Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 har ikke snakket om motivet, men det må gå an og si "jeg syns ikke noe om arbeidet hans, men han kan det han driver med ja" Og det er vel det vi snakker om også. folk har en tedens til og si dette "neeeei, likte ikke han..vi stempler han som dårlig" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fulgte ikke med tideligere så jeg har kikke engang sjekket hvilket motiv det er snakk om Snakket helt generelt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 er det jeg også gjør.............. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå fjaser du forferdelig mye, Glimti. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er du den rette til å snakke synes du? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Nå syns jeg dere småjenter skal ta dere en liten time out og tenke litt på hva dere har skrevet. Føl litt på det, og tenk over om det er interessant for mannen i gaten å lese. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Glimti: Huge whatever. Gb2dark emo corner. Edit: Endret 4. februar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå syns jeg dere småjenter skal ta dere en liten time out og tenke litt på hva dere har skrevet. Føl litt på det, og tenk over om det er interessant for mannen i gaten å lese. Støtter den Det er noe jeg lurer på; jeg har planlagt og begynt på min b&g japanese full sleeve, men jeg har også sinnsykt lyst på en fargerik new school sleeve på venstre arm.. det jeg lurer på er om det vil se dumt ut å ha en fargerik arm og en fargeløs? Help pls Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror det vil se utrolig bra ut Så lenge du ikke slenger inn fargerik new school på samme arm som b&g japanese ser det nok bra ut Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror det vil se utrolig bra ut Så lenge du ikke slenger inn fargerik new school på samme arm som b&g japanese ser det nok bra ut Skal ha helt stilrene sleeves ja Hm, men hvem bør jeg dra til i Norge for å få laget en flott New School sleeve? Er det noen som er spesielt dyktige på det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) En bekjent skal enten ha denne (bare svarte piledingser) eller denne (Den til venstre) Jeg har prøvd å fortelle ham hvor ufattelig jævlige de ser ut begge to, men han som skal tatovere ham (som forøvrig opererer ut i fra kjelleren sin) "sa at det blir dritbra!". Sukk. Edit: Legger ved denne som en unnskyldning for styggedommen lengre oppe: Endret 4. februar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Glimti: Huge whatever. Gb2dark emo corner. Gjeeeeeeeeeeesp... Det er noe jeg lurer på; jeg har planlagt og begynt på min b&g japanese full sleeve, men jeg har også sinnsykt lyst på en fargerik new school sleeve på venstre arm.. det jeg lurer på er om det vil se dumt ut å ha en fargerik arm og en fargeløs?Help pls Hvorfor skulle det se dumt ut? Fint med kontrast. Lenke til kommentar
geil Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I det tilfellet må det da være lovhjemmel for å binde h*n fast et sted. Lurer forresten på det samme som vK., noen som er spesielt anerkjent for new school i landet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er en han. Og joda, jeg har vurdert det, men jeg føler ikke jeg kjenner ham godt nok. Dessuten er det den mildt dim wittede kjæresten hans som anbefalte kjellerduden. Hun har det kjipeste tribal-armbåndet i verden rundt håndleddet. Eneste som ser like jævlig ut tror jeg er en venninne av meg som òg tatoverte seg hos en kjellerdude. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://tattoos-101.tattoofinder.com/brando...-nothing-tattoo Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Brandon Bond er kjent for den der, eer utrolig bra gjort Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jepp. Og fantastisk motiv også! Lenke til kommentar
POTF Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva er blitt gjort her siden den svarte triballen kunne bli en annen farge? Skal tatovere overarmen min, men har en liten tribal selv jeg er litt flau av. Har fått meg den flotte på venstre armen. Så nå er det høyre armen som skal få cover_up.bmp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får ikke åpnet filen her. Lenke til kommentar
POTF Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får ikke åpnet filen her. http://www.electriclinda.com/gallery.html Får ikke åpnet filen her. http://www.electriclinda.com/gallery.html Ehhhhhhm. Inne på cover up. Svart tribal som blir grønne blader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå