Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jeg synes definitivt at venstre hadde virket mer naturlig for meg, ene og alene av den grunnen at jeg er høyrehendt. Vet ikke hvorfor. Mulig det er noen venstrehendte her som kan si noe om hva de synes? :p

Jeg er høyrehendt og derfor var det naturlig for meg å pierce høyre øret.

Til Mandag blir jeg ferdig med utvidelsen av øret hvis alt klaffer som det skal. :D

Gratulerer! :D Sikker på at du holder deg på 20?

Lenke til kommentar
Da er jeg jente siden jeg har piercet begge 2^^ Det var regelen når jeg var liten. Hull i venstre øre og du er kul, Hull i høyre og du er homo.. hull i begge og du er jente:p lol.

Da er vi vist to. Jeg har dog ikke noe i øreflippen i høyre, men i brusken og "inni" øret. Når den ini øret er ferdig grodd skal jeg ha noe stort og skarpt der. Har sett meg ut noe smykker som jeg grubler over. Står mellom pigger eller tenner. :D

Til Mandag blir jeg ferdig med utvidelsen av øret hvis alt klaffer som det skal. :D

Gratulerer! :D Sikker på at du holder deg på 20?

Jepp. Som jeg har sagt flere ganger synes jeg at det blir for stort når øreflippen blir større enn resten av øret ettersom hele den naturlige formen til øret forsvinner. Da er det greit å stoppe på 20 mm.

Det greiene om homoside har vært latterlig fra øyeblikk nr. 1!

De har spøkt om det for de syns også det er latterlig.

Gikk vist glipp av poenget. Burde kansje bli mer aktiv i tråden igjen.

Off topic: Da jeg leste signaturen din leste jeg først Saddam istedefor Sadism og trodde det dreide seg om Saddam Hussein... :!:

Lenke til kommentar

Det har jeg og, men det er ikke det jeg pleier å ta utgangspunkt i når jeg vurderer en tattis. Fokuserer på at det kunne vært bedre framfor at den kunne vært værre siden iallefall jeg synes resultatet er viktig.

Det som er greit med den tatoveringen der er at den er ganske liten så om vedkommende er missfornøyd er det ikke vanskelig å finne et motiv som kan dekke den til bare man benytter seg av mørke farger.

Lenke til kommentar

Fikk forøvrig ordnet 20 mm. i øret i dag så nå er jeg ved målet! :D

Smykket til ampallang var enda ikke kommet, men jeg har uansett noe å passe på med den inni øret som heldigvis hadde kommet seg. Men skal få ordnet en ny tunnell til øret snart da jeg ikke liker den ene typen de hadde så godt. Siden dette er den størrelsen jeg skal ha kan det være at jeg kjøper noen flere typer til den og. har faktisk aldri drevet og byttet på ørepynten på den måten før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...