Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 at han kunne tjent mye på strøket.....var det første som datt i huet på meg:P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Der du finner damer\gutter som selger seg. Nok om det........... Syns ørene var good looking, men jeg liker ikke så store i nesen:S Hadde de vært litt mindre så hadde alt sett mye bedre ut. Endret 21. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Paulie er og forblir for drøy in my opinion. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Helt jævlig. Fint for han at han har gjennomført noe han liker, men jeg synes faen ikke det er mye pent. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Der du finner damer\gutter som selger seg.Nok om det........... Syns ørene var good looking, men jeg liker ikke så store i nesen:S Hadde de vært litt mindre så hadde alt sett mye bedre ut. Forstår... :!: Har faktisk aldri tenkt på at det går å utvide i øretbrusket også. Har alltid forbundet utviding med øreflippen. Var en morsom tanke, men jeg tror ikke jeg skal utgi meg på noe mer utviding når det jeg har er ferdig. Noe som forøvrig ikke er lenge til! Når det gjelder øreflippene hans så synes jeg som jeg har sagt før at jeg synes det blir for stort når øreflippen blir større enn toppen på øret og hele den naturlige formen i øret forsvinner. Men det er nå stilig å se på da selvom jeg ikke er så veldig fan av tresmykker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde de vært litt mindre så hadde alt sett mye bedre ut. Det er et gammelt bilde. Sjekk youtube-kanalen hans så kan du se hvordan han ser ut per i dag. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vet åpningstidene til Lucky 7? De opplyser ikke om det på nettsidene sine, ikke på MySpace og heller ikke på telefonsvareren sin. Tror faktisk de stenger sånn i rundt 15-16 tida så du må være tidlig ute...! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde de vært litt mindre så hadde alt sett mye bedre ut. Det er et gammelt bilde. Sjekk youtube-kanalen hans så kan du se hvordan han ser ut per i dag. Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva synes folket? Alt for stort i ørene, de i nesa så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Link? Paulyunstoppable, overraskende nok. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) For og være helt ærlig så syns jeg ikke han så ille ut når han satt og pratet, så litt sliten ut:P Ørene er fine , så enkelt...de som sier noe annet så begynner automatisk "spider-pig"-sangen i huet mitt...så ikke noe poeng i og diskutere det. Samme gjelder leppa også, helt rå. Endret 22. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Milanjo Får ikke linken til å fungere her. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Glimti: http://www.youtube.com/paulyunstoppable Lenke til kommentar
AVF Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vet åpningstidene til Lucky 7? De opplyser ikke om det på nettsidene sine, ikke på MySpace og heller ikke på telefonsvareren sin. Åpningstider: Tirs. - Fre. 11:00 - 17:30 Lør. 11:00 - 15:00 Sier hvertfall facebook-siden deres ^^ Lenke til kommentar
No14 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 For og være helt ærlig så syns jeg ikke han så ille ut når han satt og pratet, så litt sliten ut:P Ørene er fine , så enkelt...de som sier noe annet så begynner automatisk "spider-pig"-sangen i huet mitt...så ikke noe poeng i og diskutere det. Samme gjelder leppa også, helt rå. Ørene kunne lett vært finere! Synes ikke toppen på de var no kult. Fint at spider-pig sangen er så fengene da! Rosemalinga på siden er heller ikke så fint. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vet åpningstidene til Lucky 7? De opplyser ikke om det på nettsidene sine, ikke på MySpace og heller ikke på telefonsvareren sin. Åpningstider: Tirs. - Fre. 11:00 - 17:30 Lør. 11:00 - 15:00 Sier hvertfall facebook-siden deres ^^ Ringte de tidligere i dag, men tusen takk for informasjonen uansett. Tenkte selvsagt ikke på å sjekke Facebook. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bare hyggelig! Egentlig rart de ikke har det skrevet på hjemmesiden og myspace i tillegg... Skaffet deg time eller? Skal dit i mars en gang selv, og gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 For og være helt ærlig så syns jeg ikke han så ille ut når han satt og pratet, så litt sliten ut:P Ørene er fine , så enkelt...de som sier noe annet så begynner automatisk "spider-pig"-sangen i huet mitt...så ikke noe poeng i og diskutere det. Samme gjelder leppa også, helt rå. Ørene kunne lett vært finere! Synes ikke toppen på de var no kult. Fint at spider-pig sangen er så fengene da! Rosemalinga på siden er heller ikke så fint. Rosemalingen fenget ikke akkuratt :!: Og så begynte spider-pig sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå