RaW_DeNiM Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 på undersiden på oversiden på armene = 5 stjerners:p iallefall når det er snakk om mange timer. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 på undersiden på oversiden på armene = 5 stjerners:p iallefall når det er snakk om mange timer. Faen, og det er der jeg skal dekke nestegang, og det skal i tilegg være stoooort. Nå grøsser jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Enig bruttern, men når det er sagt.........alle plasser blir vonde når man sitter i timevis. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Satser på at det går bra når jeg skal sitte 9 timer under nåla i helga Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 vK: Det går fint det, bare ikke gjør samme tabben som meg:P Ta med deg drikke, mat, mp3\cd-spiller, lesestoff...ting som får tiden til og gå Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 vK: Det går fint det, bare ikke gjør samme tabben som meg:PTa med deg drikke, mat, mp3\cd-spiller, lesestoff...ting som får tiden til og gå La meg gjette, du satt en hel dag og måtte stirre ut i lufta? Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 vK: Det går fint det, bare ikke gjør samme tabben som meg:PTa med deg drikke, mat, mp3\cd-spiller, lesestoff...ting som får tiden til og gå hehe, ja har planer om å drøye tiden mest mulig ^^ Skal forøvrig sitte 3 timer på fredag og 6 timer på lørdag så jeg får vel bare bite tenna sammen og hoppe i det! Smerten er vel litt av gleden, eller? ;D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) vK: Det går fint det, bare ikke gjør samme tabben som meg:PTa med deg drikke, mat, mp3\cd-spiller, lesestoff...ting som får tiden til og gå La meg gjette, du satt en hel dag og måtte stirre ut i lufta? Yupp fra 11 til 23.............. Og siden han er ganske dyktig så var det MANGE som skulle ta bilder, og jeg ville være høflig så jeg prøvde og se "oppegående" ut samt smile. Men etter 6-7 timer så var ikke det lett akkuratt:P vK: Smerten er en del av det ja, ihvertfall slik jeg ser det:) Endret 25. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 God kveld godtfolk. Sitter å vurderer en ny tattoo, men litt usikker på hva, men det som jeg er mer usikker på er hva jeg skal fylle inn rundt, har planer om å ende opp med nesten full-sleeve, (Ikke slik at det blir en sånn brå slutt ved håndleddet). Men trenger liksom noe som jeg kan ha imellom de forskjellige tingene jeg skal tattooere på, kan slenge opp et par bilder av min; Her er også et bilde til, gikk inn med kun en utskift av bildet, og endte opp med den tattooen. Noen som har no forslag til hva jeg kan ha rundt den? Tenkte spindelvev, men da passer det kanskje best å ha det på hele armen, og det blir kanskje litt mye? Lenke til kommentar
StrikkeElvis Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Er det noen som vet om Lucky 7 tar kort? Regner vel med det,men spør for å være sikker.. Endret 26. januar 2010 av StrikkeElvis Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Gå ut fra det motsatte du;) Det er ikke mange plasser som tar kort. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som kan anbefale tatovører som er gode på skrift på østlandet? Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må ha i mine innlegg Driver å grubler over half/full sleeve for tida. Men utrulig vanskelig å bestemme seg for noke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) *motivator* Ew, den kunne du spart deg. Endret 26. januar 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg synes det var et flott bilde. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har bestemt meg for å ta tattovering. På skulderen. Bestilte den i starten av januar. Fikk ikke time før i mai. Er en stund til. Blir min første tattovering. Argh, altfor lenge å vente! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er alltid kjipt å vente, men gjett om det er verdt det! Lenke til kommentar
StrikkeElvis Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Gå ut fra det motsatte du;)Det er ikke mange plasser som tar kort. Thænks. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dritt å vente ja. Her blir det ikke noe på lang tid ettersom studioet iallefall er opptatt til Mars. Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som kan anbefale et taoveringsstudio i Stavanger? Jeg lurer, om jeg står for innkjøp av UV-reaktivt blekk og fraskriver tatovøren ansvaret - er det da noen mulighet for at jeg får noen her i Norge til å tatovere meg? Selve tatoveringen jeg tenker på er svært enkel, men utføringen blir jo hakket vanskeligere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå