Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en Monroe Piercing i leppa, og jeg elsker den! For de som ikke vet hva en monroe piercing er, så er det en slik en : http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pi...s/monroe-ab.jpg

 

Bare at min er litt penere.. :p Jeg har en sånn liten diskrè diamant.

5761387[/snapback]

Er ikke det litt for jenter? Må bare spørre. På lik linje som pynt i navlen.

5762411[/snapback]

 

Ja det mener jeg også.. Men jeg antydet bare at Skilpadde var ei jente?

Lenke til kommentar
Akkurat det med piercing i navlen... skjønner ikke hvorfor det er "jente piercing"

Selve smykkene er ofte litt jentete, men en ring/barbel. skjønner ikke hvorfor ikke fler gutter har det, kunne nesten tenkt meg en selv

5762545[/snapback]

 

Veel, det er vel kjønnsdiskriminering om jeg sier dette, men la gå :!:

 

Jeg synes gutter kan ha piercing i øyenbryn og til nød tunge. Brystvorte går til nød.

 

Jeg synes også at jenter helst bør unngå piercing i øyebryn :ermm:

 

Mange ellers søte jenter ødelegger seg selv med stygge piercinger :blush:

Lenke til kommentar
Jepp helt enig, selv synes jeg ansikts piercinger er harry. Med mindre man er en person hvor det er en del av imaget, men ikke sånn som 90% har.

5762561[/snapback]

 

Se bare på idols søplehue, hu var ikke særlig å se på før hu tok ut piercingen :)

 

Gutter kan forresten også ha en piercing i underleppa. Når det bare er ei kule som stikker ut litt nedenfor leppa. Det er det noen som passer i.

 

Om jeg hadde truffet en gutt med navlepiercing hadde jeg fått latterutbrudd :blush:

Lenke til kommentar
Jepp helt enig, selv synes jeg ansikts piercinger er harry. Med mindre man er en person hvor det er en del av imaget, men ikke sånn som 90% har.

5762561[/snapback]

 

Se bare på idols søplehue, hu var ikke særlig å se på før hu tok ut piercingen :)

 

Gutter kan forresten også ha en piercing i underleppa. Når det bare er ei kule som stikker ut litt nedenfor leppa. Det er det noen som passer i.

 

Om jeg hadde truffet en gutt med navlepiercing hadde jeg fått latterutbrudd :blush:

5762595[/snapback]

hehe hvorfor det egentlig? Tror det kunne vært litt kult jeg, bare en ring eller noe. selve stedet er jo ikke noe mer femenint/maskulint er bare smykkene.

Og det som kanskje kunne gjort det kult er det at så og si ingen gutter har det. Ikke at man på død og liv er nødt å være særegen. Men man er da i motsetning til mange som tar en piercing(alle andre har og tror en blir litt særegen) litt særegen..

Lenke til kommentar
Jepp helt enig, selv synes jeg ansikts piercinger er harry. Med mindre man er en person hvor det er en del av imaget, men ikke sånn som 90% har.

5762561[/snapback]

 

Se bare på idols søplehue, hu var ikke særlig å se på før hu tok ut piercingen :)

 

Gutter kan forresten også ha en piercing i underleppa. Når det bare er ei kule som stikker ut litt nedenfor leppa. Det er det noen som passer i.

 

Om jeg hadde truffet en gutt med navlepiercing hadde jeg fått latterutbrudd :blush:

5762595[/snapback]

hehe hvorfor det egentlig? Tror det kunne vært litt kult jeg, bare en ring eller noe. selve stedet er jo ikke noe mer femenint/maskulint er bare smykkene.

Og det som kanskje kunne gjort det kult er det at så og si ingen gutter har det. Ikke at man på død og liv er nødt å være særegen. Men man er da i motsetning til mange som tar en piercing(alle andre har og tror en blir litt særegen) litt særegen..

5762612[/snapback]

 

Vel, vanskelig å si hvorfor, men jeg synes det høres litt sært ut :) Finnes helt sikkert noen som synes det er kult.. men det er jo gjerne slik med nye ting at det sjelden slår an før noen har prøvd det ut

Lenke til kommentar
Se bare på idols søplehue, hu var ikke særlig å se på før hu tok ut piercingen  :) 

5762595[/snapback]

 

Hun hadde også en gigantisk ring i hullet. Man kan ikke stappe hva som helst i.

5762660[/snapback]

 

Men selv syntes hun sikkert det så bra ut :)

 

Det aller aller styggeste jeg ser er de som har ei stang gjennom "nesa" helt øverst opp mot øynene (se bilde)

 

Noen vet rett og slett ikke når det er nok......

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
joda, men det bekrefter jo egentlig bare det at for at noe blir kult må mange ha det. Noe som egentlig sier lite om hvor kult det er i seg selv...:/

5762655[/snapback]

 

Vel, ta hull i ørene på gutter som ett eksempel. Er jo utrolig kult på noen, med bling bling. For ett par år siden var dette uaktuelt.

 

Folk flest liker heller ikke å skille seg ut i negativ måte.. Fordi om silikonbryster kan være pent på siri betyr det ikke at John vil kle det :!:

 

overdriver litt da :blush:

Lenke til kommentar
joda, men det bekrefter jo egentlig bare det at for at noe blir kult må mange ha det. Noe som egentlig sier lite om hvor kult det er i seg selv...:/

5762655[/snapback]

 

Vel, ta hull i ørene på gutter som ett eksempel. Er jo utrolig kult på noen, med bling bling. For ett par år siden var dette uaktuelt.

 

Folk flest liker heller ikke å skille seg ut i negativ måte.. Fordi om silikonbryster kan være pent på siri betyr det ikke at John vil kle det :!:

 

overdriver litt da :blush:

5762720[/snapback]

Joda skjønner hva du mener, men det er jo egentlig bare eksempler på at for om noe skal være kult må det være akseptabelt i samfunnet og en viss prosent må ha det.. samme med klær.. Og bling har nå egentlig aldri vært kult synes nå jeg..

Overdriver litt for å få frem poenget her

Lenke til kommentar
joda, men det bekrefter jo egentlig bare det at for at noe blir kult må mange ha det. Noe som egentlig sier lite om hvor kult det er i seg selv...:/

5762655[/snapback]

 

Vel, ta hull i ørene på gutter som ett eksempel. Er jo utrolig kult på noen, med bling bling. For ett par år siden var dette uaktuelt.

 

Folk flest liker heller ikke å skille seg ut i negativ måte.. Fordi om silikonbryster kan være pent på siri betyr det ikke at John vil kle det :!:

 

overdriver litt da :blush:

5762720[/snapback]

Joda skjønner hva du mener, men det er jo egentlig bare eksempler på at for om noe skal være kult må det være akseptabelt i samfunnet og en viss prosent må ha det.. samme med klær.. Og bling har nå egentlig aldri vært kult synes nå jeg..

Overdriver litt for å få frem poenget her

5762750[/snapback]

 

Det er nok desverre slik det bare er. Ingen vil vel være "freak" og skille seg helt totalt fra noe noen har sett før...

 

Men det er jo ingen som hindrer deg i å ta piercing i navlen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...