After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kult erivis. Har selv vært nedenom Solid så morro at du nevner dem. Blir gøy å se det videre resukltatet. Selv venter jeg på at bestillingslistene skal komme i gang igjen så jeg får realisert mine neste prosjekter. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Huskeliste alltid tilgjengelig på armen. Praktisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dog litt kjedelig hvis du har skrevet feil og må stryke over noe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 kan jo ha den blank og bare bruke en tusj til og fylle inn. -Egg -Melk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fant en side som kanskje noen vil syns er interessant eller morsomt: http://www.cracked.com/funny-298-tattoos/ Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ville ikke satt tatoveringer i ansiketet og på underarm "i samme bås", men ellers er det mye bra der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Men så er det jo snakk om USA, da. P: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 kan jo ha den blank og bare bruke en tusj til og fylle inn. -Egg -Melk Foretrekker å ha handlelisten på papir. Men hversin lyst. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fant en side som kanskje noen vil syns er interessant eller morsomt: http://www.cracked.com/funny-298-tattoos/ Den oversikten på toppen var jo morsom. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Likte den lilla, haha Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 kan jo ha den blank og bare bruke en tusj til og fylle inn. -Egg -Melk En av mine yndlings-tskjorter Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tatoveringa mi er et par uker gammel, og er ca ferdig med å gro. Og det driver å dukker opp kviselignende gulhvite "blemmer" på den. Er bare å se hardt på dem så sprekker de. Hvilket fenomen er det jeg opplever? Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg smiley-piercing. Noe spesielt jeg bør vite om denne? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Genialt med huskelista, skrive med penn og bare fjerne det når du er ferdig med det du skulle ha gjort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tatoveringa mi er et par uker gammel, og er ca ferdig med å gro. Og det driver å dukker opp kviselignende gulhvite "blemmer" på den. Er bare å se hardt på dem så sprekker de. Hvilket fenomen er det jeg opplever? mye farger tattoveringen du tok? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har fått litt verk i det ene øret etter min siste piercing. Renser godt der to ganger om dagen, men burde jeg ta ut piercingen og rense den godt å? Fikk vel egentlig beskjed om å bare ha den i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg smiley-piercing. Noe spesielt jeg bør vite om denne? Den er forholdsvis smertefri å ta og gror raskt, men til gjengjeld er det visstnok vanlig at de ofte gror ut. Det står forøvrig mer nyttig info her. Har fått litt verk i det ene øret etter min siste piercing. Renser godt der to ganger om dagen, men burde jeg ta ut piercingen og rense den godt å? Fikk vel egentlig beskjed om å bare ha den i. Hvor lenge siden er det du tok den? Hva slags verk er det snakk om? Bare generelt vondt? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tatoveringa mi er et par uker gammel, og er ca ferdig med å gro. Og det driver å dukker opp kviselignende gulhvite "blemmer" på den. Er bare å se hardt på dem så sprekker de. Hvilket fenomen er det jeg opplever? Opplevde noe lignende selv. Kanskje det var pga at huden ikke tålte kremen så godt, den er kanskje såpass feit at det kan bli småkviser? Hvertfall lot jeg dem være, ikke pirk og det ble borte av seg selv uten å skade tattooen. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg smiley-piercing. Noe spesielt jeg bør vite om denne? Den er forholdsvis smertefri å ta og gror raskt, men til gjengjeld er det visstnok vanlig at de ofte gror ut. Det står forøvrig mer nyttig info her. Har fått litt verk i det ene øret etter min siste piercing. Renser godt der to ganger om dagen, men burde jeg ta ut piercingen og rense den godt å? Fikk vel egentlig beskjed om å bare ha den i. Hvor lenge siden er det du tok den? Hva slags verk er det snakk om? Bare generelt vondt? Det kom litt gul gugge ut i går, er ca 4 uker siden jeg tok de. Den ene er fin, men den andre er ganske øm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå