Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en som har den styggeste brystvortepiercinga... evver...

 

Se for deg en fyr som er ganske så overvektig og bleik. han har en sol-tattis som omringer hele brystvorta på den ene man-tit'en hans, og har en ring i nippelen i tillegg.

 

Men kan ikke får meg til å si annet enn "den  kul" til ham... for han er jo skikkelig grei. :no:

5749884[/snapback]

 

Høres jo hot ut...

 

Synes brytvortepiercing kan være ganske så kult hvis personene kler det. Samme med tattoveringer og annen kropskunst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går helt fint det, for å ta pulsåren så må du litt lengre inn ja. Så det behøver du ikke å bekymre deg for. Det er ikke farlig, klart folk har fått infeksjoner, men det er alltid en risiko med piercing, tatovering osv. , men så lenge du gjør son tatovisten sier og holder piercingen eller tatoveringen borte fra baskelusker til det har grodd så går det helt fint.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Bare selve stanga. Det står sånne beskrivelser på sida.

5749836[/snapback]

 

Hehe, sorry for at jeg maser, men når man setter på kulene blir jo stangen "kortere", men er lengden de oppgir lengden på stangen uten kulene på?

5749898[/snapback]

 

Lengden som det står på siden er av stanga med kuler på

 

Sjekk denne linken:

http://star-piercing.net/sunshop/index.php?action=size-page

 

klart og tydelig :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er "aldersgrensa" på å ta hull i brystvorta? :p

 

Takk.

5751768[/snapback]

 

Er ingen aldersgrense på piercing i Norge. Men enhver sjappe med respekt for seg selv setter vel en aldersgrense på piercing til 16 år om man får lov av foreldre (dvs. underskrift). Ellers så finnes det jo sikkert plasser som tar på yngre enn 18 år uten underskrift :p Jeg tok da jeg var 17 år uten underskrift. Tunga og leppa tok jeg når jeg var 16 år. Også uten underskrift :p

Lenke til kommentar

Noen som har/ har pics av noen tøffe norrøne tatoveringer?

Vurderer å sette meg inn i mytologien og gammel kunsthistorie for å finne, evt. lage en unik tatovering som sier litt om hvor jeg kommer fra.

 

Som sagt... hvorfor kinategn og tribals når vi har så mye fint og eksotisk fra vår egen opprinnelse?

 

(ikke ment som en fornermelse til de av dere som allerede har kinategn og tribals. Det er jo tross alt smak og behag)

Lenke til kommentar
Gang følelsene du har i brystvorta nå med 10 så har du det sånn som jeg fikk det. Eneste måten jeg klarer å forklare det på. Det kan være positivt i intime sammenhenger.

5741530[/snapback]

 

Personlig mistet jeg følsen. Da jeg tok første gang fikk jeg økt følsomhet, men blir litt spesiellt siden brystvorta er så liten og stangen så tjukk.. Unasett tok en ny en, dvs stakk opp det ene hullet etter å hatt de ute noen år, Og denne gangen var det faktisk ikke vondt i det hele tatt sammenlignet med første gangen, Og denne gangen fikk jeg også mindre følsomhet i den.

 

Det som skjer ved brystvorte piercing er at brystvorten blir opptil dobbelt så stor, det er en av grunnene til at jeg ikke synes det er pent på jenter.

Synes bare ikke det passer på en jente pupp...:/

 

Og nei ødelegger ikke amming, men alt kan jo skje..

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål til den "claw" tingen i linken under:

 

http://www.star-piercing.net/sunshop/index...173&prevstart=0

 

1. Går det ann å ha 3 stk i underleppa så det henger ned og ser på en måte ut som skjegg (av stål RAWR :p )

 

2. Går det ann å ordne en slags plate til de bak (inne i kjeften) slik at en kan ordne vinkelen de henger i ? Vil liksom ha det så den midterste henger rett ned mens de andre liksom peker på tuppen på den midterste (tenk japansk sensei bukkesjegg)

 

3. Vil bakstykke ødelegge tannkjøtt/tenner?

 

4. Har noen et bilde av noen som har noe lignende?

Lenke til kommentar
Har et par spørsmål til den "claw" tingen i linken under:

 

http://www.star-piercing.net/sunshop/index...173&prevstart=0

 

1. Går det ann å ha 3 stk i underleppa så det henger ned og ser på en måte ut som skjegg (av stål RAWR :p )

 

2. Går det ann å ordne en slags plate til de bak (inne i kjeften) slik at en kan ordne vinkelen de henger i ? Vil liksom ha det så den midterste henger rett ned mens de andre liksom peker på tuppen på den midterste (tenk japansk sensei bukkesjegg)

 

3. Vil bakstykke ødelegge tannkjøtt/tenner?

 

4. Har noen et bilde av noen som har noe lignende?

5755189[/snapback]

 

Jeg har denne. Er en expander. Er ikke for å feste eller noe slikt. Er for å vie ut hull.

Lenke til kommentar
Det som skjer ved brystvorte piercing er at brystvorten blir opptil dobbelt så stor, det er en av grunnene til at jeg ikke synes det er pent på jenter.

Synes bare ikke det passer på en jente pupp...:/

 

Og nei ødelegger ikke amming, men alt kan jo skje..

5755023[/snapback]

Da vil jeg ikke ta. Vil ikke at ting skal forandre seg:-P

Lenke til kommentar

 

Det som skjer ved brystvorte piercing er at brystvorten blir opptil dobbelt så stor, det er en av grunnene til at jeg ikke synes det er pent på jenter.

Synes bare ikke det passer på en jente pupp...:/

 

5755023[/snapback]

 

Blir den større? :ermm: Jeg har da sett damer med piercing i brystvorta i Vi Menn og slik, og syntes da ikke de hadde unormalt store brystvorter?

 

Skikkelig stoooore damer med digre pupper derimot, de har store brystvorter de :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jepp blir større av å pierces. opptill dobelt så stor(hvertfall på gutter). Men blir og på jenter, men er ikke sikker på hvor mye det dreier seg om der siden jenter som oftes har større enn gutta i utgangspunktet.

5757922[/snapback]

 

OMFG.. skulle likt å sett eksempler.. Da vil jeg iallefall ikke ha piercing i brystvorta :blush:

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan dere har piercingene deres, men jeg har som den til høyre. Den lille utstående delen på brystvorten er for liten å pierce på meg hvertfall, da ville den blitt revet ut ganske fort. Men mine brystvorter er like store og ingen forskjell i følsomhet (tror jeg)

Lenke til kommentar

Varier nok sikkert fra person til person, Mine ble 50% større første gang. og da jeg piercet på nytt igjen ble den enda litt større. Men som sagt varierer nok fra person til person. Men litt større vet jeg at de blir uansett. Bare ringe et studio å spørre.

 

Sånn ble min etter å ha blitt piercet for andre gang

post-57145-1142436804_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...