After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg lurer faktisk på det. Har alltid synes at det ser ut som det må være i veien. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Syns ikke det var et teit spørsmål i det hele tatt. Jeg lurer på akkurat det samme. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvorfor skulle den komme i veien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer. Men er ikke det i nesen litt upraktisk med tanke på forkjølelse? Takk. Og tja, den er vel det. Kan ikke snyte meg like hardt som vanlig, men det er noe man venner seg til. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Takk for svar. Håper studioet snart begynner å ta opp bestillinger igjen. Nå som jeg har klart for meg hvordan motivet skal se ut begynner jeg å lengte etter neste tatovering. Lenke til kommentar
maijann Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Lurer på om noen har erfaring med et sted som heter Canary Tatto, som ligger i playa del ingles? Eller andre steder på øya? Aldersgrense? Renslighet? personlige erfaringer? pris? Setter pris på alle svar! smile.gif Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hei! Jeg bor i Langesund og har gått i 5 år nå og ønsket meg en tatovering. Jeg har tenkt nøye gjennom hva slags motiv jeg ønsker, både at det skal ha en stor individuell betydning for meg og at jeg kommer til å være fornøyd med tatoveringa også om 20, 40 og 60 år Jeg har hele mitt liv vært et ihuga friluftsmenneske. Jeg elsker alt som har med fjellturer, bålkos, fluefiske, båtturer osv. å gjøre. Naturen har derfor alltid stått meg svært nær. Da jeg i fjor vår, under en ukestur alene på fjellet, fikk nærkontakt med et av Norges vakreste dyr, nemlig ulven, var motivet "klart som blekk". Jeg har derfor søkt rundt på nettet og funnet en ulvetattoo jeg spesielt liker. Er det noe tatoveringsartisten foreslår å endre på, så lytter jeg selvfølgelig. Tatoveringen består av et ulvehode (tegning/skisse) i et tribalsymbol. Den kommer til å være i sort/hvitt, dvs. ingen farger. Den kommer også til å kreve en tatovør som er god til skyggelegging, for selve ulvehodet. Jeg er villig til å betale og reise ekstra for å få den beste tatovøren. Hvor vil dere si Norges beste tatoveringsstudio er? Hvem er den beste tatoveringsartisten for denne tatoveringen? Mvh, Tom-André Endret 10. januar 2010 av Sailfish Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Digg jente. Og tatoveringen var også kul. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Digg chestpiece!*bilde* Understatement of the year! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 TA-CHING Mumsen sa det, og det finnes ikke et ord som er oppfunnet ennå som dekker hvor rå den der var O.o Svarte, når man ser sånt så føler man seriøst at armen min ikke akkuratt er bra :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du har jo en hodeskalle selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) den er bare en del av en helhet:P Men du har så rett så rett, jeg har "desverre" blitt manisk perfeksjonist noe som gjør meg gal. Blir aldri fornøyd:S Dama blir zombie-geisha, så masse farger igjen..pluss bakgrunn og blabla:P ( hanja-maske på siden samt en rose til, pluss et avkutta slangehode..vansklig og ta bilde alene som ser greie ut ) Endret 11. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Digg chestpiece! Fin dybde og uvanlig fargevalg på hodeskallen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Angående chestpiecen: Jeg digger kontrastforholdene mellom rød og sort/hvitt. Tenker å kanskje ta noe lignende på utsiden av høyre underarm. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 den er bare en del av en helhet:P Den er jo fortsatt kul. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Var innom senteret i dag. Må fortsatt vente noen uker til før jeg utvider øret igjen, men de la av tunnell til meg. Det går framover med den inni øret også, men må vente en god stund før jeg settet noe tyngre smykke der slik planen er. De er fremdeles fullbokket ang. tatovering så ser ut til at jeg må vente en stund til med det. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor mange mm har du nå? Utvidet selv til 10mm for 2-3 dager siden Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 18 mm. Skal ha 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå