Bankhead Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 mye farger tattoveringen du tok? Ja. Opplevde noe lignende selv. Kanskje det var pga at huden ikke tålte kremen så godt, den er kanskje såpass feit at det kan bli småkviser? Hvertfall lot jeg dem være, ikke pirk og det ble borte av seg selv uten å skade tattooen. Mistenker at det er noe sånt. Kan få kviser av tjukk solkrem etc så ikke umulig at jeg får det av Helosanen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg får det alltid av rødfarge og gult Og kløprikker i 8 uker etterpå, minstenker allergi. Endret 15. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
King123 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Min nye tatovering Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Det kom litt gul gugge ut i går, er ca 4 uker siden jeg tok de. Den ene er fin, men den andre er ganske øm. Jeg går ut i fra at du har hørt med pierceren? Og hva renser du med, forresten? Med mindre det ømme øret plager deg enormt ville jeg nok bare latt det være, altså ikke pirke, rense som normalt og ellers la kroppen gjøre sitt. Husk å forsøke å ikke ligge på øret med piercingen i når du sover*. Saltvannsbad kan også være et alternativt, såvidt jeg har forstått. *For å ha det klart: Piercingen skal selvfølgelig stå i hullet sitt som normalt, bare ikke ligg på høyre side av hodet, om du skjønner. Endret 15. desember 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Min nye tatovering http://i96.photobucket.com/albums/l197/Robinmile/mytatto.jpg Woot stilig. Nå gleder jeg meg til jeg blir 18 :o Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som kan anbefale noen tatto artister i nordlands-område? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kul tatovering King123 Har du blitt innspirert fra noe spesielt? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det kom litt gul gugge ut i går, er ca 4 uker siden jeg tok de. Den ene er fin, men den andre er ganske øm. Jeg går ut i fra at du har hørt med pierceren? Og hva renser du med, forresten? Med mindre det ømme øret plager deg enormt ville jeg nok bare latt det være, altså ikke pirke, rense som normalt og ellers la kroppen gjøre sitt. Husk å forsøke å ikke ligge på øret med piercingen i når du sover*. Saltvannsbad kan også være et alternativt, såvidt jeg har forstått. *For å ha det klart: Piercingen skal selvfølgelig stå i hullet sitt som normalt, bare ikke ligg på høyre side av hodet, om du skjønner. Ok, takk. Da prøver vi det først! Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som kan anbefale noen tatto artister i nordlands-område? Phil fra Arctic tattoo i Tromsø skal vist være flink. Har ikke vært der selv. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvor i nordland er det snakk om? Blir fort mye lengre til Tromsø en til Trondheim.. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Min nye tatovering http://i96.photobucket.com/albums/l197/Robinmile/mytatto.jpg Woot stilig. Nå gleder jeg meg til jeg blir 18 :o Tusen takk Kul tatovering King123 Har du blitt innspirert fra noe spesielt? Egentlig ikke, har jo alltid likt drager/monstre, så da fikk jeg han til og tegne en spesiell en til meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kult. Har selv vurdert en drage over hele ryggen i flere år, men ombestemmer meg hele tide fordi jeg ikke har lyst til å sette av hele ryggen til et enkelt prosjekt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå er det på tide med en tatovering snart Er litt usikker enda på hva jeg skal ha. Har hatt tanker om disse her lenge: Ganske store for first time. Men, skal ha en del! Noe alà dette også perhaps (TIL HØYRE): Meningsløst innlegg egentlig. Men ville dele de to råe tatoveringene over, + at jeg må få denne i mine innlegg igjen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det finnes innlegg med langt mindre mening enn det der i denne tråden så bare slap av. Hvor skal du ha tatoveringen foresten? På siden slik som på det bilde? Min neste plan skal være på halsen. Lenke til kommentar
erivis Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Paul Booth som har laget Corey sin sol er dyktig ja - er vel for legende å regne. Men få heller tattovøren din til å tegne noe eget til deg, fremfor å "låne" andre sine motiver. Her er et kjapt mobilbilde av hva jeg fikk gjort i dag: Nå er de aller fleste linjene gjort (mangler en blomst), så de neste øktene går til farging og bakgrunn. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tatovering av Snake fra MGS blir litt for drøyt spør du meg, den tror jeg du hadde angret på etter ganske få år... Just my opinion... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Erivis, synes tatoveringa var veldig stilig. Håper du poster bilde når den er ferdig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Flott det der erivis. Skal du ha noe mer på motivet eller mangler du kun farger? Lenke til kommentar
erivis Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Klart det kommer bilder av hele leggen og foten når alt er ferdig. Tenker det tar 2-3 økter til før jeg er ferdig. Gjenstår mye farging av dragen på utsiden, geishaen er helt fresh og peonen som dekker knoken på utsiden av ankelen skal farges. Og alt skal såklart flettes sammen med røyk og annen tradisjonell japansk bakgrunn. EDIT: Ja, kimonoen skal dekoreres med greiner og kirsebærsblomster. Endret 16. desember 2009 av erivis Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva med en samurai? Absolutt japansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå