Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå syns jeg dere småjenter skal ta dere en liten time out og tenke litt på hva dere har skrevet. Føl litt på det, og tenk over om det er interessant for mannen i gaten å lese.

Støtter den :thumbs:

Det er noe jeg lurer på; jeg har planlagt og begynt på min b&g japanese full sleeve, men jeg har også sinnsykt lyst på en fargerik new school sleeve på venstre arm.. det jeg lurer på er om det vil se dumt ut å ha en fargerik arm og en fargeløs?

Help pls :)

Lenke til kommentar
Jeg tror det vil se utrolig bra ut :)

Så lenge du ikke slenger inn fargerik new school på samme arm som b&g japanese ser det nok bra ut :)

Skal ha helt stilrene sleeves ja :D Hm, men hvem bør jeg dra til i Norge for å få laget en flott New School sleeve? Er det noen som er spesielt dyktige på det?

Lenke til kommentar

En bekjent skal enten ha denne (bare svarte piledingser)

tribal1.jpg

eller denne

tri%20rama1.jpg

(Den til venstre)

Jeg har prøvd å fortelle ham hvor ufattelig jævlige de ser ut begge to, men han som skal tatovere ham (som forøvrig opererer ut i fra kjelleren sin) "sa at det blir dritbra!". Sukk.

Edit: Legger ved denne som en unnskyldning for styggedommen lengre oppe:

1245554597923072.jpeg

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Glimti: Huge whatever. Gb2dark emo corner.

Gjeeeeeeeeeeesp... :sleep:

Det er noe jeg lurer på; jeg har planlagt og begynt på min b&g japanese full sleeve, men jeg har også sinnsykt lyst på en fargerik new school sleeve på venstre arm.. det jeg lurer på er om det vil se dumt ut å ha en fargerik arm og en fargeløs?

Help pls :)

Hvorfor skulle det se dumt ut? Fint med kontrast.

Lenke til kommentar

Det er en han. Og joda, jeg har vurdert det, men jeg føler ikke jeg kjenner ham godt nok. Dessuten er det den mildt dim wittede kjæresten hans som anbefalte kjellerduden. Hun har det kjipeste tribal-armbåndet i verden rundt håndleddet. Eneste som ser like jævlig ut tror jeg er en venninne av meg som òg tatoverte seg hos en kjellerdude.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...