John Keats Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 EDIT: noen som har hørt noe om hvordan de er på oslo bodyart ? Stay away Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke værre nei? ; p Noen grunn for dette a? har hørt litt diverse.. mange som sier de er dårlige, og NOEN som sier de er bra Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 De som sier de er gode har ikke peiling og jeg har personlig erfaring pluss vet andre osm har tatt der. For og gi deg bare en enkel grunn til og holde deg unna, han bruker samme nål til ALT. Han har drevet på i 20år og kan ikke skyggelegging sikkelig engang. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hm, okei :o Vel, da vet jeg hvor jeg IKKE skal ta iallefall. Takk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det ser ut som jeg må ta en tur til Oslo i løpet av det neste halvåret. Fikk et gavekort til PinPoint i julegave. Kult. Hva planlegger du? Gjett om jeg blir med deg hvis det er greit Det må du jo! (han fikk det av meg så jeg forbeholder førsteretten på å bli med) Smart gave. Jeg vet foressten hva du fikk av han siden han skrev det i forumkafeen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg tenker på å ta removal med initalene og fødselsdatoen til guttungen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Nevermind. Endret 25. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg tenker på å ta removal med initalene og fødselsdatoen til guttungen. Ta med et portrett av ham også da vel så får du noe ala tattisen til Eminem. Nevermind. Ingen ting du har lyst til å si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hadde allerede posta, så skjønte jeg at jeg hadde misforstått noe. Btw: Hvorfor "herme" etter Eminem? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Tror ikke bare det er Eminem som har den slags tatovering og tviler dessuten på at han var først ute med ideen så herming kan du ikke kalle det. Noe sånt som initsialene, fødselsdatoen og portretter av barna er det ingen som kan ta "patent" på ettersm det er så utbredt. Fra forskjell til en tatovering tiltenkt kjæresten pleier man ikke å angre på en tatovering tiltenkt barna. Endret 25. desember 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nåvel, jeg ser i alle fall fram til januar når studielånet tikker inn. Da blir det septumstrekking og kjøp av plugger eller tunneller. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du går for 3,2mm septum nå, Mads? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg ser fram til jeg kan utvide ørehullet igjen. Da blir jeg ferdig med det hullet pluss at jeg kan få inn en ny tunnell. De hadde bare en type inn esom jeg kunne bruke på 18 mm der og da og den liker jeg ikke så godt. Det er den med svarte plastringer på begge sider. Liker den typen med kant foran og svart plastring kun bak på tunnellen mye bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg tror uanset ikke jeg tar noe portrett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tror ikke bare det er Eminem som har den slags tatovering og tviler dessuten på at han var først ute med ideen så herming kan du ikke kalle det. Noe sånt som initsialene, fødselsdatoen og portretter av barna er det ingen som kan ta "patent" på ettersm det er så utbredt. Fra forskjell til en tatovering tiltenkt kjæresten pleier man ikke å angre på en tatovering tiltenkt barna. Jeg trodde du mente litt mer spesifikt, altså hvorfor akkurat Eminem sin. Men ok. Mente du tatovering eller scarfication btw? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) L4r5 Er skeptisk til portretter selv etter å ha sett skrekkeksemplene her i tråden. Anfall Er stor fan av Eminem så når jeg tenker på tatoveringer med motiver og fødselsdatoer av barn er det Eminem som slår meg først. Mente selvsagt tatovering. Endret 25. desember 2009 av Glimti Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jeg har sett altfor mange dårlig utførte portetter, så jeg kommer aldri til å tattovere et portrett ihvertfall. Endret 25. desember 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er skeptisk til portretter selv etter å ha sett skrekkeksemplene her i tråden.Ja, det er så lett å fucke opp. Den sjansen tar jeg ikke. I hvertfall ikke siden jeg ikke er kjempefan av protretter på kroppen i utgangspunktet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kunne tenkt meg et portrett av John Lennon fra Imagine siden jeg er superfan av John Lennon og det er ynglingssangen min. Men det er langt lettere å bli skuffet over figurative enn nonfigurative portretter og jeg er ikke kjempefan av portretter selv selvom det er blitt anbefalt flere dyktige portrettaovører her i tråden. Tror jeg holder meg til planene om edderkopper, skorpioner, skjeletter, hodeskaller, mannen med ljåen og Djevlen når det gjelder figurative motiver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du går for 3,2mm septum nå, Mads? Ohyess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå