boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det ikke flere som synes det er litt rart, at Oslo INK kaller seg nettopp dette (mest på grunn av tv-programmene), når "Miami INK" og "LA INK" ikke heter dette i virkeligheten, men heller 305 INK og High voltage tattoo.. - Virker som det appelerer til folk også da Rart? Absolutt ikke. Dust? Absolutt. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Mente nå å huske at "Miami Ink" studioet heter Love/Hate, ikke 305 INK. Mulig jeg tar feil, men har nå trodd det en liten stund. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvilket studio er det snakk om? Solid tattoo og piercing. Har linket til siden deres tideligere. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Mente nå å huske at "Miami Ink" studioet heter Love/Hate, ikke 305 INK. Mulig jeg tar feil, men har nå trodd det en liten stund. Det står Love/Hate Tattoo over døra om man legger godt merke til det når man ser serien Lenke til kommentar
super-ss Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Livet endre seg kjapt og har derfor funnet ut at jeg trenger en tatovering som skal symbolisere en ny start på livet. Store omveltinger kommer og da passer det bra med en tatovering. Phoenix tatoveringer er jo perfekt for slikt men hva annet har man å velge i? Og hva sånn veldig cirka hadde en slik tatovering kostet??(den størrelsen og like detaljert) og hvor mye mer koster farger enn svart/hvit? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ser ikke no tatovering..... åja der ja. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Så på bildene til linda fra oslo ink, lurer jaggu på om jeg skal ta et portrett av hun jeg gitt:) Eller ikke av hun..men gjort av hun Sliter litt med å finne ut hvor på kroppen det passer. Blir sannsynligvis bak skulderen, men vurderer brystet. Noen for og imot for plassering på brystet? Er en del som sier det ikke passer med portrett der..men why? Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen for og imot for plassering på brystet? Er en del som sier det ikke passer med portrett der..men why? Tror det har noe med symmetri å gjøre. Hvis ikke du skal ha den på midten av kassa. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Måtte blitt på den ene siden i så fall. Enig i at det ikke blir så symetrisk. Men det blir det ikke bak heller.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Synes faktis det blir litt kjedelig når det skal være så supersymetrisk hele tiden. Gøy med litt forskjellige motiver plassert litt rundt omkring. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Der er jeg uenig med deg. Ting må ha en viss flyt og sammenheng om man skal ha flere tatoveringer i umiddelbar nærhet av hverandre. Det ser mer estetisk riktig ut. Det blir for rotete med random ting plassert litt her og litt der. Men det er jo bare min mening. Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Så for meg at portretttatovering passer bra på den ene siden av brystet. Er jo en stor og forholdsvis flat plass. Kan ha større portrett enn på armen også vel. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Der er jeg uenig med deg. Ting må ha en viss flyt og sammenheng om man skal ha flere tatoveringer i umiddelbar nærhet av hverandre. Det ser mer estetisk riktig ut. Det blir for rotete med random ting plassert litt her og litt der. Men det er jo bare min mening. Slik som jeg som vil ha mest mulig av kroppen dekt så er det du sier der viktig for meg. Så er helt enig med deg i det du sier der Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som har erfaring med stigma.no, om han er flink utifra bildene på nettsiden osv osv? Eller har dere noen tips om flinke tatovører i nærheten av Horten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Rulz! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Men det er jo bare min mening. Nettopp! Jeg snakket ikke om en masse forskjellige motiver hulter til bulter, men forskjellige motiver som ikke står dæønn symetrisk og gjør at kroppen ser lik ut på begge sider. Det mest like jeg har er piercing i begge brystvortene der den ene er vannrett og den andre loddrett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Penis: den var jo bare bra da, må gjøre noe slikt selv. HOME MADE RULEZ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ingen skal beskylde ham for å mangle originalitet iallefall... Lenke til kommentar
erivis Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Kan jo si litt om mine tattoos og prosjekter fremover jeg også. Dette er min første. Gjort av Vesko som nå er å finne på Lillehammer Ta2. Godt fornøyd med denne jeg. Høyre underarm. Nummer to ble gjort av Kristina på Solid i Stavanger. Hun er fremdeles lærling, men allerede særdeles dyktig. Kjempefornøyd med denne. Venstre lår. Slik ser venstre legg og for ut for øyeblikket. Halvstort japansk prosjekt som Kjelli på Solid T&P jobber på. Tatt 9 timer til nå, og mangler fremdeles mye. Alt fra kneet og ned til tærne skal dekkes. Lining av geisha og blomster på innsiden blir gjort om 2 dager, så gjenstår masse farger og bakgrunn. Fornøyd allerede! Oppdaterer med nytt bilde på onsdag når alle linjene er gjort, da ser en helheten mye bedre. Ellers fikk jeg i helgen booket de første 30 timene av mitt neste prosjekt. Skal gjøres av Noi på www.1969tattoo.no (alle mine prosjekter skal gjøres av han fra nå av). Blir en svær japansk freehand tattoo som strekker seg fra tærne på høyre fotblad, oppover leggen, låret, hofta, høyre skinke, rygg, ribben og ender under armhulen. Heldekkende og i farger såklart. Begynner med bloodlines 31. mai (6mnd ventetid for øyeblikket). Fortsetter på Stavanger Tattoo Convention i juli og så er det 3 sessions à 3 timer i Oslo hver måned ut 2010 og utover 2011. Bigwork tar tid. Endret 14. desember 2009 av erivis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå