Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vK: Det går fint det, bare ikke gjør samme tabben som meg:P

Ta med deg drikke, mat, mp3\cd-spiller, lesestoff...ting som får tiden til og gå;)

hehe, ja har planer om å drøye tiden mest mulig ^^ Skal forøvrig sitte 3 timer på fredag og 6 timer på lørdag så jeg får vel bare bite tenna sammen og hoppe i det! Smerten er vel litt av gleden, eller? ;D

Lenke til kommentar
vK: Det går fint det, bare ikke gjør samme tabben som meg:P

Ta med deg drikke, mat, mp3\cd-spiller, lesestoff...ting som får tiden til og gå;)

La meg gjette, du satt en hel dag og måtte stirre ut i lufta?

Yupp fra 11 til 23..............

Og siden han er ganske dyktig så var det MANGE som skulle ta bilder, og jeg ville være høflig så jeg prøvde og se "oppegående" ut samt smile.

Men etter 6-7 timer så var ikke det lett akkuratt:P

vK: Smerten er en del av det ja, ihvertfall slik jeg ser det:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

God kveld godtfolk.

Sitter å vurderer en ny tattoo, men litt usikker på hva, men det som jeg er mer usikker på er hva jeg skal fylle inn rundt, har planer om å ende opp med nesten full-sleeve, (Ikke slik at det blir en sånn brå slutt ved håndleddet). Men trenger liksom noe som jeg kan ha imellom de forskjellige tingene jeg skal tattooere på, kan slenge opp et par bilder av min;

89251636699812677312412.jpg

Her er også et bilde til, gikk inn med kun en utskift av bildet, og endte opp med den tattooen. :)

scaryguytattoo.jpg

Noen som har no forslag til hva jeg kan ha rundt den? Tenkte spindelvev, men da passer det kanskje best å ha det på hele armen, og det blir kanskje litt mye?

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale et taoveringsstudio i Stavanger?

Jeg lurer, om jeg står for innkjøp av UV-reaktivt blekk og fraskriver tatovøren ansvaret - er det da noen mulighet for at jeg får noen her i Norge til å tatovere meg? Selve tatoveringen jeg tenker på er svært enkel, men utføringen blir jo hakket vanskeligere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...