Lodbrok Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Åh.. sitter og er så imponert over kunsten til Yann Black! har så sinnsykt lyst på noe av han Og i med at jeg syns det vil være respektløst å be noen i norge gjøre tattoveringer av hans stil.. så får jeg vel bare begynne å spare og dra rævva mi sørover til Frankrike(?)... ! Lenke til kommentar
No14 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gidder du å slenge opp en link til YB sitt arbeid? :)tnx Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det er så fantastisk mykje fint på teh internetz. <-- Yann Black... Endret 3. februar 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
No14 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Beklager det var visst for mye å be om.. Edit: sånn: http://www.yourmeatismine.com/ takk No14 du er flink Endret 3. februar 2010 av No14 Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Eg gav deg jo ein link? Kva er problemet, det var både bilete og bakgrunnstoff i den... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Åh.. sitter og er så imponert over kunsten til Yann Black! har så sinnsykt lyst på noe av han Og i med at jeg syns det vil være respektløst å be noen i norge gjøre tattoveringer av hans stil.. så får jeg vel bare begynne å spare og dra rævva mi sørover til Frankrike(?)... !Canada. Ikke frankrike. Greit å ikke bomme på den. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Beklager det var visst for mye å be om.. Edit: sånn: http://www.yourmeatismine.com/ takk No14 du er flink Sorry, var litt afk fra forumet Edit: Haha, canada ja.. hadde ikke sjekka hvor han kom fra x) Fikk bare en rimelig fransk følelse av hjemmesia hans xD MEN OK! da vet jeg at han er i canada Endret 3. februar 2010 av vK. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Eg gav deg jo ein link? Kva er problemet, det var både bilete og bakgrunnstoff i den... Sorry, virket ikke. Kunne ikke vises var meldingen.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Let me google that for you er ikke akkurat den snilleste måten å gjøre det på, da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal under nåla igjen på Lørdag for å begynne med oppusning av den ene tattisen min . Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ble ikke imponert over Yann Blakk greiene. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg syntes ikke det var pent. Ikke min smak. Jeg ville ikke hatt det der på kroppen min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er en ting å ikke synes at Yann Black sine Art Noveau-greier er pene eller noe du vil ha på kroppen din, men å si at du ikke er imponert er i mine øyne å si at du ikke synes han er dyktig, og hvis det er det du prøver å si så kan det svares så enkelt som: Du tar feil. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sa jeg det? Nei. Troll Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jfr. ordboken: imponere -te; -ing gjøre sterkt, respektfullt inntrykk på; fylle med respekt og beundring. Edit: Forøvrig rimelig stort at du anklager meg for å være troll. Endret 3. februar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det ble litt for abstrakt/minimalistisk for min smak, men jeg kan absolutt sette pris på håndtverket som må til på en slik tatovering. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jfr. ordboken:imponere -te; -ing gjøre sterkt, respektfullt inntrykk på; fylle med respekt og beundring. Edit: Forøvrig rimelig stort at du anklager meg for å være troll. Jeg synes han gjør helt rett i det! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Og hvis man liker tattoveringer og intriserer seg for det så kan man se om det er bra utført eller ikke, man behøver ikke og like det. Men jeg er ikke noe stor fan av Black, men han kan og tattovere;) Så og kalle henne for troll syns jeg blir feil, for det skal være fullt mulig å dømme noe utifra kvaliteten selv om man ikke liker motivet osv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bakgrunnen for at jeg støtter det er ene og alene at hun konstant er ute etter å slenge sarkasme, ironi og dritt etter meg! Er helt enig med deg i at kvaliteten er det man skal bedømme utifra. Hvorvidt man liker motivet eller ikke er en personelig mening slik jeg har nevnt uttallige ganger. Forstår fremdeles ikke hvorfor dette er upopulært å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå