Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Det ble tatovert en god del DSotM-prismer da jeg jobbet på Let's Buzz, det var stort sett ikke noe problem så lenge folk gikk litt opp i størrelse (10cm+ i diameter). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Var innom tattoo/piercingsenteret for litt siden. De annbefalte meg å vente litt til med utvidelsen av øret, men det var bare snakk om litt tid så jeg vet hva jeg skal gjøre 1. Februar. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hmm. Jeg vurderer en tatovering på baksiden av underarmen. En småavansert logo, kanskje. Er det noen i Arendal eller omegn som regnes for særlig gode eller dårlige? Ikke at jeg har tenkt på er så superavansert uansett. EDIT: kikket litt i tråden her nå, og ser ikke ut til at det fantes noen godord om tattoo-sjappene i Arendal. Bare masse negativt. Endret 20. januar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tja, jeg aner ikke om de er gode eller ikke, men dette er de to studioene jeg vet om hvertfall: House Of Pain Arendal og Roy Rønbeck's Broos Tattoo. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Ser jo helt greit ut på tekst, hvertfall (i den grad jeg har peiling på dette). Er ikke 18 enda, da. Vet ikke mamma er helt overhappy for tatovering, heller. Hehe. De motivene jeg har vurdert er noe sånt som disse: Uten flammen, mest sansynlig, og et annet sted. Leggen? Kanskje bare Metallica skriftlogoen nedover underarmen. Og en sangtittel - "Fade to black", "Nothing Else Matters", "To Live is to Die" - på den andre underarmen med sånn "tattoo-font" ("penskrift" som brukes mye i skrifttattoo). Endret 20. januar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Titta på Broos tattoo og nei, de er ikke grei på tekst. Ujevne linjer, generelt ræv kvalitet. Vent til du er minst 18 og ta et seriøst sted med dyktige folk. Ta deg en tur til Oslo i steden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Der ser du, de så bra ut - så langt JEG har peiling, noe jeg har minimalt av. Blir nok å ta det et sted de gjør det ordentlig skal jeg først ha. Hvordan er Pain of House Arendal da? Er det evt. noe i Kristiansand eller noe som er bra? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Knewt: Linjene på bildet du la ut var ikke ille, fargen derimot kunne vært bedre. Uansett burde du vente til du har har sjekket forskjellige artister, og finner den som er flink på det du vil ha:) Endret 20. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Må legge til at sannsyneligvis får de smykket som trengs til ampallangen og snart. Har ventet så altfor lenge. Når den er satt så mangler bare kjettingen/lenken før intimpiercingprosjektet mitt er fullført. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som har erfaring med Karma Tattoo i Haugesund? Er de flinke? Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet åpningstidene til Lucky 7? De opplyser ikke om det på nettsidene sine, ikke på MySpace og heller ikke på telefonsvareren sin. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Trooor det er 12-18 Frodz. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ang. den brilletatoveringen så er det om ikke det mest idiotiske så et av de mest idiotiske motivene jeg har sett, men det var fantastisk å høre lyden fra tatoveringsmaskinen igjen! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Lørdager da, Idz? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det aner jeg ikke, Frodz. Men de er vel ca samme tid, vil jeg tro. Jeg skal downtown i morgen, kan sjekke for deg. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tusen takk. Tenkte på Starlight Tattoo, men tror jeg skal ta tipset ditt og sjekke ut Lucky 7. Frigjorde nettopp 35000, så da får jeg blekke litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå