Jimmarn Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes ikke han ser ut i det heletatt, og ørene ser helt mong ut... Nei, det der er for drøyt ass, er ikke noe stor fan av utviding å sånn sånn generelt. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jeg tok piercing i tunga for 3 mnd siden i morgen den er jeg veldig fornøyd med Endret 23. januar 2010 av Carman Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Bare hyggelig!Egentlig rart de ikke har det skrevet på hjemmesiden og myspace i tillegg... Skaffet deg time eller? Skal dit i mars en gang selv, og gleder meg som en unge! Vet jeg har spurt deg før, men hva skal du ta, og hvem skal ta det? Skal selv ordne meg time med Jo for å få gjort ferdig det jeg startet på i mai i fjor. Men det blir ikke gjort før otc i år, så sant jeg klarer å spare opp penger Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er Oslo Ink å anbefale? Vet lite om de som jobber der, og generelt sett sjappene i Oslo. Har allerede en tattovering på innsiden av underarmen, og rundt håndleddet. Tenkte kanskje å fylle resten av underarmen slik at det blir en half sleeve. Noen formeninger om Oslo Ink, om de er å anbefale? Ser at prisen per time er 1500,-. Det er vel ganske standard? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) 1500 er ikke standard per time, de virklig gode tar det....som de skal være der. Men det er ganske høy timepris ja, ihvertfall hvis det er timeprisen på prosjekter som tar en god del timer. Endret 23. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jaha, jeg trodde at det var normal pris jeg. Men hva er som regel vanlig timepris? 1500 er ikke ille så lenge resultatet blir bra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen i Oslo som er gode og samtidig tatoverer 17-åringer? (Ja, jeg vet at sikkert mange her inne er i mot det) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen i Oslo som er gode og samtidig tatoverer 17-åringer? (Ja, jeg vet at sikkert mange her inne er i mot det) I denne tråden er det ingen som er for det så du vil ikke finne tips om tatovører som annses som gode og samtidig tatoverer folk under 18 år. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Bare hyggelig!Egentlig rart de ikke har det skrevet på hjemmesiden og myspace i tillegg... Skaffet deg time eller? Skal dit i mars en gang selv, og gleder meg som en unge! Ja, var innom og pratet med de i dag, og endte opp med en time med Sacha 17. februar. Gleder meg helt drøyt, og skulle egentlig ønske jeg bare kunne ta hele da. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Til dere som har full sleeve, 3/4 sleeve, half sleeve eller store prosjekter. Hvor mange timer pleide/pleier dere å ha i en session? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 5-7 timer hadde jeg. Har halv sleeve, to sessions. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Veldig mye detaljer/farger da eller? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Egentlig ikke, stort sett black/gray noen farger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 half-sleeven med katten jeg driver med fra albue til oppå skulder...minst 30 timer, har sittet 17 på den allerede og er ganske langt unna ferdig ja:P Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 OJ oj, såpass mange timer for en half sleeve? Hvordan har de 17 timene vært delt opp? No14, du har ikke bilde av den a? Jeg vurderer en half sleeve eller en 3/4. Har ikke bestemt meg helt ennå. Må tenke hva jeg skal ha også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Første økta...11 timer med 2x5min pause. Satt en hel dag på OTC ( oslo tattoo convention) og 6 timer et par uker etter. Andre armen som begynner og bli dekt nå, har jeg sluttet og telle......... Endret 24. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
No14 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Litt dårlig bildekvalitet med mobilkamera. Fant ikke ut hvordan jeg skjuler ting.. Endret 24. januar 2010 av No14 Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vet jeg har spurt deg før, men hva skal du ta, og hvem skal ta det? Skal selv ordne meg time med Jo for å få gjort ferdig det jeg startet på i mai i fjor. Men det blir ikke gjort før otc i år, så sant jeg klarer å spare opp penger Skal ha et old school sigøynerhode på låret. Satser på å få time hos Pero, siden jeg har sett han har noen slike i porteføljen. Så det blir gøy. Regner med de ringer meg til uka eller uka etter for å sette datoen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 No14 Er det dine? Likte det nederste bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå