After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 La faktisk ikke merke til at teksten var så ille før du kommenterte det. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da var starten på min første tatovering over godt å få litt blekk på kroppen, har ventet alt for lenge! Må si jeg visste ikke hvordan type smerte jeg kom til så jeg ble litt overrasket over hvor det gjorde mest vondt og hvilke relasjoner jeg fikk til smerten, men ble så vant med smerten at det gikk helt fint gjennom de 9 timene jeg satt Noi gjorde en strålende jobb, storfornøyd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så kult og høre:D gleder meg til og se arbeidet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fy faen, ni timer. :| Jeg er dødstrøtt etter fem. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 vel, 9 timer var vel ikke helt den fulle sannheten Var 3 timer på fredag og 6 timer på lørdag, men jeg slet litt den siste timen på lørdagen ja, og at jeg hadde vært under nåla dagen før hjalp ikke mye Skal legge ut bilde når grotiden er over Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Alltid kos med ny tattis. Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slike tynne streker; holder de seg så tynne, eller flyter de lett utover om du trener endel? Påvirker tatovørens arbeid dette i stor grad? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Da har jeg strukket venstreøret 2mm til! Dvs. at jeg nå har 8mm i venstre og 10mm i høyre Amanita, du som pleier å dra til lucky 7, hvor ligger det? Skal til Oslo i morgen, så tenkte jeg skulle stikke innom og høre litt angående armen Endret 2. februar 2010 av Extractum Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå er det andre her som har vært der mer enn meg:P Når du er på toppen av karl johan så er det første gata til høyre ( du ser nedover KJ ) Slik som jeg husker det. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sjekka det opp på gulesider nå. Tror jeg skal klare å finne fram! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg husker hvor plasser ligger, men gatanavn husker jeg aldri. såvidt jeg husker hvor jeg bor, er vel ikke lenge før dama må putte på meg veibeskrivelse så jeg finner hjem fra butikken. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan tilføye at det ligger i samme "kvartal" som Burger King ved Stortinget T-banestasjon =) Inn den ene sidegata der finner du en Calings, og inngangen er akkurat der ved butikken, må ringe på en dørtelefon for åkomme inn. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha, jeg vet akkurat hvor det er nå. På den carlings butikken jobber det en meget hyggelig svenske forresten Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Føler det bare er svensker på Carlings jeg? Hehe. Men hva slags motiv skal du ha? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er en del svensker som jobber der, ja Angående motivet: Har et spørsmål, hovedsaklig til Psilo, Glimti eller Amanita, men om det er noen andre som føler de har noe godt å komme med, så er det bare å rope ut! Jeg skal tattovere en diamant på innsiden av høyre underarm, med teksten "Diamonds Aren't Forever". Dette skal være en minnestattovering for min avdøde far, så det er viktig for meg at denne blir godt utført. Hvilket studio, eventuelt hvilken tattovør bør jeg oppsøke? Bor i Moss, men om jeg må helt til Let's Buzz i Bergen, stopper det meg ikke, for den tattoveringen skal på armen min, koste hva det koste vil. Hvorfor akkurat dette motivet? Faren min, som var en av de viktigste personene i livet mitt døde i November 2008. I tiden etterpå var jeg deprimert, gikk aldri ut blant folk, skulket skolen osv. Jeg må innrømme at selvmordstankene var der. I denne tiden hørte jeg mye på et band som heter Bring Me The Horizon. Uansett hva jeg gjorde, tenkte jeg bare på faren min, men når jeg hørte på BMTH, fikk det tankene mine på andre ting. Musikken hjalp meg virkelig å komme meg på beina igjen. Da spesielt sangen "Diamonds Aren't Forever. På toppen av det hele, åpnet BMTH sin konsert på Hove med å hoppe ut i publikum, og vokalisten sto rett foran meg, og så meg i øynene mens han sang første linje av nettopp denne sangen, for så å holde mikrofonene mot meg, og jeg sang videre. Derfor har jeg et sterkt bånd til nettopp dette bandet, og denne sangen. Mange vil nok kalle det en sær minnestattovering, men jeg bryr meg minimalt om hva andre synes, så lenge jeg får tattoveringen akkurat slik jeg vil ha den. Håper noen av dere kan hjelpe, for som dere kanskje skjønner, betyr denne tattoveringen mye for meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Føles som en evighet siden du spurte om det der. Tiden går fort. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg husker hvor plasser ligger, men gatanavn husker jeg aldri.såvidt jeg husker hvor jeg bor, er vel ikke lenge før dama må putte på meg veibeskrivelse så jeg finner hjem fra butikken. Ny tattoo idé det:P Adressen på handa! Kjipt om man flytter da, men hva har man cover up for lissom... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har selv planer om tattis på hendene, men ikke noe sånt som adressen på noe. Muligens svart med blekere farge rundt de svarte bokstavene jeg alt har på fingrene og kansje noe motiver på håndbaken. Er fremdeles i tenkeboksen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg husker hvor plasser ligger, men gatanavn husker jeg aldri.såvidt jeg husker hvor jeg bor, er vel ikke lenge før dama må putte på meg veibeskrivelse så jeg finner hjem fra butikken. Ny tattoo idé det:P Adressen på handa! Kjipt om man flytter da, men hva har man cover up for lissom... Hva skulle jeg gjort uten deg :!: Skal tattovere slik huskeliste som jeg kan skrive med tusj på Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er en del svensker som jobber der, ja Angående motivet: Har et spørsmål, hovedsaklig til Psilo, Glimti eller Amanita, men om det er noen andre som føler de har noe godt å komme med, så er det bare å rope ut! Jeg skal tattovere en diamant på innsiden av høyre underarm, med teksten "Diamonds Aren't Forever". Dette skal være en minnestattovering for min avdøde far, så det er viktig for meg at denne blir godt utført. Hvilket studio, eventuelt hvilken tattovør bør jeg oppsøke? Bor i Moss, men om jeg må helt til Let's Buzz i Bergen, stopper det meg ikke, for den tattoveringen skal på armen min, koste hva det koste vil. Hvorfor akkurat dette motivet? Faren min, som var en av de viktigste personene i livet mitt døde i November 2008. I tiden etterpå var jeg deprimert, gikk aldri ut blant folk, skulket skolen osv. Jeg må innrømme at selvmordstankene var der. I denne tiden hørte jeg mye på et band som heter Bring Me The Horizon. Uansett hva jeg gjorde, tenkte jeg bare på faren min, men når jeg hørte på BMTH, fikk det tankene mine på andre ting. Musikken hjalp meg virkelig å komme meg på beina igjen. Da spesielt sangen "Diamonds Aren't Forever. På toppen av det hele, åpnet BMTH sin konsert på Hove med å hoppe ut i publikum, og vokalisten sto rett foran meg, og så meg i øynene mens han sang første linje av nettopp denne sangen, for så å holde mikrofonene mot meg, og jeg sang videre. Derfor har jeg et sterkt bånd til nettopp dette bandet, og denne sangen. Mange vil nok kalle det en sær minnestattovering, men jeg bryr meg minimalt om hva andre synes, så lenge jeg får tattoveringen akkurat slik jeg vil ha den. Håper noen av dere kan hjelpe, for som dere kanskje skjønner, betyr denne tattoveringen mye for meg. Wow, eg må nesten bare sei at det er ganske sterkt... Flott at du gjer det i minne av nokon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå