erivis Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er ikke mer plass på venstrebeinet! Og hele høyre side av kroppen (-armen) begynner Noi Siamese III på i mai, men bli ikke samurai da heller. Men føniks, lotus, peoner m.fl. Og det i vanvittig fine farger! Sjekk ut www.1969tattoo.no for å se bilder av ferdig grodde Noi-verk, fargene er unike i europa tør jeg påstå. Ikke uten grunn han henter hjem et drøss med priser på alle conventions han er på! Blir bodysuit fra Noi med årene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har sett bilder av den stilen flere ganger før. Veldig bra stil, men for min del kan den holde seg på arkene. Selv liker jeg motiver som djevlen, mannen med ljåen, dødningskaller, kjettinger, lenker, flammer, edderkopper, skorpioner, knokkler samt tribal. Har også tatovert ren tekst. Bodysuit er bra det. Selv foretrekker jeg å ha noe bar hud blant tatoveringene. Men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noi er en av de som skal gjøre mye på min kropp ihvertfall, har sett mye av hans arbeid som alle har vært meget bra samt han virker som en hyggelig fyr utifra inntrykket jeg har fått av samtalene med han:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Du har da alt noe i den stilen, har du ikke? Genial avatar. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Har det, driver med den new school\asiatisk sleeven Står litt på pause nå siden jeg har hatt betennelse i kroppen i en måned nå. Men jeg har ikke dårlig tid, jeg ser for meg sitte godt i stolen som 50 åring også så give me JIGGAWATTS Endret 17. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Den var gjennomført hvertfall Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har akkurat kommet hjem. Var nede på senteret og utvidet hullet i øret fra 16 til 18 mm. Det nye hullet inni øret gror greit det og så så snart det er ferdig grodd blir det et koselig smykke med tenner på som skal inn der. Alltid gøy å komme litt videre med planene. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvor store hull skal du ha? Er selv på 8mm i det ene øret og 4mm i det andre nå. Det på 4mm gror så sinnsykt tregt, så får vel bare være tålmodig med det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 20 mm, så holder det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er det flere byer enn Oslo og Bergen her i norge som har ett "ink"-studio? Jeg får meg ikke til å forstå den trenden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er det flere byer enn Oslo og Bergen her i norge som har ett "ink"-studio? Jeg får meg ikke til å forstå den trenden.Har Bergen et "ink"-studio? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Japp, men ser ut som om det fungerer mer som en tatto-skole enn tatto-studio foreløpig. http://www.bergeninksenter.no/ De søker artister, da. http://www.nav.no/stillinger/stilling.jsf?...&si=11& Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har ikke opparbeidet meg noe kunnskap om Ink. Er de seriøse? Hadde forøvrig vært gøy å jobbe innen kroppskunst, men jeg har ingen planer om å flytte til Bergen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som har erfaring med stigma.no , om han er flink utifra bildene på nettsiden osv osv? Eller har dere noen tips om flinke tatovører i nærheten av Horten. Ingen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er først og fremst tatovører i Oslo og Bergen folk har konsentrert seg om her i tråden. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Joa, men det går vel ann å ta en titt på bildene hans for det. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som har erfaring med stigma.no , om han er flink utifra bildene på nettsiden osv osv? Eller har dere noen tips om flinke tatovører i nærheten av Horten. Ingen? De jeg kjenner som tatoverer seg i Tønsberg-området drar hvertfall heller til Studio Z enn til Stigma etter hva jeg har skjønt... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen spesiell grunn til det? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg regner med de synes Studio Z er bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det på 4mm gror så sinnsykt tregt, så får vel bare være tålmodig med det You better be. Kroppen din vil takke deg for det senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå