After Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hahahaha so funny.... Vel. jeg viser da i det minste hva jeg gjør jeg... Støtter den. Har ikke sett et jævla bilde av deg enda Glimti Burde vel poste noe før du kommenterer negativt på andre, mulig alt du har ser ut som det er fra barneskolen. Hva har du kommet med? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 han tok jo nettopp sin første, kommer vel bilde når den er grodd satser vi på min store tippe-post :!: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Dessuten la han ut bilde på forrige side? Lawd. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hahahaha so funny.... Vel. jeg viser da i det minste hva jeg gjør jeg... Støtter den. Har ikke sett et jævla bilde av deg enda Glimti Burde vel poste noe før du kommenterer negativt på andre, mulig alt du har ser ut som det er fra barneskolen. Hva har du kommet med? Nå er jeg i klubben : ))) Tatt på 13-tattoo i Karl Johan. Vil riktignok ikke anbefale studioet, men siden en venninne er lærling der, så ble det til at jeg dro dit. Den er jo ikke 100%, men er strålende fornøyd, hun er jo lærling fortsatt. Var mer vondt en jeg regna med, men fortsatt ikke så ille at det skal klages. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 han tok jo nettopp sin første, kommer vel bilde når den er grodd satser vi på min store tippe-post :!: Var ikke det som var poenget. Var heller hans voldsomme hetsing av et forsøkpå å være morsom. Men hverken han eller broren din eier humor og/eller ironi... Får ta med et bilde så det ikke bare blir snakk her: Likte ikke denne særlig godt. Hva med dere? Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei folkens! Jeg kan tenke meg at det har blitt spurt om, men håper at det er greit at noen gjentar et svar. Så man skal egentlig ikke vri på en piercing, er det slik at man bare skal rense det? Søkt mye om det på google men er vanskelig å finne et fasit svar, vil vite hva profesjonelle i feltet mener! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Ikke nødvendig å vri på den, rense godt, saltvannsomslag om du har mye gørr. Den sitter ikke fast i hullet uansett. Glimti: Det der var ikke et forsøk på ironi. I så fall har du ikke skjønt hva ironi var. Om noe annet enn et forsøk på humor var det sarkastisk, og sarkasme er ofte ondsinnet. Endret 16. januar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Glimti, den siste tatoveringen du postet, så helt jævlig ut. Fargene, sammensetningen og alt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei, havner ikke på noe topp 100 liste den der nei............ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Muligens en av de hundre verste jeg har sett. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei folkens! Jeg kan tenke meg at det har blitt spurt om, men håper at det er greit at noen gjentar et svar. Så man skal egentlig ikke vri på en piercing, er det slik at man bare skal rense det? Søkt mye om det på google men er vanskelig å finne et fasit svar, vil vite hva profesjonelle i feltet mener! De første dagene er det ikke anbefalt å vri for mye på en ny piercing, men du må rense også den delen som er "i kroppen" så du må vri på den under rensingen etter de første dagene. Glimti, den siste tatoveringen du postet, så helt jævlig ut.Fargene, sammensetningen og alt. Nei, havner ikke på noe topp 100 liste den der nei............ Likte den ikke jeg heller. Glimti: Det der var ikke et forsøk på ironi. I så fall har du ikke skjønt hva ironi var. Om noe annet enn et forsøk på humor var det sarkastisk, og sarkasme er ofte ondsinnet. Det var du som misforsto. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nå er jeg i klubben : ))) Tatt på 13-tattoo i Karl Johan. Vil riktignok ikke anbefale studioet, men siden en venninne er lærling der, så ble det til at jeg dro dit. Den er jo ikke 100%, men er strålende fornøyd, hun er jo lærling fortsatt. Var mer vondt en jeg regna med, men fortsatt ikke så ille at det skal klages. Den der er vell noe av det bedre kamilla har gjort. Tenker jeg skal la henne tattovere meg en del litt senere når hu har blitt enda flinkere og jobber ett bedre sted. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja jeg er glad i den. Vi snakket om å gjøre et helt annet motiv, men kom fram til at det ble mest spennende å gjøre noe litt moro. Hun får definitivt lov å tatovere meg igjen ved en senere anledning. Virker som det tar seg veldig opp for hver tatovering hun gjør også. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, det virker sånn ja. Huff jeg vil gjøre ferdig beinet mitt og starte på en sleeve på venstre armen, men det koster. Btw, fluesoppen, bilde av alice sleeven din? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skal få madammen til og ta et bilde av den;) den er en stund til den er ferdig:P Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Glemte å lagre den siste, jeg digger den! Jeg har vurdert ensvær simpel hanya maske på hele skulderen, hvor det bygger på med japanske ting og farger langs hele venstre armen, men samtidig digger jeg BW tattoes så er usikker når jeg får den planen igang. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tusen takk for det:) Jeg liker og gjøre det slik osm du sier der, begynne med en ting og gå utifra det. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Siden Glimti har kommet med noen bilder av virkelig horrible tatoveringer kan jeg slenge ut noen som folk har lagt ut på facebook, bare for å holde nivået oppe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fy faen, spesielt "wunderbaumen" var helt jævlig. Glad det ikke er jeg som har sånt på kroppen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Grusomt! Får håpe de er fornøyde selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå