Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Åh.. sitter og er så imponert over kunsten til Yann Black! har så sinnsykt lyst på noe av han :love: Og i med at jeg syns det vil være respektløst å be noen i norge gjøre tattoveringer av hans stil.. så får jeg vel bare begynne å spare og dra rævva mi sørover til Frankrike(?)... !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åh.. sitter og er så imponert over kunsten til Yann Black! har så sinnsykt lyst på noe av han :love: Og i med at jeg syns det vil være respektløst å be noen i norge gjøre tattoveringer av hans stil.. så får jeg vel bare begynne å spare og dra rævva mi sørover til Frankrike(?)... !
Canada. Ikke frankrike. Greit å ikke bomme på den.
Lenke til kommentar

Det er en ting å ikke synes at Yann Black sine Art Noveau-greier er pene eller noe du vil ha på kroppen din, men å si at du ikke er imponert er i mine øyne å si at du ikke synes han er dyktig, og hvis det er det du prøver å si så kan det svares så enkelt som: Du tar feil.

Lenke til kommentar

Bakgrunnen for at jeg støtter det er ene og alene at hun konstant er ute etter å slenge sarkasme, ironi og dritt etter meg!

Er helt enig med deg i at kvaliteten er det man skal bedømme utifra. Hvorvidt man liker motivet eller ikke er en personelig mening slik jeg har nevnt uttallige ganger. Forstår fremdeles ikke hvorfor dette er upopulært å si...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...