Heffer Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Utføringen er vel ikke vanskligere, er bare å ha en black light der, så ser du hva du gjør. IHASBOKK: Hvilket studio skal du bruke? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nå vil ikke jeg si dette helt sikkert, for jeg vet ærlig talt ikke helt. Men har har sett bilde av et par UV-tatoveringer hvor du ser hele tatoveringen både mens og etter den er tatt uten blacklight. Var først når den var grodd at den ble helt borte i dagslys. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ingen av oss kan svare på om tatovøren vil gjøre det, men du kan ringe studioet og spørre veldig pent der. Jeg har veldig lyst på det selv, men smører meg med tålmodighet til folk anser det som ferdig testet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Eg må bare spørje: kor har du fått den ideen? Det høyrtes heilt genialt ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 UV-tatoveringer er veldig populært i USA, blant annet, så vil tippe han har fått ideen av å surfe diverse bodymodsider. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 aha! Men eg kjem ikkje over kor awesome det må var. "Tatovering? eg har ingen tatovering. Oh wait, la oss gå inn på ein nattklubb" SHAZAM! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uv tattoos nå til dags skal visst være like trygt som normale tattoos. Google it. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 går det ann å legge uv-tattoo over en annen tattoo man har fra før liksom? Slik at man vil se tattooens svarte farge, men også vil den lyse opp under blacklight? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja. Det er den vanligste måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 går det ann å legge uv-tattoo over en annen tattoo man har fra før liksom? Slik at man vil se tattooens svarte farge, men også vil den lyse opp under blacklight? Satt å tenkte på det samme, sålenge uv-blekket ligger over det svarte skal jo det gå bra Skal ta meg en tur til en tatoveringssjappe her i stavanger imorra om jeg får avtalt time og høre hva dem har å si. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 hehe, ok. Nei jeg har bare sett et bilde med kun uv, var tattooert skjellettet på armen, og der var det ikke noe vanelig tattoo fra før. Er det dyrt med uv-tattoo eller? Bruker de like lang tid på det som en vanelig tattoo? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er ingen her i Norge som gjør det, så du må jo i så tilfelle kjøpe blekket selv. De bruker nok like lang tid som en vanlig tattoo, og jobber under blacklight. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 IHASBOKK: Hvilket studio skal du bruke? Det blir Flaming Heart Tatto i Trondheim. Gikk og bestilte time, og da sa damen som jeg pratet med at Elton skulle tattovere meg. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ooooh, Elton er flink Gled deg Hva skal du ta forresten? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som kan anbefale et taoveringsstudio i Stavanger? Jeg lurer, om jeg står for innkjøp av UV-reaktivt blekk og fraskriver tatovøren ansvaret - er det da noen mulighet for at jeg får noen her i Norge til å tatovere meg? Selve tatoveringen jeg tenker på er svært enkel, men utføringen blir jo hakket vanskeligere.. jeg har nå stortsett bare hørt bra ting on studioene i stavanger , men de fleste har lange vente tider eller tar ikke i mot nye bestillinger atm , eneste jeg tror jeg ville styrt unna er tatto world i Løkkevein , men det bare pga jeg ikke har hørt en døyt om de. eller er det jo Solid , Leading Ligth , Empire Tatto , en en sjappe som jeg ikke huser navnet på i madlaveien , alle de har jeg hørt bra ting om. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ooooh, Elton er flink Gled deg Hva skal du ta forresten? Svart hvit tattovering. På skulderen. Timeglass tema. Skal legge ut bilde når dåden er gjort Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er ingen her i Norge som gjør det, så du må jo i så tilfelle kjøpe blekket selv. De bruker nok like lang tid som en vanlig tattoo, og jobber under blacklight. Ok, hvorfor ikke? Er det farligere enn vanelig tattoo det eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Nei. Nyere forskning viser at det ikke er skadelig, men det er snakk om å putte UV-reaktive stoffer under huden til folk, så jeg kan godt forstå at artistene nøler med det. Edit: Dessuten er det vel såpass nytt at forskning på eventuelle langtidsvirkninger/skader ikke er blitt påvist enda. Endret 28. januar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som kan anbefale tatovører som er gode på skrift på østlandet? Ingen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er fryktelig mange gode studioer i Oslo, men å si "østlandet" er jo ganske bredt. Og stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå