theoriginalAidskake Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tjæ. Er vel hvertfall 6-7 par som er nye. Burde kjøpe litt fler til 8mm'erne, men så var det dette med penger. God natt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Det koster ja. Det er sant. Natta. Mumle. Har lyst til å prøve suspension, men ingen jeg vet om her som gjør det... Endret 19. desember 2009 av Glimti Lenke til kommentar
erivis Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mumle. Har lyst til å prøve suspension, men ingen jeg vet om her som gjør det... Flere i Rogaland som holder på. Helge på Solid var aktiv før i hvertfall - sjekk hjemmesiden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 De har sluttet. Siden så få var interessert blir det stress og dyrt å ordne med alt utstyret for en person nå og da. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg smiley-piercing. Noe spesielt jeg bør vite om denne? Den er forholdsvis smertefri å ta og gror raskt, men til gjengjeld er det visstnok vanlig at de ofte gror ut. Det står forøvrig mer nyttig info her. Litt seint, men takk for svar! Ser at det kan slite på tennene. Er det noen måte å forhindre det på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tøffeste bodymoden jeg har sett i hele dag: http://www.blameitonthevoices.com/2008/10/...rification.html Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Haha Ikke noe jeg kunne tenkt meg. :!: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=583236 Endret 21. desember 2009 av Coa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 han slet i hele 4 timer :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg satt jo 4 timer sjøl, det gjordet jo ikke vondt før den siste timen Har tatt på samme plassering Lenke til kommentar
No14 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 han slet i hele 4 timer :!: Kan godt hende han slet litt før han begynnte på tattooen også faktisk.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Ja, det var ikke slik ment. Jeg sitter og rister som et nervøst barn før tattovøren begynner. Var bare måten de la det frem på Alle reagerer ulikt på smerte og psykisk reaksjon. Hadde jeg sagt alt mitt så hadde flere her ledd av meg, er lov til og le av og til;) Endret 22. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Heimelaga til gangs: For mer snacks, bare bildesøk GG Allin Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 han var rett og slett for sexy til at jeg kan se på han:P Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Heisann, jeg melder meg inn i denne tråden også jeg. Jeg vil ha både tattis og piercing. En gang. I livet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Velkommen til tråden. Har du noen planer for hva du vil ha så langt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 For et par år siden ville jeg ha piercing i leppa, men jeg fikk aldri lov (har ikke tenkt på det siden...) Vet ikke om jeg vil ha der lenger. Tenkte høyre eller venstre side, da. Når det gjelder tattoo, er jeg også ganske blank. Kjenner noen som har tatt på brystet, men jeg tenker ryggen eller armen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ta deg tid med planene iallefall. Bare dumt å ta noe ugjennomtenkt som man senere vil skjule. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Heisann. Vet dette er individuelt osv, men hvor lang tid har dere som "grotid"? Da tenker jeg fra tatoveringen er tatt til den har de fargene den skal ha fremover. Har tatt en i god size nå, og føler at noen av fargene gror i forskjellig tempo. Regner med dette er nogenlunde normalt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jupp, utifra min erfaring så er det du opplever normalt:) Rødt og gult tar kengst tid hos meg foreks. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Takk for svaret, men har du din grotid? Sånn absolutt veldig ca.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå