RaW_DeNiM Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 full sleeve. kjører ca 6 timer pr gang hver 14 dag sånn ca. ca 15 timer igjen. har ikke peil på hvor mange timer jeg har brukt til nå men en del. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det kommer jo ganske mye ann på hvor detaljert sleeven er da. Samt hvor små detaljene er. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen i Oslo som er gode og samtidig tatoverer 17-åringer? (Ja, jeg vet at sikkert mange her inne er i mot det)Det er ingen som er gode og har en grense under atten. I hvert fall ikke her i Norge.Til dere som har full sleeve, 3/4 sleeve, half sleeve eller store prosjekter. Hvor mange timer pleide/pleier dere å ha i en session?Damen min har femtimers-sessions. Har hatt to så langt, så ti timer, skal ha en 5. februar, og sikkert en til etter det igjen, så 20 timer. Dessuten har hun funnet nye ting hun vil ha i den, så regner med 25-30 timer totalt. Helsleeve. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg snubla akkurat over dette bildet. Det kan være kjekt å ha i denne tråden syntes jeg: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjenner at jeg er ganske enig, men ikke helt. Jeg synes det var mye verre å bli tatovert oppe med skulderen (en stjerne) enn midt på overarmen (tre stjerner). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Individuelle forskjeller er det jo alltid da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg snubla akkurat over dette bildet. Det kan være kjekt å ha i denne tråden syntes jeg: Jepp, det gjorde seg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Ville byttet om hals/skulder og økt underarmen med en stjerne eller to, men bortsett fra det er det ganske spot on. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Underarmen kjenner man jo ingen ting på. Ikke på utsiden iallefall. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Nå går ikke streken mot utsiden heller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nei, men sånn sett er det en ganske du tegning. De burde hatt den ene armen fra innsiden og den andre fra utsiden. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Enig med tegningen ut fra min erfaring. Nå har jeg bare på håndledd og ribbein, men det var milevis forskjell mellom de to for min del! Endret 25. januar 2010 av AndrineF Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Kjente knapt noe som helst på fingre og underarm. Ikke så forferdelig mye på halsen heller. Overarmen og is'r på innsiden, skulderen og albuen derimot var værre. Endret 25. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 NSFW Usikker på om det faktiskt er en tatovering.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Men KULT er det iaff. "The dragon goes in.." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Den vant "Best small" i et bodymodblad, så vil regne med at det er tatovert og ikke sminket. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Åfyttihelvete må ha gjort vondt Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ouch, ja, det er nok ekte. Fant flere bilder av han: Once again NSFW Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg snubla akkurat over dette bildet. Det kan være kjekt å ha i denne tråden syntes jeg: *bilde* Jeg gikk for en 5-stjerners min første gang Lovde meg selv etter det at det skulle gå laaaaaaaaang tid til neste gang. Snart gått ett år nå, og da blir det på samme sted Kommer til å bli positivt overrasket når jeg skal ta andre steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå