Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror hun for tiden har stengt muligheten for booking. Åpner igjen 1. april.

Dersom du bruker facebook kan du sjekke denne linken.

Hvis ikke:

Electric Linda har så mange timebestillinger at boka må lukkes en gang iblant. 1 april åpner bookingen igjen etter en stengt periode, og vil da være åpen til august er fullbooket. Skulle du ikke rekke å få time innen den tid, kan du ringe igjen 1 august for høst bookingen.

STØRRE TATOVERINGER - TIMEAVTALER:

Bør jeg bare bestille en time om gangen?

Nei! Vennligst ikke gjør det hvis du skal ha en stor tatovering. Hvis du venter seks måneder for å bestille din neste avtale, kan det hende du blir tatovert en gang i året. Dersom du er i tvil, bestille en ekstra session. En session kan variere fra 4 til 9 timer, avhengig av hvor mye du orker hver gang. Mange av Linda's kunder har lidd fordi de ventet til hver timeavtale før de bestilte den neste. Du er ansvarlig for bestille din egen tid, la oss få vite hvor ofte du ønsker å bli tatovert, og vi vil få det til. Vi vil heller fullføre det vi startet på så tidligst mulig i stedenfor å bli frustrert senere. Vi er glade i våre kunder og følers oss skikkelig kjipe når vi må fortelle dem: "Beklager folkens, hun er fullbooket resten av året". Så bestill heller for mange timer eller sessions enn for få!

PRISER:

Electric Linda tar NOK 1600, - i timen, med minimum 4 timers session, så mindre tatoveringer bør gjøres av noen andre av Attitude Tattoo Studio's fantastiske tatovører.

Portretter av Electric Linda (minimum håndflate størrelse) har faste minimumspriser, i svarthvitt fra 6000,- og i farger fra 8000,-.

TA 3 BETAL FOR 2! Tar du flere samtidig, får du 1/2 pris på hvert portrett etter den første.

Vi tar imot kontanter eller norske bankkort.

DEPOSITUM:

Når du bestiller en time, tar vi enten et depositum i kontanter som et forskudd, eller så sender vi deg en regning i posten dersom du ikke skulle dukke opp, uten å anbestille timeavtalen din.

Dette depositumet vil bli trukket fra kostnadene for den siste timen/session, dette er nødvendig for å beholde din avtale i boka. Vi krever en 48-timers varsel for avbestilling, og depositumet vil bare bli videresendt til din neste avtale. Skulle du ikke gi beskjed innen 48 timer mister du depositumet.

HVORDAN AVBESTILLE TIMEN:

Ikke send en e-post eller SMS til noen av tatovørene her. Ring studio minst 48 timer før timen din! Gjør du ikke det, mister du depositumet.

TILBAKEBETALING

Vi betaler ikke tilbake depositum. Det vil bli trukket fra den totale prisen på tatoveringen din. Depositum er gyldige i 1 år hvis du må avbestille eller flytte din avtale.

Lenke til kommentar

Electric Linda er vell en av de lateste ever, hehe Hu gjordet en tattovering som tok to timer mens Nick tattoverte meg i 4. Så skulle lærlingen ha en kunde men tattoveringa var for vanskelig. Istedenfor at Linda kunne gjøre den så gikk hu bort til Nick og spurte han om han kunne gjøre den etter att han var ferdig med min :p Imens gikk hu rundt i sjappa, tok seg en røyk og generelt bare looka :D

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

?

Jeg er fullt klar over at Noi er grisedyktig på orientalske tatoveringer hvis det er det du prøver å formidle. Har vel sett han på 4 conventions og sett mye av arbeidet hans.

Vet ikke om du engang klikket på linken jeg skrev, men det handlet om tilbud og etterspørsel, ikke om kvalitet.

rask forklaring på hva jeg mente:

Så godt som alle tatovører kan gjøre orientalske motiver (se for eksempel på Raw_Denim sin, den er utført av en lærling og ser veldig bra ut. Hvordan tror du et portrett av en lærling ville sett ut?) Mens jeg kan telle på en hånd tatovører i Norge som klarer å lage portretter med tilfredstillende resultat (faktisk holder det med 2-3 fingre)...

Sååhh:

Orientalsk stil: høyt tilbud , høy etterspørsel = middels pris

Portretter: lavt tilbud , høy etterspørsel = høy pris

Lenke til kommentar

Ja jeg er klar over at tilbudet reguleres av markedet. Jeg er også klar over at Linda er kanon dyktig og har lang ventetid, og dermed kan ta godt betalt uten å miste kunder. Det jeg ikke forstår er hvorfor det skal koste opp mot 8000.

En bekjent av meg betalte vel omtrent 8000 for 2 portretter fra Robert Hernandez.

Men nok fra meg, folk må få gjøre akkurat som de vil. :)

Lenke til kommentar

Ja, og det stedet Robert Hernandez bor får man sikkert 2 biler for det 1 bil koster her, 2 leiligheter for det 1 leilighet koster her osv.

Men hovedsaken til at hun setter en slik minstepris er vel at hun helst ikke ønsker mange små prosjekter (under 5 timer)

Når begynner du forresten med bodysuiten? Blir spennende å følge med. Hvilke(n) kroppsdel(er) skal først i ilden? Har du noe estimat på hva du tror det vil koste?

Lenke til kommentar

Kontakta i går MIdgardsormen med forespørsel om ein tatovering av detta motivet. Fikk svar:

Når det gjelder motivet ditt, så er eg litt skeptisk. Den er ikkje veldig godt egna for tatovering. For mykje beine linjer og klare fargar. Vanskelig å få til på ein tilfredstillande måte, desverre.

Det kan eg skjønne, men finner jo flott utførte versjoner som f.eks denna!

Er det bare mangel på kompetanse?

Lenke til kommentar

Det står ikkje så mykje på kompetansen til Fred Ivar iallefall. Han har sitt felt han er dyktig på, og der gjer han det ekstremt bra. At han er ærleg i tillegg, ser eg berre som eit pluss...

Fins nok dei som kan tenka seg å gjera det, og få eit bra resultat. I dette fallet ser eg det som ein tattovør som heilgarderar seg mot å gjera feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...