King-Nothing Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ok, anbefal meg et studio i Oslo da. Det er kun 2t unna. Kjører gjerne et par timer i bil for å få dette skikkelig bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Lucky 7, Sunset, House of Pain ... Er flere som er blitt nevnt, men jeg husker dem ikke. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er det noen "regel" på hvilken av brystvortene en skal ha piercing i? For menn med bare én piercing, altså. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Og hvor stor må brystvorten være? Tror min er relativt liten, men dette vet vel han som skal ta piercing. Blir mest sannsynlig høyre brystvorte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 De fleste guttebrystvorter går helt fint å pierce, men den vil bli merkbart større enn den andre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Min er relativt liten den også, men det var null problem. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Min er relativt liten den også, men det var null problem. Erfarte du at den piercede brystvorten ble større enn den andre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ikke mer enn at jeg måtte sjekke nå når jeg leste det. Men, joda, den har da forsåvidt blitt større. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er det noen "regel" på hvilken av brystvortene en skal ha piercing i? For menn med bare én piercing, altså. Ja, så klart. Det funker akkurat som med øreflippene, det. Har du i bare høyre er du skjeiv. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Helt enig, hvis du samtidig halter og har på deg en blå hatt - er du definitivt skjeiv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ikke mer enn at jeg måtte sjekke nå når jeg leste det.Men, joda, den har da forsåvidt blitt større. yupp, min har blitt større også Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er det noen "regel" på hvilken av brystvortene en skal ha piercing i? For menn med bare én piercing, altså. Ja, så klart. Det funker akkurat som med øreflippene, det. Har du i bare høyre er du skjeiv. Er det høyre? Så Boat Trip i går, og da var det venstre som gjaldt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes definitivt at venstre hadde virket mer naturlig for meg, ene og alene av den grunnen at jeg er høyrehendt. Vet ikke hvorfor. Mulig det er noen venstrehendte her som kan si noe om hva de synes? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvis du piercer brystvorten på siden du skriver med er du gay. Er du autodidakt må du pierce begge, eller ingen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Til Mandag blir jeg ferdig med utvidelsen av øret hvis alt klaffer som det skal. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvis du piercer brystvorten på siden du skriver med er du gay. Det var da ikke det jeg sa? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, det var det de andre snakket om. Det har vært en populær diskusjon tidligere hva som er den "homofile" siden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det gnålet om den homofile siden har jo bare dreid seg om øret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå