Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se bare på idols søplehue, hu var ikke særlig å se på før hu tok ut piercingen  :) 

5762595[/snapback]

 

Hun hadde også en gigantisk ring i hullet. Man kan ikke stappe hva som helst i.

5762660[/snapback]

 

Men selv syntes hun sikkert det så bra ut :)

 

Det aller aller styggeste jeg ser er de som har ei stang gjennom "nesa" helt øverst opp mot øynene (se bilde)

 

Noen vet rett og slett ikke når det er nok......

5762711[/snapback]

 

Hehe, sånn "stang" hadde faktisk eksen min (psilo som tok den). Det ser bedre ut på gutter enn jenter.

Lenke til kommentar
jo, men har liksom ikke lyst å merke meg for livet.

noen som kan bekrefte det?

5762861[/snapback]

 

Bestefaren min tok tatovering da han var ung-gutt.

 

Den er der fremdeles. Ikke like pen som den helt sikkert var en gang i tiden. Det som har skjedd er at fargene har falmet utrolig mye.

 

Man blir merket for livet med tatovering :yes:

 

Om man ikke foretrekker å fjerne den med laser, men da blir man vel merka med arr istedet...

Lenke til kommentar
jo, men har liksom ikke lyst å merke meg for livet.

noen som kan bekrefte det?

5762861[/snapback]

 

Bestefaren min tok tatovering da han var ung-gutt.

 

Den er der fremdeles. Ikke like pen som den helt sikkert var en gang i tiden. Det som har skjedd er at fargene har falmet utrolig mye.

 

Man blir merket for livet med tatovering :yes:

 

Om man ikke foretrekker å fjerne den med laser, men da blir man vel merka med arr istedet...

5762914[/snapback]

 

Snakker om 5års tattiser

Lenke til kommentar

Er ikke slik at den forsvinner på dagen etter fem år. Blåfargen forsvinner kanskje etter 4 år, rødfargen etter 5 år og sortfargen etter 8 år. Kanskje noe av det aldri forsvinner?

 

Tror det var psilocybe som hadde et vakkert bilde av en slik femårstattovering på syvende året på hjemmesiden sin.

Lenke til kommentar
hm, ok:) du sier de falmer gradvis bort.

blir de ikke enklere å fjærne? hvordan foregår det?

Kan jo hende jeg blir fornøyd og tatoverer over på nytt viss mulig.

er ganske uvitende når det gjelder tema...

5763061[/snapback]

 

Så vidt jeg vet bruker de også slik tattoveringsmaskin på midlertidige tattoveringer, bare at de stikker ikke så dypt. Så derfor må den fjernes like brutalt som en hvilken som helst annen tattovering. Laser, tattoveres over med vann (eller hva det nå er), skjæres ut osv. Er ikke bare å vaske den bort likssom.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Både maskinen og blekket er annerledes. Nålene skal, etter sigende, ikke gå så dypt i huden, og blekket "vil derfor forsvinne når huden byttes ut". Den delen blekket sitter i (dermis), byttes ikke ut. Det ytterste hudlaget (epidermis) byttes ut med jevne mellomrom (hver uke, mener jeg), og/eller ved skade (skrubbsår, tatovering, etc.).

 

Blekket skal, etter sigende, være "organisk" og løse seg opp etter 3/5/7/10 år. Dette skjer, men gjerne litt etter 1 år, litt etter 3 år, litt etter 7 år.. og resultatet ser elendig ut.

 

Skal du ha midlertidige tatoveringer, kjøp Donald når de har slikk-og-lim-på-tatoveringene som bilag.

Lenke til kommentar
Skal du ha midlertidige tatoveringer, kjøp Donald når de har slikk-og-lim-på-tatoveringene som bilag.

5763169[/snapback]

Fredrikrb hadde en fin her i tråden for en stund siden. Der var vel tattoveringen hentet fra et Gråtass-tyggis, eller noe.

 

Tilbake til navlepiercing, hvis jeg ikke husker helt feil, har vel Psilo satt navlepiercing på seg selv en eller annen gang. Stemmer ikke det?

Lenke til kommentar

Har hatt lyst utroli lenge å ta en tattovering som går fra skulderen og litt nedover på armen. Er 17år og trener vekter, så jeg lurte på hvordan dette ville bli evt visst armen vokser. Om tattoveringen strekker seg enormt å blir bare stygg. Det er liksom her jeg sitter fast. Noen med innspill?

Lenke til kommentar
Har hatt lyst utroli lenge å ta en tattovering som går fra skulderen og litt nedover på armen. Er 17år og trener vekter, så jeg lurte på hvordan dette ville bli evt visst armen vokser. Om tattoveringen strekker seg enormt å blir bare stygg. Det er liksom her jeg sitter fast. Noen med innspill?

5765095[/snapback]

En kompis av meg tatoverte seg på skuldra, den er nå på ryggen. Men han har grodd noe enormt da...

Lenke til kommentar
Jeg har en Monroe Piercing i leppa, og jeg elsker den! For de som ikke vet hva en monroe piercing er, så er det en slik en : http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pi...s/monroe-ab.jpg

 

Bare at min er litt penere.. :p Jeg har en sånn liten diskrè diamant.

5761387[/snapback]

Er ikke det litt for jenter? Må bare spørre. På lik linje som pynt i navlen.

5762411[/snapback]

 

Jeg er nokk ganske jente ja.

 

Jeg synes ikke nipple piercinger er på noen måte kule, hverken på gutter eller jenter. Det ser ikke helt rett ut, og kan umulig være noe behagelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...