tsghost Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Blir vel hos Bo det her Jeg anbefaler deg virkelig å bestille time på et skikkelig studio, så du ikke går i fella som så altfor mange andre har gjort før deg. Vent til Fluesoppen/Amanita logger på, så skal du ihvertfall få se at jeg ikke er den eneste som har gode ord å si om Lucky 7 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du er ikke den eneste nå heller, Hengende Lem. Morten på Lucky 7 er skamdyktig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Yupp, de er skamdyktige og har et sikkelig hjemmekoslig studio:love: Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Yupp, de er skamdyktige og har et sikkelig hjemmekoslig studio:love: +1 Jeg skal hvertfall tilbake dit når tiden er inne for å fylle opp ene foten min! Men først skal jeg bli ferdig med den ene jeg har så langt, som også er på Lucky7 =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er mulig folk har sett den før mens synes denne var stilig: Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Så du er ute etter noe som er grisebillig og uten ventetid? Gleder meg til å se bilde av den er ikke det vettu, men du skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) da er jeg ferdig med litt av outlinen av resten av armen^^ mye igjen, stor arm Har forøvrig en tiger på undersiden der men gidder ike å stresse med bilde. samme stil hele arma.. så å si. Fortsatt lærlingen som holder på. Den tribal greia skal vekk^^ Har 2 sessions til denne mnd. blir vel ferdig i slutten av februar med den armen. Alt skal dekkes. Endret 6. januar 2010 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nice, ser bra ut den der da Lenke til kommentar
No14 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tror den kommer til å bli rimelig fet etterhvert! Lenke til kommentar
No14 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tok blodprøve hos legen i dag og sa jeg ikke var så glad i nåler før jeg dro opp ermet. Hun begynte bare å le og sa ja sikkert når hun så armen min Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja jeg er fornøyd så langt iallefall med det han har gjort på meg. Men en fullsleeve tar mye lenger tid enn det jeg hadde trodd asså Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er mulig folk har sett den før mens synes denne var stilig: Har sett den før. Den har vært postet for lange tider siden her i tråden, men hadde faktisk glemt den fullstendig. Bra motiv ja og bra utførelse. Skulle jeg hatt et motiv som så ut som om det kom ut av armen skulle det vært knokkler. Ja jeg er fornøyd så langt iallefall med det han har gjort på meg. Men en fullsleeve tar mye lenger tid enn det jeg hadde trodd asså Kult. Ser strålende ut det der selvom det er en lærling. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har foreldre noe de skulle ha sagt om jeg som 17-åring ønsker å ta piercing? (ikke intimtpiercing) I tungen/leppen er det snakk om. Ellers, for dem som har peiling, Leading Light og Let's Buzz som er de beste stedene å ta piercing i Bergen? Har fått anbefalt begge. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Let's Buzz er virkelig flinke tatovører ihvertfall og vil tro at piercingtilbudet der er like godt Og foreldre har vel noe å si, med tanke på at du er under 18. Men jeg tok piercing i leppa selv som 16åring. Eller, ikke selv. Men du skjønner hva jeg mener. Mora mi tok det rimelig greit selv om hun i utgangspunktet var imot det fra starten. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Foreldrene dine har ingenting å si. Du har medisinsk ansvar for egen kropp i det du fyller seksten, og seksten år er også aldersgrensen på de fleste piercinger de fleste steder. De kan ikke nekte deg noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ohyess. 3,2 septum og 16mm ører. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gratulerer. Men er ikke det i nesen litt upraktisk med tanke på forkjølelse? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er ikke den i penisen litt upraktisk mtp. tissing? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Niks. Ikke den jeg har iallefall. Kansje andre typer som er mer upraktiske. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg vet det, det var en demonstrasjon av hvor teit spørsmålet ditt var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå