg egentlig fylle sleeve`n min med , og hvor dyktige tatovører finnes det rundt om i landet.. ??.. Om jeg først skal fylle armen min , skal det være av topp kvalitet , jeg setter pris på kvalitetstegninger og god kunst, så en tribal fra ett random hefte, eller en figur jeg greier å tegne selv er ikke aktuelt Jeg synes denne tattoen er ganske fet , den er inspirert fra ¨where the wild things are¨ som er en gammel barnebok, som forøvrig nylig har blitt filmatisert, Jeg har også tenkt på en sleeve med Panda theme , siden panda er det dyret jeg digger mest av alt , men da igjen hvordan finne en tattovør som kan lage meg en fet sleeve basert på ¨panda¨ hehe Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Vel, spørs jo litt på hvilken stil du vil ha. Virker som at New School kunne blitt awesome til et slikt tema til sleeve, men tror jeg har spurt ganske manger på forumet her om noen vet om noen dyktige new school artister i landet. Siden jeg ikke har fått noe ordentlig svar så antar jeg at ingen er noe spesielt flinke, altså ingen som spesialiserer seg på det. Så du får bare surfe litt rundt og se om du liker noen artister, avhenger jo også av hvor du bor. Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hva synes folket? Om hva? de lange armene til fyren? Tatoveringene synes knapt, så lurer egentlig på hvorfor du har postet bildene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hvis du klikker på bildene så de blir større ser du da tattisene godt nok. "Fyren" er forøvrig Matthew McGrory, en tideligere amerikansk skuespiller som bla. sto i Guinness rekordbok for de største føttene på noe levende menneske to ganger. Endret 5. februar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ok, en lang kar med stygge tatoveringer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Synes ikke de er så stygge. Langt ifra favoritter blant det jeg har sett da. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 han var litt "rar" i ansiktet da ... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Han er ganske langstrekt å se på, men nå var han 2,29 meter så det er ikke så rart. Uansett er det jo tatoveringene som er relevant i denne tråden. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg tror det var derfor han tok tattoveringene. Slik at han han kunne spre oppmerksomheten fra ansiktet sitt til andre deler av kroppen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tviler jeg meget sterkt på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Tviler sterkt på at han tok tattoveringer pga. ansiktet sitt og det er ganske vanlig med "rart" ansikt når man blir veldig høy. Meed rart mener jeg et utseende som ikke er såkalt vanlig i vårt samfunn. Uansett...tattoveringene var ikke noe og rope hurra for. Og de syns ikke godt nok egentlig, men utifra den vinkelen der så var de ikke noe særlig nei. Endret 5. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå